Stránka 2 z 4
Napsal: 24.01.2009 22:05:39
od Byotch
Wrall Nightmare píše:Ja mam spotrebu 1k lahvicek tak na tyden.
To je zeres?
1 lahvicka 5 ore, kdyz budu sbirat ore tak ho unesu tak 250 - 50 lahvicek za 2x nasobek surovin 25 lahvicek
Takze si budes kazdy tyden nosit domu 10k ore?
U lahvicek by to spis chtelo zlevnit suroviny, ale je otazkou zda prave neni chteny aby se kupovaly.
Napsal: 24.01.2009 22:22:52
od Enquea
Fargo píše:Asi de jen o ty locky. Z vlastni zkusenosti vim ze je to strasne otravny kdyz uz je skill max

chtelo by to aby pri GM skillu byla moznost predelat ingoty najednou za dvojnasobou cenu shafty taky nedelas po logu

Me vydrzi tech 1k locku docela dlouho a 20 minut makra snad nezabije nikoho... a fakt plati to co jsem psal u locku si klidne zahraju na gm mortar, kdykoliv kdokoliv budete chtit rad vam to 2:1 vymenim.
Add lahvicky a wralle kolik sis jich vyrobil/koupil a kolik sis jich bugnul? hm?
Lahvicky by plne vyresil sutr v delu/buxu a na o/ch hrade kterej by je po 100 kusech za 7gp kus prodaval.
Napsal: 24.01.2009 23:11:44
od Wrall Nightmare
Enquea píše:Add lahvicky a wralle kolik sis jich vyrobil/koupil a kolik sis jich bugnul? hm?
Nevyrobil jsem ani jednu, nebugnul ani jednu. Hm?
Napsal: 04.02.2009 01:10:04
od Maly Papo I
Craft nevyraba spotrebak ala potiony takze mu neni treba GM item. Pekny napad ako si ulahcit crafta ale zas nie takymto sposobom.
Skor by to chcelo podporu pure Crafta pretoze ak je to iba support postava kazdy chce mat hned vyrobu za sebou a utekat na inu postavu kde sa zabavi viac.
Pritom by stacilo par noviniek vo vyrobe a crafti budu zas v mode. Myslim ze pre crafta je dolezity hlavne vyvoj craft itemov. Mozno par drahych doplnkov do domov za vela vyrobeneho matrosu a mate super vyuzitie pre crafta.
Pripadne nejaky quest....
Napsal: 05.02.2009 16:30:05
od Inkvizitor Dan
Craft by potreboval upravit aby nebyla cela hra s nim jen o makru. Ma par questu sice, ale vetsina tech co sou trochu zajimavy zalezi jen na trpelivosti a dobrote ostatnich, ze toho crafta s sebou protahnou i kdyz je vic na obtiz nez k uzitku. Tech questu je navic proklate malo na to kolik jinejch moznosti krom makra tahle postava ma.
Nezlobil bych se, kdyby craft dostal nakou special zbran nebo vlastnost, ktera by z nej udelala uzitecnyho v dungu. Taky bych dal craftovy vic duvodu ty dungy chodit. Nvm proc by v tezkym dungu nemohl mit craft dycky solovku trebas pro neco zajimavyho. Barvicek mame myslim dost na to aby zas mohl mit craft questiky na par folded cloth naky nemichatelny nesvitivy barvy.
Edit: Napadlo me udelat craftovy questiky na folded cloth v barve nekterejch mustu, aby mohl craftit hadry ve stejny barve a lidi si mohli k mustovy sehnat i hadry. Samozrejme bych nevybiral dragon, desp musta a podobne.
Napsal: 05.02.2009 20:31:47
od Maly Papo I
Craft do dungu ako bojovnik nepatri. Ale myslim ze pri kezdejdobrej bitve vidite valecne stroje a to je praca craftov. Takze v dungu by som to skor videl ako podpornu jednotku a mal by nejakych golemov alebo nieco take...
Ale craft by namel byt dungar ale napozaj skor vyrobca. Skor by som privital ze iba craft by mohol kopat...
Napsal: 05.02.2009 20:47:54
od Inkvizitor Dan
Jasne ze ne crafta jako bojovnika do dungu, ale presne jak si napsal... aby vyrabel naky opravdu ucinny vybusniny, konstruhoval golemy a pod. Aby s nim byla proste sranda v tom dungu a duvod ho vzit s sebou.
Napsal: 05.02.2009 21:01:07
od Byotch
[quote="Maly Papo I"][/quote]
A co kdyby Kraft mohl vyrobit tank, a byl jedinej kdo na nej ma ridicak?
Craft je pro zabavu, udelejte si bandanu a kupte stealing a muzete chodit aj dungy. Craft by nikdy nemel byt plnohodnotna DMG.
Chcete dungovat za crafta tak vratte truhlicky do rise + craftoj dat omezani na minimalni famu, kterou potrebuje pro otevreni, aspon pak nebude fungovat jen jako odtahovac na kazdym skokou.
Napsal: 06.02.2009 08:34:50
od Xanthos
Me fascinuje ten nazev.
Kdyz to vemu z hlediska RP tak predstavte si skrin ve ktery se neco vyrabi ...
Napsal: 06.02.2009 10:20:52
od Inkvizitor Dan
Byotch píše:Maly Papo I píše:
A co kdyby Kraft mohl vyrobit tank, a byl jedinej kdo na nej ma ridicak?
Craft je pro zabavu, udelejte si bandanu a kupte stealing a muzete chodit aj dungy. Craft by nikdy nemel byt plnohodnotna DMG.
