Minidungeony

Vaše nápady a návrhy
Mesmeric
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 286
Registrován: 15.10.2007 13:50:04

Příspěvek od Mesmeric »

Hajek II. píše:
Mrakoplas píše: edit:
tak sem to nasel
Hajek II. píše:Aneb presunout vyssi lvl monstra z ilshu, kam maj PK HORSI pristup, tam kde by mohli bejt porad a jeste nejlip na konec toho dungu dat vstup do Sorcu, Ratmanu a Anku a Kyklopu.).
na tudle cast i reaguju...

zbytek topiku sem neprecet... ma chyba.
No a tahle cast nebyla myslena vazne:), spis jsem psal jen co by si jeste nase mily PKcka prali mit mimo ilshenar a mit k tomu jednoduchej pristup:).
Naše milá PKcka v tomto případě chtějí srovnání dnešního nevyrovnaného stavu, což je od nich milé, nemyslíš? Nebo resp příjde ti normální, že za 15 minut harvení na Ilshu 3 máš větší mamon než po dojití celého Decu (někdy!!). Příklad za všechny, jednou jsem trochu ponocoval, tak jsem hopnul Ilsh 3, koukám Wyrma je, LSN je. Za 10 minut se mi u nohou válelo mrtvé LSN a Wyrma. Drop byl 1 cob, rr a +9 zbraň. V Decíku +9 zbraň ani nehrozí. Na to všechno jsem spotřeboval 3 TMR a cca 40 regů od těch které jsem potřeboval. Mňo, takže tohle mě sice potěšilo, ale zrovna košér to není, co myslíš? Nápad co tu má Beruška je velmi výhodný pro obě strany bojiště. Pro lidi co v životě nebyli harvit Ils 3 se nic nezmění. Takže všemi 10 pro
Uživatelský avatar
Hajek II.
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 273
Registrován: 13.09.2006 22:50:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hajek II. »

Mesmeric píše:...
No ja s timhle mistem mam jiny zkusenosti:). At jsem tam sel v jakoukoliv denni dobu, tak me vetsinou nekdo pojel, nebo kdyz me vyjmecne nepojel tak mne nepadlo vubec nic..jo vlastne jednou harfa z Nighty:). Takze uz tam nechodim:).
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05.02.2007 09:37:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raona »

myslim si ze by take nemuselo byt spatne - sance uniku - po vniknuti do portu to hracovi sezere z banky treba 20k/ podle obtiznosti minidungu, a ty gp to v minidungu postavi pobliz na podstavec, mozna i zredukovane mnozstvi, a hold kdyz by hrac nemel v bance hotovost tak jeho smula, nepustilo by ho to

a ten port by musel byt vhodne stranou, aby se do nej nepadalo omylem, a zdit by sel normalne
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucky »

Beruska píše:
Na druhou stranu s tim kempenim mas pravdu, to me nic nenapada, jak to osetrit. Nekdo nejaky navrh?
Co tajmr ?
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Beruska
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 189
Registrován: 30.08.2007 01:01:40

Příspěvek od Beruska »

Raona píše:myslim si ze by take nemuselo byt spatne - sance uniku - po vniknuti do portu to hracovi sezere z banky treba 20k/ podle obtiznosti minidungu, a ty gp to v minidungu postavi pobliz na podstavec, mozna i zredukovane mnozstvi, a hold kdyz by hrac nemel v bance hotovost tak jeho smula, nepustilo by ho to

a ten port by musel byt vhodne stranou, aby se do nej nepadalo omylem, a zdit by sel normalne
Kdyz uz by tam ten port byl, tak do nej jen tak nespadnes, stejne jako jen tak nespadnes omylem do jakehokoli jineho portu. Jinak s tim podstavcem mi to prijde zbytecne slozity. Nebo jak to myslis? Jaky by mel byt ucel tohoto? Jako myslis dat dovnitr unikovy port za gp? To mi moc rp neprijde a ani herne fer...

edit:
Lucky píše: Co tajmr ?
Jakej?
Uživatelský avatar
Byotch
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 689
Registrován: 08.09.2006 08:28:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Byotch »

A nejlip aby tam padalo 2x denne wire, tak 20 kamenu a naky coby a na rewardu dame jeste 100 AC jelikoz to je prece o PvP takze rewarda je nutnost. A resp tak co 5min aby to PvP bylo velmi caste. To vam jako nestaci PvP zona?

