Re: Lockpikovací poklady
Napsal: 11.03.2012 11:15:47
Riskni to nebo to neriskuj, nasledky ostatne znas, nebo si vem nekoho s sebou a mas to. V podstate pri navrhu tohoto razeni, by se to mohlo vypnout uplne, jestli se nepletu.
Inteligentní odpověď ... něco ve smyslu je mi jedno, že se vám to nelibí, nezajímají mě vaše argumenty ale bude to tak jak řeknu já bo jsem GM a pokud budete dále prudit o něco vás připravím šak je to nás server ...Acarus píše:Riskni to nebo to neriskuj, nasledky ostatne znas, nebo si vem nekoho s sebou a mas to. V podstate pri navrhu tohoto razeni, by se to mohlo vypnout uplne, jestli se nepletu.
Pletes se, to by bylo v pripade, kdyby tam ta moznost si to zkusit vybrat nebyla vubec v tom solo chozeni, coz neni pravda. Je tam riziko a je velke, ale porad ti nic (objektivniho) nebrani si to zkusit vybrat. Pokud pujdete ve dvou je sance vybrani mnohonasobne vyssi, a hlavne zase ten podil ze zisku nizsi, tak to proste je ... a nic se na tom menit nebude. Pokud chces bezrizikovy lockace tak si chod na ty petkace v nb dungach. Tam se to povede vybrat vzdycky, ale je tam ta odpovidajici odmena.Empair píše:Inteligentní odpověď ... něco ve smyslu je mi jedno, že se vám to nelibí, nezajímají mě vaše argumenty ale bude to tak jak řeknu já bo jsem GM a pokud budete dále prudit o něco vás připravím šak je to nás server ...Acarus píše:Riskni to nebo to neriskuj, nasledky ostatne znas, nebo si vem nekoho s sebou a mas to. V podstate pri navrhu tohoto razeni, by se to mohlo vypnout uplne, jestli se nepletu.
Empair píše:4 Acar, Qvido: Mluvíte o riziku ... to je obsaženu v tom samotném průchodu dungem.
při vybírání pokladu ve dvojici žádné riziko není ... pokud nemám char strikně zavyslí na fámě tak 1-2 smrti před rewardou není problém
při vybírání solo je to větší riziko než průchod celý dungem ... je jedno na kolik se boostnu steně to ik chytnou můžu = ztráta všeho
výsledkem je, že ten co zvládne dung solo má nižší odměnu než ti co jdou ve skupině ... takže jde jen o výsledný zisk nikoli o riziko ...
Já osobně se solo akcím už nevěnuji a ani nechodím dugeny za ranga takže pro mě to nemá až tak velký význam ale vaše argumenty nemají logické opodstatnění.
Jenze kdyz jdes solo, tak mas nasobne vyssi sance vylehu, trva ti to mnohem dyl, spotrebujes vic spotrebaku... Solo pruchodem dungu nikdo nezbohatne(harveni nepocitam). Minimalne lockace nizsi nez ty devitkovy by IK davat nemusely.Irto píše:1člověk podíl s lootu 100% (=> vyši riziko na ziskani vyšší odměny.... lokáč)
2Lidé podíl s lootu 50% (=> menši riziko a lokač si otevřou)
Ja netvrdím opak, ja bych take byl pro snizeni dmg s lokovačky, take se mi nelibi ze neumru celej dung a pak se 100 locpikingem 3x lehnu pres maximalni preboost za ranga se 100locpikingem, ja jen vysvetloval logiku GM. Ono to logiku má ale to neznamena že je to optimalni pro hrače.Mephist píše:Jenze kdyz jdes solo, tak mas nasobne vyssi sance vylehu, trva ti to mnohem dyl, spotrebujes vic spotrebaku... Solo pruchodem dungu nikdo nezbohatne(harveni nepocitam). Minimalne lockace nizsi nez ty devitkovy by IK davat nemusely.Irto píše:1člověk podíl s lootu 100% (=> vyši riziko na ziskani vyšší odměny.... lokáč)
2Lidé podíl s lootu 50% (=> menši riziko a lokač si otevřou)
A u takovyho Ice je treba celkem jedno, ze IK dava, kdyz si to dojdes s prskem, pak relognes na ranga a pribehnes si to vybrat. A kdyz ti da IK, tak si klidne stihnes zabenout pro telo. Ty dvere v Ice u pokladu by klidne moly byt "Jen jednou", za nima uz stejne nikoho pk nedobehnou a zabranilo by se tak toceni toho dungu dokola a mohla tam zustat krev.
