Raziel píše:Já bych byl pro přidat do těch lvl 1 lvl 2 mapek spotřebák... ono než takový šrot co je tam ted by bylo lepší kdyby tam padl keg s 50 tmr/gh/gs nebo něco podobného ... alespon by se to dalo použít a neleželo by to v bednách ... drop těch defence brnění z monster už tak myslím stačí, navíc toho lidi mají kvanta.
Jako spotřebák bych měl na mysli jiné předměty než kegy, alchymiste se necim stale museji zivit.
Raziel píše:Jen by mě zajímalo jestli se něco neplánuje dělat něco s robama mág/necro ... situace je totiž stále stejná a to že jak padne roba +5 +10 +15 tak to většinu lidí zklame ještě víc než kdyby nepadlo nic ... při rozdělování lootu to zůstává na zemi, nikdo to už ani nesbírá ... v pvp se běhá v +15 protože to nemá žádnou cenu... prostě se mi to nelíbí. Nešlo by tyhle roby přidat do výroby ? + kovové roby se neosvědčily, ale udělat třeba náhradu pro výrobu ancestralky, nebo nějaký nový druh rob který by se z tohohle "bordelu" dal vyrobit s jinými vlastnostmi než magické / kovové roby.
Problem s robama jsem jiz take zminoval. Zkusim sem opet napsat mozne reseni:
(dle meho nazoru se berevne roby s moznosti "+" nabiti zavedly kvuli redukci rob/ nebo vetsi spotrebe barevnych ingotu?)
ARd bych navrhnul jednoduche reseni pro redukci rob.
Soucasnost:
Hracum se roby libi az na par detailu:
1.Co vim, tak lidem se na robe nelibi jeji nizka durabilita. Pouzitelnost je tak jedna roba na jeden dungeon. Rychle se nici a tak jeji vlastnosti behem dungu rychle ztraceji na kvalite.
2.Velika spotreba ingotu a velka spotreba materialu na koule nebo vysoka cena koule na trhu = vysoka financni zatez na jednu robu
Vyroba:
1. Magicke koule se nabiji robou (Nevsiml jsem si, ze by tato transformace fizzovala)
2. Nabite magicka koule se aplikuje na barevnou robu (koule praskaj jak o zivot, casto k tomu fizne i kovova roba)
Dusledek:
Jedine co lidem nevadi je spotreba rob, tech je dostatek.
Vadi jim vysoka cena koule. Hrozne fizzujou a je jich pro vyrobu potreba velke mnozstvi.
Velka spotreba ingotu, protoze roby s kouli take fizzuji.
Navrh pro zmenu:
1. Ponechal bych podobnou odolnost roby. Oproti nynejsimu stavu bych trochu zvedl durabilitu. cca o 20 procent.
2. Jek jiz bylo zmineno. Zmena by se mela tykat redukce rob na serveru. Zmeny bychom meli dosahnout zmenou nastaveni jeji vyroby.
Vyroba:
1. Magicke koule se nabiji robou (Fizzovost nabiti koule nastavit na stejnou jako nynejsi aplikaci nabitych kouli na kovove roby. Fizzovat bude pouze roba, koule bude vzdy zustavat)
2. Nabite magicka koule se aplikuje na barevnou robu:
Kovova roba nebude vubec fizovat nebo nastavit 90% uspesnost fizzu.
a) koule praskne vyjimecne, cca 80 procentni uspesnost, tj 4 z peti rob vyjdou. (s 90% fizzovosti roby by byla celkova uspesnost na vyrobu 72%)
b) Mohla by se nastavit 50:50 s tim, ze roba bude mit horsi nebo lepsi durabilitu - vzdy by se kovova roba ocarovala... nastaveni jako magic wood zbrane, kdy se vzdy neco vytvori.
Dusledek:
Roba se hracum zamlouva jeste vice nez předtím, jsou spokojeni s jeji durabilitou.
Nevadi jim cena koule, protoze jeji naklady v pomeru s naklady na celou robu jsou prijatelne.
