Stránka 2 z 3

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 11:15:47
od Acarus
Riskni to nebo to neriskuj, nasledky ostatne znas, nebo si vem nekoho s sebou a mas to. V podstate pri navrhu tohoto razeni, by se to mohlo vypnout uplne, jestli se nepletu.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 11:40:00
od Empair
Acarus píše:Riskni to nebo to neriskuj, nasledky ostatne znas, nebo si vem nekoho s sebou a mas to. V podstate pri navrhu tohoto razeni, by se to mohlo vypnout uplne, jestli se nepletu.
Inteligentní odpověď ... něco ve smyslu je mi jedno, že se vám to nelibí, nezajímají mě vaše argumenty ale bude to tak jak řeknu já bo jsem GM a pokud budete dále prudit o něco vás připravím šak je to nás server ...

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 11:45:43
od Acarus
Empair píše:
Acarus píše:Riskni to nebo to neriskuj, nasledky ostatne znas, nebo si vem nekoho s sebou a mas to. V podstate pri navrhu tohoto razeni, by se to mohlo vypnout uplne, jestli se nepletu.
Inteligentní odpověď ... něco ve smyslu je mi jedno, že se vám to nelibí, nezajímají mě vaše argumenty ale bude to tak jak řeknu já bo jsem GM a pokud budete dále prudit o něco vás připravím šak je to nás server ...
Pletes se, to by bylo v pripade, kdyby tam ta moznost si to zkusit vybrat nebyla vubec v tom solo chozeni, coz neni pravda. Je tam riziko a je velke, ale porad ti nic (objektivniho) nebrani si to zkusit vybrat. Pokud pujdete ve dvou je sance vybrani mnohonasobne vyssi, a hlavne zase ten podil ze zisku nizsi, tak to proste je ... a nic se na tom menit nebude. Pokud chces bezrizikovy lockace tak si chod na ty petkace v nb dungach. Tam se to povede vybrat vzdycky, ale je tam ta odpovidajici odmena.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 11:55:55
od erunno
Já nevím o co vám tady jde? Nejmenovaný mág si kdysi solnul TK a nakonci chtěl vybrat lokáč, morfl si demona a ejhle dostal IK. Musel s tím počítat tak jako tak, pravda nasere a zamrzí ale prostě tak to je... je to to samé jako když z nebe padá déšt, prostě ho nezastavíte ale můžete si vzít pláštěnku nebo deštník. V tomhle případě by tou pomyslnou pláštěnkou byl druhej člověk co ti kreje zada a ressne tě.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 12:02:22
od Thief
UO je mmorpg, kde jedním ze základů je kooperace hráčů. Pokud chceš solovat a být bez rizika s maximálním ziskem chce to nějakou hru se save/load modem.
Neber to jako nějakou kritiku, ale tak to prostě je. Šance, že ten poklad vybereš máš a to dost slušný s max lockem. Je jen na tobě, pokud jsi ochoten podstoupit toto riziko, či nikoliv.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 12:04:07
od Bereg Sunrise
No asi neuspěješ Empe, bohužel...
No jinak trošku offtopic.
Mě se jen líbí, jak poslední dobou každej na tomhle serveru chce prostě svý postavě umožnit spoustu věcí, který by jít neměly. Nemůžu za Iskariota ress, ale umožním to specialním itemem. Nemůžu za druida temepsta luk, tak udělám možnost přerobit ho na LCčko (nevím zda to pořád jde, ale po specce to šlo nějak), že přece jen je to škoda, když jde druid a v pokladu je jen luk. Líbil by se mi item co by mi umožnil za klera turbo ress bez omezeni staminy, když už se zavedla ta spotřeba při ressu, tak to nějakým itemem zase upravíme, aby to bylo no problemo.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 12:28:21
od Empair
4 Acar, Qvido: Mluvíte o riziku ... to je obsaženu v tom samotném průchodu dungem.

při vybírání pokladu ve dvojici žádné riziko není ... pokud nemám char strikně zavyslí na fámě tak 1-2 smrti před rewardou není problém

při vybírání solo je to větší riziko než průchod celý dungem ... je jedno na kolik se boostnu steně to ik chytnou můžu = ztráta všeho

výsledkem je, že ten co zvládne dung solo má nižší odměnu než ti co jdou ve skupině ... takže jde jen o výsledný zisk nikoli o riziko ...

Já osobně se solo akcím už nevěnuji a ani nechodím dugeny za ranga takže pro mě to nemá až tak velký význam ale vaše argumenty nemají logické opodstatnění.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 12:56:47
od Irto
Empair píše:4 Acar, Qvido: Mluvíte o riziku ... to je obsaženu v tom samotném průchodu dungem.

při vybírání pokladu ve dvojici žádné riziko není ... pokud nemám char strikně zavyslí na fámě tak 1-2 smrti před rewardou není problém

při vybírání solo je to větší riziko než průchod celý dungem ... je jedno na kolik se boostnu steně to ik chytnou můžu = ztráta všeho

výsledkem je, že ten co zvládne dung solo má nižší odměnu než ti co jdou ve skupině ... takže jde jen o výsledný zisk nikoli o riziko ...