Takovadle zmena by vedla akorat k harveni, a ne PvP. Modraci by sli za harvem v 15 lidech a pohlidaly by si to.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Uživatelský avatar
Beruska
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 189
Registrován: 30.08.2007 01:01:40

Příspěvek od Beruska »

Byotch píše:A nejlip aby tam padalo 2x denne wire, tak 20 kamenu a naky coby a na rewardu dame jeste 100 AC jelikoz to je prece o PvP takze rewarda je nutnost. A resp tak co 5min aby to PvP bylo velmi caste. To vam jako nestaci PvP zona?

Takovadle zmena by vedla akorat k harveni, a ne PvP. Modraci by sli za harvem v 15 lidech a pohlidaly by si to.
Fakt na Tebe nemam silu...
Mesmeric
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 286
Registrován: 15.10.2007 13:50:04

Příspěvek od Mesmeric »

Byotch píše:A nejlip aby tam padalo 2x denne wire, tak 20 kamenu a naky coby a na rewardu dame jeste 100 AC jelikoz to je prece o PvP takze rewarda je nutnost. A resp tak co 5min aby to PvP bylo velmi caste. To vam jako nestaci PvP zona?

Takovadle zmena by vedla akorat k harveni, a ne PvP. Modraci by sli za harvem v 15 lidech a pohlidaly by si to.
By mě zajímalo jestli jsi vůbec ten topic četl, nebo jsi jen šel nahuntit post :roll: . Ale je fajn číst, jak tu plácáš úplné voloviny, které se vůbec netýkají tématu a jen dokazuješ, že jsi vůbec nepochopil o co autorovi jde.
Uživatelský avatar
Byotch
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 689
Registrován: 08.09.2006 08:28:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Byotch »

Mesmeric píše:By mě zajímalo jestli jsi vůbec ten topic četl, nebo jsi jen šel nahuntit post :roll: . Ale je fajn číst, jak tu plácáš úplné voloviny, které se vůbec netýkají tématu a jen dokazuješ, že jsi vůbec nepochopil o co autorovi jde.
Asi te prekvapim ale cetl, a podle me se to tematu tyka. Kdyz tam das hight lvl monstra abys prilakal modraky, tak snad jen blbec muze cekat ze tam modraci polezou v tom high PvP equipu (+20 vecech a vejs) jen pro pa gépé a famu z rawardy. Cili bys tam musel dat nejaky drop viz. navrh Wyrmu atd. V okmaziku kdyz pudu na takovyhle monstra na 30 min tak si opravdu pohlidam abych tam neleh. Cili si vemu bandu lidi co tu bude hlidat at uz dole po skoku a nebo bude obezdivat port na hore ci ho branit tak ze tam nikdo nepude.

Jo mozna by cas od casu bylo nejaky to kvalitnejsi PvMP, ale dalsi ubreceny topiky, ze si to nekdo hlidal na dualu, ze se to onekud trackuje, relogy, ze tam je neprimerenej drop, atd...., ale nakonec by to dopadlo tak ze by se to jen zneuzivalo kvuli dropu kdyz je malo ve dve rano atd.

PvP ma byt o boji Player vs player, a ne ze par PK s uspechem pobije modraky a pak si dosoluje lvl9 monstra ktery by jinak videla maximalne z obrazku.

Spis nez tohle bych videl posileni PK na islu jak je sorc, ale de videt ze soucasny PK nejsou schopny modraky nahanet a zabijet a potrebujou mit modraky zavreny nekde v ohradce (dung) kde ma modrak omezeny moznosti, takze takova zmena by byla vlastne k nicemu.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Uživatelský avatar
Beruska
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 189
Registrován: 30.08.2007 01:01:40

Příspěvek od Beruska »

Byotch píše:
Mesmeric píše:By mě zajímalo jestli jsi vůbec ten topic četl, nebo jsi jen šel nahuntit post :roll: . Ale je fajn číst, jak tu plácáš úplné voloviny, které se vůbec netýkají tématu a jen dokazuješ, že jsi vůbec nepochopil o co autorovi jde.
Asi te prekvapim ale cetl, a podle me se to tematu tyka. Kdyz tam das hight lvl monstra abys prilakal modraky, tak snad jen blbec muze cekat ze tam modraci polezou v tom high PvP equipu (+20 vecech a vejs) jen pro pa gépé a famu z rawardy. Cili bys tam musel dat nejaky drop viz. navrh Wyrmu atd. V okmaziku kdyz pudu na takovyhle monstra na 30 min tak si opravdu pohlidam abych tam neleh. Cili si vemu bandu lidi co tu bude hlidat at uz dole po skoku a nebo bude obezdivat port na hore ci ho branit tak ze tam nikdo nepude.

