Stránka 11 z 25

Napsal: 26.04.2007 21:37:43
od Wizzy
Glacius píše:Opravdu si cenim tve odborne odpovědi Wizzy ale skillama to asi nebude mam temer all max a navic cist neumiš tak akorat ty psal sem že mi šlo 6 ted de 5 : prosim te nevyjadřuj se kdyřž nevíš která bije.
cool jak si velky naucis me to pls moc taky chci mit vsechno max
kdyby sis to skutecne cely precet tak to ze se s tim jeste hejbe tu najdes (i kdyz ono to je mozna i na tyhle, predchozi strance)

Napsal: 26.04.2007 21:47:15
od Glacius
Triglav píše:
Glacius píše:Hned po zavedení revize jsem mohl za mága summit 6 hadic, dnes mužu jen 5 ptal sem se maga na trhu kolik může on a řekl mi že 8 je to normaní nebo to ješte nejak buguje a bude se doladovat v tomto ohledu?
Můžu ti to zkontrolovat, napiš page ve tvaru "Triglav - summoni - kontrola". Pokud bude vš ok, ani se ti neukážu.
Díky Triglave už je to v pořadku 6 hadic jako předtím....

Napsal: 26.04.2007 22:24:35
od Napospas
Tak já nwm...teď jsem si šel zaharvit s necrem (89mgr,100necro) a naprosto v pohodě, i s oclockem se to dalo (zabil jsem naitu, cyclopy a nějáké npc). Zjistil jem limit 10 v +5 věcech.
S negrem málokdy kouzlím víc summů i když jdu na fenu, krakena,...

S klerem jsem se dostal na úctyhodných 6 summonů (sorry, pořád se tomu musím smát:)).
Zdá se mi to, nebo kler odnesl obě dvě revize nejhůř? (imo nebrečím, už ho beztak nehraju). Nezlobte se na mě, ale s 6 summama to je tak na naitu maximálně.

Takže, co sebrat klerovi pláty (nechat heater), ubrat dex, přidat int, zvýšit mgr, sebrat summy úplně (kromě koně), sebrat mf a přejmenovat ho na Priesta? :p
(okey, tohle asi neprojde:p)

A když už nic z tohohle ne, tak aspoň proboha udělat konečně něco s tou Robe of Healing...

Napsal: 26.04.2007 23:24:59
od Triglav
Po dohodě s Kajem jsme se rozhodli ujasnit některé nejasnosti ohledně revize:
Maximální počet vyvolaných summonů závisí přímo jen na vašem povolání. Nepřímo je tu pak ještě vliv fizzu, který se počítá jako vyvolání nového summona (toto je bohužel dáno technickými možnostmi). Jinými slovy, čím méně magery, tím více fizzujete a tím méně summonů ve výsledku budete mít. Nicméně, pro zmírnění tohoto efektu který je nežádoucí hlavně pro NB postavy jsou tam zavedeny nějaké úlevy, které způsobují že takto "sloty" pro takto "profizznutého" summona se časem (v řádech minut) uvolní.

Toto bylo přeformulováno a ujasněno i v Novince.

revize 2. fáze

Napsal: 26.04.2007 23:43:44
od Rod Sacketts
Podle mne u clera staci 6 sumonu, jen by to chtelo vic hp. Ja sumi pouzivam jako klamaky, vsechno umlatim (obludy s Ik jen harmuju). tet to bude pekne tezke ale ne nemozne, aspon zacnu myslet kam hodit suma a nebudu zasumovavat celou chodbu.

Napsal: 26.04.2007 23:48:24
od Drakulia
Uz sa tesim ked budem pred niecim zdrhat v despe/pride/atd... a budem na seba hadzat konika, nieco do mna sekne a ked budem hadzat dalsieho tak mi to napise ze nemozem vykuzlit nic dalsie lebo mam plne "sloty" od prefizzovanych summov

Napsal: 27.04.2007 00:02:14
od Rixx
K tomu uvolňování fizzlých summů... Sloty se uvolní v řádu minut... Není to trochu moc dlouhé? Půl minuty by nestačilo? Pokud to není technicky možné, ok, ale pokud je, tak jaký je důvod mít ten timer takhle dlouhý? Koukám se na to z hlediska toho, že když úspěšně vysumim a někdo mi toho suma zIKčkne, tak okamžitě můžu sumit dalšího, ale pokud fizne, musím čekat "řádově minuty", než se slot uvolní. Přijde mi to malinko nelogické.

Napsal: 27.04.2007 01:40:53
od Triglav
Hlavní problém vychází z principu jak to funguje. Pokud by ten interval byl 30s, bylo by zároveň možno mít v jednom okamžiku třeba i 20 summonů. Ten "timer" prostě musí být zhruba stejně dlouhý jako je trvanlivost summona. Je to trošku nelogický z RP pohledu, ale to musí jít v tomto případě bohužel úplně stranou.

Každopádně, když se nad to přenesete, nemyslím že je to tak strašné. Summoni zase toliki nefizzují, navíc jsou tam ještě další záchranná opatření orientovaná na NB hráče a rangery, kterým to prostě fizzuje.