Chcete dungovat za crafta tak vratte truhlicky do rise + craftoj dat omezani na minimalni famu, kterou potrebuje pro otevreni, aspon pak nebude fungovat jen jako odtahovac na kazdym skokou.
Jiste a craft bude stale privesek skupiny a bude nekde stat vzadu, jeste min pouzitelnej nez je ted aby nahodou neprisel o fame.... kapitalni napad, opravdu zpestrujici craftovy hru.
Me by se dost libilo, kdyby craft mel svoje special dung itemy, ktery by mohl pouzivat jen on a vsechno by bylo na nabiti, ktery si musi prve nacraftit.
Priklady:
1)Silna vybusnina s kerou muze manipulovat jen craft
2) Golem manual (ukradeno z BG 2 ) - craft muze castit magic golemy. kazdej golem 1 nabiti a timer na pouziti treba 5 minut.
3) Infra helma s nabitima - za nabiti svetlo jako ze svitku, nebo 1x tracking umernej skillu 100.0, mozno malej bonusik k remove traps.
4) Magicky kondenzator - z plusove zbrane craft udela zbran s dura 1/0, kterou vezme jen on. Zbran by mela silny efekt zavislej na sile puvodni zbrane a dmg umernej jejimu nekolikanasobku. Takze z +1ky by to nebylo nic extra, ale z naky +9 shitky by se dalo vytriskat jedno pouziti ala warovsej mystik.
Napsal: 06.02.2009 11:40:27
od Enquea
Inkvizitor Dan píše:Byotch píše:Maly Papo I píše:
A co kdyby Kraft mohl vyrobit tank, a byl jedinej kdo na nej ma ridicak?
Craft je pro zabavu, udelejte si bandanu a kupte stealing a muzete chodit aj dungy. Craft by nikdy nemel byt plnohodnotna DMG.
Chcete dungovat za crafta tak vratte truhlicky do rise + craftoj dat omezani na minimalni famu, kterou potrebuje pro otevreni, aspon pak nebude fungovat jen jako odtahovac na kazdym skokou.
Jiste a craft bude stale privesek skupiny a bude nekde stat vzadu, jeste min pouzitelnej nez je ted aby nahodou neprisel o fame.... kapitalni napad, opravdu zpestrujici craftovy hru.
Me by se dost libilo, kdyby craft mel svoje special dung itemy, ktery by mohl pouzivat jen on a vsechno by bylo na nabiti, ktery si musi prve nacraftit.
Priklady:
1)Silna vybusnina s kerou muze manipulovat jen craft
2) Golem manual (ukradeno z BG 2 ) - craft muze castit magic golemy. kazdej golem 1 nabiti a timer na pouziti treba 5 minut.
3) Infra helma s nabitima - za nabiti svetlo jako ze svitku, nebo 1x tracking umernej skillu 100.0, mozno malej bonusik k remove traps.
4) Magicky kondenzator - z plusove zbrane craft udela zbran s dura 1/0, kterou vezme jen on. Zbran by mela silny efekt zavislej na sile puvodni zbrane a dmg umernej jejimu nekolikanasobku. Takze z +1ky by to nebylo nic extra, ale z naky +9 shitky by se dalo vytriskat jedno pouziti ala warovsej mystik.
Napady dobry, jen nevhodny pro ultimu a uz vubec dark paradise
Napsal: 06.02.2009 11:51:43
od Inkvizitor Dan
Enquea píše:Inkvizitor Dan píše:Byotch píše:
A co kdyby Kraft mohl vyrobit tank, a byl jedinej kdo na nej ma ridicak?
Craft je pro zabavu, udelejte si bandanu a kupte stealing a muzete chodit aj dungy. Craft by nikdy nemel byt plnohodnotna DMG.
Chcete dungovat za crafta tak vratte truhlicky do rise + craftoj dat omezani na minimalni famu, kterou potrebuje pro otevreni, aspon pak nebude fungovat jen jako odtahovac na kazdym skokou.
Jiste a craft bude stale privesek skupiny a bude nekde stat vzadu, jeste min pouzitelnej nez je ted aby nahodou neprisel o fame.... kapitalni napad, opravdu zpestrujici craftovy hru.
Me by se dost libilo, kdyby craft mel svoje special dung itemy, ktery by mohl pouzivat jen on a vsechno by bylo na nabiti, ktery si musi prve nacraftit.
Priklady:
1)Silna vybusnina s kerou muze manipulovat jen craft
2) Golem manual (ukradeno z BG 2 ) - craft muze castit magic golemy. kazdej golem 1 nabiti a timer na pouziti treba 5 minut.
3) Infra helma s nabitima - za nabiti svetlo jako ze svitku, nebo 1x tracking umernej skillu 100.0, mozno malej bonusik k remove traps.
4) Magicky kondenzator - z plusove zbrane craft udela zbran s dura 1/0, kterou vezme jen on. Zbran by mela silny efekt zavislej na sile puvodni zbrane a dmg umernej jejimu nekolikanasobku. Takze z +1ky by to nebylo nic extra, ale z naky +9 shitky by se dalo vytriskat jedno pouziti ala warovsej mystik.
Napady dobry, jen nevhodny pro ultimu a uz vubec dark paradise
Proc? Me to neprijde nijak nevhodny pro ultimu a zrovna DP craft by potreboval neco takoveho uz od zruseni craftskejch questiku na rare tuby a podobne.
Napsal: 06.02.2009 17:52:19
od Byotch
Jojo a od zruseni clerovych sumu, se mel cleroj dat kvest na taming, pac ja uz nemam co makrovat