Jo mozna by cas od casu bylo nejaky to kvalitnejsi PvMP, ale dalsi ubreceny topiky, ze si to nekdo hlidal na dualu, ze se to onekud trackuje, relogy, ze tam je neprimerenej drop, atd...., ale nakonec by to dopadlo tak ze by se to jen zneuzivalo kvuli dropu kdyz je malo ve dve rano atd.

PvP ma byt o boji Player vs player, a ne ze par PK s uspechem pobije modraky a pak si dosoluje lvl9 monstra ktery by jinak videla maximalne z obrazku.

Spis nez tohle bych videl posileni PK na islu jak je sorc, ale de videt ze soucasny PK nejsou schopny modraky nahanet a zabijet a potrebujou mit modraky zavreny nekde v ohradce (dung) kde ma modrak omezeny moznosti, takze takova zmena by byla vlastni k nicemu.
Nebavi me vymyslet odpovedi na ty tvoje slataninsky blaboly bez spetky podkladu a argumentu. Kdybych si mel totiz dat s postama stejnou praci, jako ty, vymyslim uplne stejnou hovadinu. Jenze takova jsem ja maticko, hold nad vecma premyslim, tak mi to nejde a je to pro me prilis namahave. Opet jsi, jako je uz u tebe zvykem, absolutne nepochytil, kde ze je to jadro pudla a jen prihlouple kritizujes vec, kterou jsi prihlouple pochopil/nepochopil(?). Btw. doufam posledni OT post z me strany. Peace.
Uživatelský avatar
Inkvizitor Dan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1114
Registrován: 18.10.2006 05:59:00
Bydliště: Za tebou ve stinu!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Inkvizitor Dan »

Byotch píše:¨ ale de videt ze soucasny PK nejsou schopny modraky nahanet a zabijet a potrebujou mit modraky zavreny nekde v ohradce (dung) kde ma modrak omezeny moznosti, takze takova zmena by byla vlastne k nicemu.
Jezisi co je tohle zas za blabol Byo....
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson

Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Raynor
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 668
Registrován: 28.09.2006 14:52:49
Bydliště: jak se to hodi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raynor »

Inkvizitor Dan píše:A jak by to melo fungovat presne s tim, ze to pusti jen stejnej pocet pk jako modraku? Myslim tim, ze by pk dovnitr nemeli pristup, pokud by tam nebyli modraci?
No to mi prijde docela jako problem...Trebas by se to dalo osetrit tak ze kdyby tam nebyly blu tak to tam pusti pk a za nimi zase opet jen urcity pocet blu hracu.Nevim co je mozny na tejhle sfere vytvorit :) Zrejme prave v tomhle bude celej problem tohohle planu.

Me ze ten napad zamlouva...Mohlo by to ozivit pvp a presunout ho z toho vecneho pfkovani se u cove brany nekam kde je normalni hranice gz a ne plot :p
Správce charity válečníků
Uživatelský avatar
Beruska
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 189
Registrován: 30.08.2007 01:01:40

Příspěvek od Beruska »

Raynor píše:
Inkvizitor Dan píše:A jak by to melo fungovat presne s tim, ze to pusti jen stejnej pocet pk jako modraku? Myslim tim, ze by pk dovnitr nemeli pristup, pokud by tam nebyli modraci?
No to mi prijde docela jako problem...Trebas by se to dalo osetrit tak ze kdyby tam nebyly blu tak to tam pusti pk a za nimi zase opet jen urcity pocet blu hracu.Nevim co je mozny na tejhle sfere vytvorit :) Zrejme prave v tomhle bude celej problem tohohle planu.

Me ze ten napad zamlouva...Mohlo by to ozivit pvp a presunout ho z toho vecneho pfkovani se u cove brany nekam kde je normalni hranice gz a ne plot :p
Ja myslim, ze by to hb zonu ozivilo hrozne moc, taky me uz nebavi ten jeden jediny scenar - dojit do cv a bud rovnou utikat 10 modrakum. Takhle to totiz vypada, chce-li si pk zahrat. Musite bud obihat dungy, respy, harwy, mapky apod., nebo je tu druha moznost a tou je jen a pouze mesto Cove, coz je skoda, Britannie je velka.