Já osobně se solo akcím už nevěnuji a ani nechodím dugeny za ranga takže pro mě to nemá až tak velký význam ale vaše argumenty nemají logické opodstatnění.

1člověk podíl s lootu 100% (=> vyši riziko na ziskani vyšší odměny.... lokáč)
2Lidé podíl s lootu 50% (=> menši riziko a lokač si otevřou)

Logika věci Lokovací poklad nema zpravidla hodnotu 50% všeho co mohlo spadnout z přišer. Pokud teda nejde vysloveně o pruběh dungu jen pro ten lokovací poklad.

Občas mě štve že dostanu jedno nebo dvě IK i když jsem celý dung předtim třeba nechcipl. Ovšem to je hold uděl ranga faktem je že kdo má vice HP tak je vhodnější na otviráni i když má nižší skill lepší.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 13:48:28
od Mephist
Irto píše:1člověk podíl s lootu 100% (=> vyši riziko na ziskani vyšší odměny.... lokáč)
2Lidé podíl s lootu 50% (=> menši riziko a lokač si otevřou)
Jenze kdyz jdes solo, tak mas nasobne vyssi sance vylehu, trva ti to mnohem dyl, spotrebujes vic spotrebaku... Solo pruchodem dungu nikdo nezbohatne(harveni nepocitam). Minimalne lockace nizsi nez ty devitkovy by IK davat nemusely.
A u takovyho Ice je treba celkem jedno, ze IK dava, kdyz si to dojdes s prskem, pak relognes na ranga a pribehnes si to vybrat. A kdyz ti da IK, tak si klidne stihnes zabenout pro telo. Ty dvere v Ice u pokladu by klidne moly byt "Jen jednou", za nima uz stejne nikoho pk nedobehnou a zabranilo by se tak toceni toho dungu dokola a mohla tam zustat krev.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 14:07:24
od Aken
Ono by to tak nemrzelo, kdyby z pokladu padaly aspon poradné itemy. Neni nic lepšího než 3x umřít a v pokladu mit 25 botky, nebo hammer pick. Co třeba trosku upravit ty lockáce a dát tam víc využitelných předmětu. Platy z lockacu jsme snad jeste nevidel. Co treba pridat dark hide, bloody, jezditka a dalsi vyuzitelné veci.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 14:10:52
od Sir Artuhr
No ja byl vzdy pro zachovani alespon nejakych moznosti chodit nektere dungy na solovku. A jak uz se tady psalo. Pokud jde clovek sam je to pro nej vic casove narocne, je tu vetsi sance ze umre a nikdo mu nepomuze a taky ho to stoji vice spotrebaku. A pokud to dojde ukaze i nejaky ten skill a podle me by si zaslouzil mit vyssi sanci, ze lock poklad otevre a neumre, protoze je to adekvatni odmena za jeho naklady.

Ano sice je to mmorpg, ale i v takovych hrach je prostor pro jednotlivce a clovek ma chut si obcas zajit neco sam a neco dokazat. A ne singleplayer hrat nechci, protoze chci aby muj uspech ze solo akce mel vliv i na moji situace v online svete..

Proto si myslim, ze lock poklad by mohl jit otevrit zvlastnima lockopickama, ktere budou drazsi na vyrobu a budou snizovat riziko ze clovek dostane dmg od pokladu. Idealne se tak vyvazi system, kdy se zapocitaji naklady na vyrobu special locku do celkovych nakladu. A jit solo dung nebude mit takovou vyhodou oproti skupinovemu dungu.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 14:38:13
od Irto
Mephist píše:
Irto píše:1člověk podíl s lootu 100% (=> vyši riziko na ziskani vyšší odměny.... lokáč)
2Lidé podíl s lootu 50% (=> menši riziko a lokač si otevřou)
Jenze kdyz jdes solo, tak mas nasobne vyssi sance vylehu, trva ti to mnohem dyl, spotrebujes vic spotrebaku... Solo pruchodem dungu nikdo nezbohatne(harveni nepocitam). Minimalne lockace nizsi nez ty devitkovy by IK davat nemusely.
A u takovyho Ice je treba celkem jedno, ze IK dava, kdyz si to dojdes s prskem, pak relognes na ranga a pribehnes si to vybrat. A kdyz ti da IK, tak si klidne stihnes zabenout pro telo. Ty dvere v Ice u pokladu by klidne moly byt "Jen jednou", za nima uz stejne nikoho pk nedobehnou a zabranilo by se tak toceni toho dungu dokola a mohla tam zustat krev.
Ja netvrdím opak, ja bych take byl pro snizeni dmg s lokovačky, take se mi nelibi ze neumru celej dung a pak se 100 locpikingem 3x lehnu pres maximalni preboost za ranga se 100locpikingem, ja jen vysvetloval logiku GM. Ono to logiku má ale to neznamena že je to optimalni pro hrače.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 14:40:50
od Dudek
Empair píše:
Acarus píše:Samozrejme ze ma, ale samosebou rizikovost taky stoupa s tim cim min lidi jde, ale na druhou stranu je vyssi vydelek. Takze to vsecko proste sedi a je to jak ma byt. Riziko za vyssi zisk, pujdete li ve dvou zisk je o to mensi, ale o to je mensi riziko. Zkusit to vybrat samosebou muzes.
Tohlen není o míře rizika ale o odměně za dung.