Empe když vysoluješ Deceit kolik GP vyneses? (Získávám informace o tom kolik mobu zabije.)Empair píše:Tohlen není o míře rizika ale o odměně za dung.Acarus píše:Samozrejme ze ma, ale samosebou rizikovost taky stoupa s tim cim min lidi jde, ale na druhou stranu je vyssi vydelek. Takze to vsecko proste sedi a je to jak ma byt. Riziko za vyssi zisk, pujdete li ve dvou zisk je o to mensi, ale o to je mensi riziko. Zkusit to vybrat samosebou muzes.
V low dungách co se chodí na solo dělá 65% lootu lokáč, 15% must a 20% droop.
Když půjdu solo budu toho mít menší zisk než když půjdeme dva bo sám vybírat lokáč a riskovat tak nesmyslnou smrt a ztrátu cenného eqipu prostě nemá smysl.
Remove trap by měl mít vliv "pouze" na to, zda dmg vůbec dostaneš. To jaký ten dmg bude, myslím, ovlivňuje pouze náhodný rozsah a armor. Možná se pletu. Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.erunno píše:Retro a nebude to tim ze mas skoro max ten druhej potřebnej skillRetromancer píše:Za šamana v medvědovi (polar) jsem ještě při lockování pokladů neumřel. Asi jsou na to ty tlapy lepší no- tím chci říct, berte s sebou medvěda
![]()
z dob kdy se to dalo v pohodě trenit?
Dotstal jsem IK i do draka ...Retromancer píše:Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.
Solování decitu není mojí zrovna moje hoby ale co s epamatuji tak těch 60-80k sem z decitu měl ...Dudek píše:Empe když vysoluješ Deceit kolik GP vyneses? (Získávám informace o tom kolik mobu zabije.)
Tak to pak nechápu, jak můžeš tvrdit, že lockáč je 65% lootu.Empair píše:Dotstal jsem IK i do draka ...Retromancer píše:Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.
Solování decitu není mojí zrovna moje hoby ale co s epamatuji tak těch 60-80k sem z decitu měl ...Dudek píše:Empe když vysoluješ Deceit kolik GP vyneses? (Získávám informace o tom kolik mobu zabije.)
Jo, o tom jsem slyšel i od Darkneho, že dostal IK do démona. Nicméně píšu jak to je - pokladů jsem za ranga lockoval nepočítaně a ačkoli za klasického jsem umíral často, za méďu ještě ne. Možná štestí, možná je prostě s plným boostem nad hranicí dmg skrz armor.Empair píše:Dotstal jsem IK i do draka ...Retromancer píše:Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.
Jop, psal to tu Nun >Dudek píše:Dopustím se spekulace a pátrání v paměti: Balt někde tvrdil, osobně nikde to napsaný není, že dmg je v rozmezí "strašná řacha" (jestli 300?) mínus "Remove trap" a někde mezi tím to je.
Přijde mi to v souladu s tím, co jsem vypozoroval ve hře. Krom reaktivu, který může obdržený dmg nějakým způsobem zvýšit (tak mi to připadá)...Nun píše:Pár rokov dozadu to písalo nejaké GM, myslím že Balt.
Lock a Removetrap
Šanca na otvorenie: 7% pri lock 0, 100% pri lock 140, medzitým lineárne.
Šanca na ne/otevreni na "vyrezestenie": 0% pri removetrap 0, 100% pri removetrap 120.0, medzitým lineárne
DAMAGE: random 50-300, ide cez armor.