S tim poustenim poctu blue/pk charu, to je nejspis technicky podobna zalezitost, jako to portovani frakci runama. Blby je, ze se tu nikdo teda nakonec konkretne nevyjadril, zda to jde, nebo ne.
Uživatelský avatar
Byotch
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 689
Registrován: 08.09.2006 08:28:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Byotch »

Beruska píše:... uz nebavi ten jeden jediny scenar - dojit do cv a bud rovnou utikat 10 modrakum...
Njn kdyz nejde mohamed k hore musi hora k mohamedoj, ale chapu ze to urcite vyresi mini dung s kupou silnejch monster a dropem aby tam vubec nekdo chodil kam se neodvazi zadny modrak bez 10 kamosu. Neco takoveho tu uz mame "NB runa" a ze tam je hodne kvalitni PvP co.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Uživatelský avatar
Dave Lister
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 1036
Registrován: 31.01.2007 00:38:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave Lister »

Beruska píše:...Britannie je velka.
a pusta..

vono kdyby se vsechny high-lvl monstra nekoncentrovali v pvp zonach ale byly by rozhazeny po svete tak by to imho stacilo..
hemeneks more gadzo vazelina!
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucky »

Beruska píše:
Lucky píše: Co tajmr ?
Jakej?
Hodka na dung? Nebo maximalni pobyt v prvni mistnosti (asi naka naslapna ploska by zacala timer) 10 minut a pak nutnost projit gatou dal, ktera by ti budto vynulovala timer a zacla by dalsich 10 minut na mistnost .. nebo by to ho zrusila uplne .. ze bys byl omezenej i csove, dohnalo by to to k vetsim vykonum treba ... ale jen napada jak zabranit kempu.
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xan »

Beruska píše:
Na druhou stranu s tim kempenim mas pravdu, to me nic nenapada, jak to osetrit. Nekdo nejaky navrh?
A co takhle nucený odkop po určitém rozumném timeru v ohledu s respem příšer?(Příklad resp. 2 hodky, odkop po hodce...?)

edit: *napřed psal a potom četl dál* :oops:
Uživatelský avatar
Beruska
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 189
Registrován: 30.08.2007 01:01:40

Příspěvek od Beruska »

Dave Lister píše:
Beruska píše:...Britannie je velka.
a pusta..

vono kdyby se vsechny high-lvl monstra nekoncentrovali v pvp zonach ale byly by rozhazeny po svete tak by to imho stacilo..
Pod to se ti klidne podepisu, jenze takovy navrhy tu uz padly a s priznivym ohlasem se nesetkaly... takze zkousim aspon trochu zmirnit stavajici situaci a zaroven to vyuzit ke spestreni pvp.



EDIT to Lucky: No odkop po hodce, to mi prijde na prdlacku, to s prvni mistnosti a 10 minutama je dobrej napad, ale jak zabranit tomu, abych po 9 minutach kopl a sel si tam stoupnout zas?
Uživatelský avatar
Inkvizitor Dan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1114
Registrován: 18.10.2006 05:59:00
Bydliště: Za tebou ve stinu!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Inkvizitor Dan »

Jako napad se mi to libi velice, bohuzel pri vychcanosti modraku co chtej harvit snadno dostupny vysoky lvly mobu a nechtej aby jim pritom nekdo trashnul ress robku se obavam, ze by to bylo desny prace a ne uplne zarucenej vysledek. Pac prvni vlna lidi co tam vleze bude hledat vsechny zpusoby jak to nastaveni zneuzit a kdyz najdou nakou fatalni chybku tak to bude hromada zbytecny prace.

Ze zacatku bych zkusil komplexnejsi presun tech hi lvl mobu z pvp zon proste jinam, odkad nebude tak snadnej unik a v pripade, ze to bude fungovat bych udelal tohle. Prece jen prehazet spawny je asi min prace nez stavet minidung se 150ti scriptovejma osetrenima aby to nekdo nezneuzoval.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson

Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Acarus

Příspěvek od Acarus »

Inkvizitor Dan píše:Jako napad se mi to libi velice, bohuzel pri vychcanosti modraku co chtej harvit snadno dostupny vysoky lvly mobu a nechtej aby jim pritom nekdo trashnul ress robku se obavam, ze by to bylo desny prace a ne uplne zarucenej vysledek. Pac prvni vlna lidi co tam vleze bude hledat vsechny zpusoby jak to nastaveni zneuzit a kdyz najdou nakou fatalni chybku tak to bude hromada zbytecny prace.
No tak nak to vidim i ja, Takhle je to bohuzel se vsim.

Klidne bych tam nikam nedaval omezeni aby boj byl vyrovnanej teda jako. Zivot je zlej.
Odpovědět