V low dungách co se chodí na solo dělá 65% lootu lokáč, 15% must a 20% droop.

Když půjdu solo budu toho mít menší zisk než když půjdeme dva bo sám vybírat lokáč a riskovat tak nesmyslnou smrt a ztrátu cenného eqipu prostě nemá smysl.
Empe když vysoluješ Deceit kolik GP vyneses? (Získávám informace o tom kolik mobu zabije.)

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 15:44:49
od Pheme
Myslim, ze je dost rozdil jestli to vadi kvuli riziku pri solohrani, nebo ne

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 15:45:05
od Retromancer
erunno píše:
Retromancer píše:Za šamana v medvědovi (polar) jsem ještě při lockování pokladů neumřel. Asi jsou na to ty tlapy lepší no :D - tím chci říct, berte s sebou medvěda :!: :lol:
Retro a nebude to tim ze mas skoro max ten druhej potřebnej skill :P z dob kdy se to dalo v pohodě trenit? :P
Remove trap by měl mít vliv "pouze" na to, zda dmg vůbec dostaneš. To jaký ten dmg bude, myslím, ovlivňuje pouze náhodný rozsah a armor. Možná se pletu. Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 15:48:13
od Empair
Retromancer píše:Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.
Dotstal jsem IK i do draka ...
Dudek píše:Empe když vysoluješ Deceit kolik GP vyneses? (Získávám informace o tom kolik mobu zabije.)
Solování decitu není mojí zrovna moje hoby ale co s epamatuji tak těch 60-80k sem z decitu měl ...

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 15:51:02
od Dudek
Empair píše:
Retromancer píše:Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.
Dotstal jsem IK i do draka ...
Dudek píše:Empe když vysoluješ Deceit kolik GP vyneses? (Získávám informace o tom kolik mobu zabije.)
Solování decitu není mojí zrovna moje hoby ale co s epamatuji tak těch 60-80k sem z decitu měl ...
Tak to pak nechápu, jak můžeš tvrdit, že lockáč je 65% lootu.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 15:51:11
od Retromancer
Empair píše:
Retromancer píše:Nicméně za méďu jsem nikdy nedostal za víc jak nějakých 220-230, což jde přežít.
Dotstal jsem IK i do draka ...
Jo, o tom jsem slyšel i od Darkneho, že dostal IK do démona. Nicméně píšu jak to je - pokladů jsem za ranga lockoval nepočítaně a ačkoli za klasického jsem umíral často, za méďu ještě ne. Možná štestí, možná je prostě s plným boostem nad hranicí dmg skrz armor.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 15:54:33
od Dudek
Dopustím se spekulace a pátrání v paměti: Balt někde tvrdil, osobně nikde to napsaný není, že dmg je v rozmezí "strašná řacha" (jestli 300?) mínus "Remove trap" a někde mezi tím to je.

Re: Lockpikovací poklady

Napsal: 11.03.2012 16:01:48
od Retromancer
Dudek píše:Dopustím se spekulace a pátrání v paměti: Balt někde tvrdil, osobně nikde to napsaný není, že dmg je v rozmezí "strašná řacha" (jestli 300?) mínus "Remove trap" a někde mezi tím to je.
Jop, psal to tu Nun >
Nun píše:Pár rokov dozadu to písalo nejaké GM, myslím že Balt.
Lock a Removetrap
Šanca na otvorenie: 7% pri lock 0, 100% pri lock 140, medzitým lineárne.
Šanca na ne/otevreni na "vyrezestenie": 0% pri removetrap 0, 100% pri removetrap 120.0, medzitým lineárne
DAMAGE: random 50-300, ide cez armor.
Přijde mi to v souladu s tím, co jsem vypozoroval ve hře. Krom reaktivu, který může obdržený dmg nějakým způsobem zvýšit (tak mi to připadá)...
Prostě za šamana když otevírám lokáč a nepovede se to, buď dostanu dmg v rozsahu dejme tomu 10-230 a nebo nedostanu vůbec žádnej dmg.