Lide budou mit dostatek kovovych rob(ingotu) na to, aby zfizzovali svoje magicke roby.
Abych se vratol k tematu. Chtel jsem zde navrhnout par itemu pro doplneni do dropu mapek:
Rad bych aby se zlukrativneli i nizke levely mapek, aby je hraci opet zacli s oblibou chodit. Zmena ktera by toho mohla docilit je, ze kazdy level mapek by mohl mit sva uzka specifika pro drop urcitych itemu. Dale bych na vybral urcite itemy, ktere mohou padnout jen a jen v mapce. Nemuselo by se vybirat, ale spise navrhnout nove zajimave, inspirujici itemy (par dale napisu).
V soucasnosti ze vsech mapek padaji: penize, regy, zbran/stit, brneni, kniha; z lvl 3 a vyse: sperky, fame deed
LvL1:penize, regy,+5 brnko,+1 zbran/stit, kniha
LvL2:penize, regy,+10 brnko,+3 zbran/stit, kniha, sperk
LvL3:penize, regy,+15 brnko,+5 zbran/stit, fame deed
LvL4:penize, regy,+20 brnko,+7 zbran/stit, fame deed, + specialita(MWL)
LvL5:penize, regy,+25 brnko, +15 kosti/kuze, +9 zbran/stit, fame deedy, sperky + specialita(MWL, wire, top zbrane)
NAvrhuji doplnit nasledujici itemy do ruznych lvl mapek:
Zpusobem takovym, jako alternativu za jiz stavajici predmet v mapce nebo jako pridani dalsiho itemu, coz druha moznost asi neprojde.
Zrusil bych uplne: moznost dropu zdvojenych pytliku s regy, drop fame deedu (nebo ponechal max. 1ks v lvl 3a 4)
Ke sperkum bych jako alternativu pouzil magicke nastroje.
Daval do mapek i spotrebak, ne kegy, ale trebas ruzne krafti vyrobky (viz vypis predmetu v mapach)
Nove itemy vyhradne v mapkach (nutno doskriptit):
1. Deed, ktery by po pouziti oznamil pozici putujiciho NPC (samostatny deed pro kazde NPC, napriklad: Dominik, Martin, Andrew, Veronik)
2. Deed na vymenu zbroje u Veronika
3. Karma deed pro vampy (obdoba fame deedu)
4. Deedy na ruzne materialy pro krafta (ingoty, kaminky - 20ks na deed?)
5. Deed na dekoraci
Pocty veci v mapach bych ponechal stejne, jen bych doplnil ruzne alternativy k dnes padajicim itemum. Dle rozrazeni muzes i rozpoznat jak si kterych veci dnes ve hre vazime.
Navrh itemu:
LvL1: Gods Apple, Cobwebby string, Soul Shard, Fairy dust, small ship
LvL2: HoDF, komponenty na hulky do demona/draka, Lama jezditko, Mag. nastroje, Elixiry (soucasne je zrusit z reward), Medium ship, mystik kramy
LvL3:Good forma(alternativa ke zbrani), Horse jezditko, Velkou lod, a message in a bottle, Ralchitis deed, deed na material
LvL4:Rangers/ Pal/ War/ Blood brnka(alt. k brnenim), Kameny, Excellent formu ke zbranim, Titan neklak, Charm book, Prsten ochoceni, kulicka na knight zbrane, velmistrova kniha umeni
LvL5: Perfect forma (zbrane), Elven log, ada ore, sanci na top zbroj(drive padala z lvl 4!!!), Ice viking, Elfi tetiva, Deed na dekoraci, deed to lift, deed to house gate, Greater titan neklak, Klicek do dungeonu (Tajuplna/ratmany), Elven arrow, deed na vymenu zbroje, deed na zjisteni pozice NPC.
**Od lvl 3 a vyse: karma deed nebo fame deed
Cau
P.S. Piste komentare co si o tom myslite. Doplnujte seznam veci jako alternativu ke stavajicim itemum v mapkach.