Hlavní ale je, že to otevírá obrovský prostor pro taktizování ze strany hráče. Klerici v současném stavu mohou za relativně normálních, ale jistým způsobem specifických okolností vysummit při jisté dávce štěstí 7, možná i 8 summonů. To je poměrně hodně - původní záměr počítal s maximálně pěti summony. To že je to nakonec víc je právě kvůli tomu fizzu. Pokud klerik bude počítat s tím že mu to může fizznout, nemusí přece pořád summit "na doraz". Může si udržovat ty 4, maximálně 5 summonů a zbytek přebytečných "slotů" má jako rezervu právě pro ten případný fizz...a pokud na něj skutečně dojde, ví že nyní třeba těch "pár minut" rezervu nemá a proto se v summování může trošku krotit.
Zkuste o tom přemýšlet takto. To že vykouzlíte 6-7 summonů nemusí znamenat, že jsme vám jich 6-7 záměrně povolili, ale může to znamenat, že náš záměr je 4-5 a zbytek je určen jako rezerva pro pokrytí případného fizzu. Resp. nejen může znamenat, ale dokonce znamená. Je to způsob pořešení fizzu.
Což mimo jiné rozděluje hráče do dvou skupin. Na ty kteří jsou schopni si v tom udělat systém a naučit se tuto "feature" ovládat a na ty, kteří to nedokážou a budou se v krizovkách potýkat s nedostatkem summonů. A to je dobře.

Je to tedy hodně o přístupu a o umění naučit se v tom chodit. Ze začátku to může působit dost zmateně, musíte se nejprve naučit kolik summonů si můžete dovolit atd., a navíc jsme všichni zvyklí na neomezené množství summonů, ale pevně věřím, že až se současný stav zažije, stane se to všechno velmi zajímavou problematikou.

Napsal: 27.04.2007 07:23:40
od Sorris
Jako to omezeni summu me tak extra neva. Vcelku v pohode vystacim u clerika se 3-4 summi v pripade nutnosti 5. Jen ta moznost zabrani summa formou fizzu me desi. Mnohdy si fizznu summa z duvodu nutnosti jine cinnosti, v pripade lagu se to fizzuje velmi snadno aniz by clovek chtel, ci mi to fizzne naka jina potvora (napr. pavouk co me kousne). A cekat pak v radech minut na to nez se uvolni misto ..... Asi by neslo udelat aby se volne mista na summi diky zabrani fizzem neklesly pod 3 summi?

Napsal: 27.04.2007 08:41:45
od Radzew
Patejl píše:6 summu u klera na pohodu, jen se nektery taktiky budou muset trosku prekopat, ale hraci urcite ukazou, ze jsou vynalezavi a neumi jen brecet na foru(teda az tak za mesic :p)
taktiku jsem prekopaval a vynalezal až z toho nakonec byl bug
tak nevim jestli je dobry vynalezat
svyho klera jsem poslal k ledu a doporucuju to kazdymu

Napsal: 27.04.2007 08:46:07
od Skuhry
Radzew píše:
Patejl píše:6 summu u klera na pohodu, jen se nektery taktiky budou muset trosku prekopat, ale hraci urcite ukazou, ze jsou vynalezavi a neumi jen brecet na foru(teda az tak za mesic :p)
taktiku jsem prekopaval a vynalezal až z toho nakonec byl bug
tak nevim jestli je dobry vynalezat
svyho klera jsem poslal k ledu a doporucuju to kazdymu
njn uz nebudes moct zabijet dracka v kyklopech milionama sumu ... :oops:
chod treba dungy s partou lidi a vylez z toho harviciho sveta a prestan se branit porad tak razantne novej zmenam, ktere nejsou az tak katastrofalni z celkoveho hlediska .

Napsal: 27.04.2007 08:54:22
od Napospas
Z celkového hlediska se ne vždy najdou lidi na dung, tehdy já osobně harvím a věřím, že málokdo dá přednost soloharvu před dungem.
No a co že zabiju draka milonem sumů, dřív jich stačily jenom tisíce. Teda, teď už vlastně nezabiju :p

Napsal: 27.04.2007 09:12:44
od Radzew
Napospas píše:Z celkového hlediska se ne vždy najdou lidi na dung, tehdy já osobně harvím a věřím, že málokdo dá přednost soloharvu před dungem.
No a co že zabiju draka milonem sumů, dřív jich stačily jenom tisíce. Teda, teď už vlastně nezabiju :p
5,Dark Paradise si cení Vámi dosažených herních úspěchů
tak tohle jsem opsal z titulni strany DP najdete to uplne dole

Napsal: 27.04.2007 09:26:01
od Lucky
Radzew píše:
Napospas píše:Z celkového hlediska se ne vždy najdou lidi na dung, tehdy já osobně harvím a věřím, že málokdo dá přednost soloharvu před dungem.
No a co že zabiju draka milonem sumů, dřív jich stačily jenom tisíce. Teda, teď už vlastně nezabiju :p
5,Dark Paradise si cení Vámi dosažených herních úspěchů
tak tohle jsem opsal z titulni strany DP najdete to uplne dole
Ja nevim co furt resis, chodil si harvit za clera a tedka si myslis ze to uz tak dobre nepujde?
Vem k sobe wariora s nakou dobrou palkou a uvidis ...

Napsal: 27.04.2007 09:26:52
od Naja
Radzew píše: 5,Dark Paradise si cení Vámi dosažených herních úspěchů
tak tohle jsem opsal z titulni strany DP najdete to uplne dole
no vidis a i to je dobry duvod proc tyto zmeny delat, je dobre ze bude opet ceho si cenit a neni to tam jen jako placani do vetru

Napsal: 27.04.2007 09:54:29
od Patejl
Radzew píše:taktiku jsem prekopaval a vynalezal až z toho nakonec byl bug
tak nevim jestli je dobry vynalezat
svyho klera jsem poslal k ledu a doporucuju to kazdymu
sorry, ale ta tva "taktika" nemela s taktikou nic spolecnyho, bylo to jen plytvani, pouze v par pripadech to byla dost dobra feature/bug

nikdy sem nebyl moc na solo harveni, ale kdyz vsici breceli, ze po prvni zmene nejde harvit, tak sem to zkusil a nemel sem zadny problemy
Kdyz zacli ted vsici opet brecet, ze uz tuplem nic nezabijou, zase sem sel neco solo zabit a veru to slo, jen uz treba budes muset vic investovat do ekvipu a rozmyslet si co se summama, ne jenom bezmyslenkovite hazet jak se ti zlibi...

To, ze si poslal klera k ledu je imho skoda, jestli takhle vsechno vzdavas i v realu, tak mi te je uprimne lito.

Napsal: 27.04.2007 10:00:47
od Napospas
Jenom mi prosimtě řekni, co že jsi to zkošel zabít? :)
Hmhm, zajímalo by mě, co třeba krakena, nebo fenu, jak by to šlo? :p

Napsal: 27.04.2007 10:58:29
od Triglav
Sorris píše:Asi by neslo udelat aby se volne mista na summi diky zabrani fizzem neklesly pod 3 summi?
Tohle konkrétně ne, ale šlo by možná něco jiného...popřemýšlím o tom.

Nebudu dělat drahoty a dám Kajovi za pravdu když říkal že vám mám přesně říci jak to funguje...

Princip je takový, že každý má dejme tomu nějaké množství "volných slotů na summony". Dejme tomu 100%. Podle povolání každý summon zabere jinou část...dejme tomu že u rangera je to 20%. Když takto vyvolaný summon umře, to co zabíral se uvolní. Tohle je jasné.
Pak tu ale máme případy kdy kouzlo fizzne. Skriptově není rozdíl mezi "vykouzlil summona" a "fizznul při pokusu o vykouzlení summona". Známe jen něco jako "pokusil se vyvolat summona" a za to se sloty započítávají. Aby se nestalo že nebude možno summona vykouzlit, máme tu prozatím dvě takové berličky.
1) Každou asi půl minutu se uvolní dejme tomu 1% automaticky (čísla si teď cucám z prstu). Tím je zajištěno jisté pokrytí fizzu a to že se nemůžete dostat do "slepé uličky".
2) Na vyloučení fizzu kvůli nízké magery je tu pak speciální šance, že při pokusu o vykouzlení summona bude tento summon zadarmo. Tato šance vychází z velikosti vaší magery. Takže čím méně magery, tím větší šance že váš pokus prostě nebude vůbec započítán. Takže zatím co ranger se 100 magery by měl kupříklady 5 pokusů, ranger s magery 60 jich má třeba 7. Toto je tam zatím nahozeno jen tak od oka a ještě se musí doladit na základě testů, aby ta šance odpovídala fizzu.

+ jak už jsem psal, byly lehce navýšeny maximální množství summonů, jako jistá benevolence která by vám měla umožnit taktizovat.

Napsal: 27.04.2007 12:22:28
od Anger
ted mne napadlo co kdyby kdyz bude maximalni pocet sumu a ja vysumim dalsiho tak ten posledni vyvolanej zmizi a nahradi ho mojim nove vykouzlewenym aby pak nedochazelo k bugum ze nepujde temer sumit

Napsal: 27.04.2007 12:58:12
od Rixx
Anger píše:ted mne napadlo co kdyby kdyz bude maximalni pocet sumu a ja vysumim dalsiho tak ten posledni vyvolanej zmizi a nahradi ho mojim nove vykouzlewenym aby pak nedochazelo k bugum ze nepujde temer sumit
To by se podle mě úplně změnil systém, bylo by to něco jinýho, než to je teď, protože teď ti fizz zabraňuje kouzlit dalšího summa a pokud by se nahrazoval existující summ novým summem, bylo by to zbytečný... Protože by to bylo stejný, jako když počkáš, až ti umře a vyvoláš dalšího. S tím, co navrhuješ, by se podle mě musel překopat ten systém slotů zabranejch fizzama, a to by jsme se zase dostali někam úplně jinam.