Napsal: 06.02.2009 18:11:21
od Maly Papo I
Craft by mal ist cestou crafta nie dalsia bojova jednotka tych je dost. Nakoniec by bol z crafta inzinier
Ale k teme. Mozno skusit nejaku reviziu crafta spytat sa craftov co by privitali. Ci by chceli mat moznost nejak bojovat alebo bit iba support ale vecsi ako teraz

Napsal: 06.02.2009 18:14:59
od Byotch
Maly Papo I píše:Ale k teme. Mozno skusit nejaku reviziu crafta spytat sa craftov co by privitali. Ci by chceli mat moznost nejak bojovat alebo bit iba support ale vecsi ako teraz

A co by jsi privital ty?
Napsal: 06.02.2009 18:21:46
od Maly Papo I
Hrac moze privitat iba jedno. Ked sa nieco skusi spravit a uvidime ci je to na prospech servru a ak ano mame zas trochu lepsi pocit
Nzdy je vela veci ktore nejdu. Potom sa nieco skusi a casto je to na prospech obcas sa to nepodari. Ale zaklad je aby sa nieco skusalo

Napsal: 06.02.2009 18:25:27
od Enquea
Ja bych privital tak 3 denni ban pro velkyho pap. Aspon by mel nakej cas na to popremyslet, co ma cenu postovat a co ne...
Napsal: 06.02.2009 18:40:30
od Maly Papo I
Som proti tomu aby mal craft obdobu GM mortu a ak sa niekto chce viac bavit s craftom a menej makrovat preco nie to nieje zla myslienka.
Napsal: 09.02.2009 20:25:18
od Bejkal
Inkvizitor Dan píše:
Me by se dost libilo, kdyby craft mel svoje special dung itemy, ktery by mohl pouzivat jen on a vsechno by bylo na nabiti, ktery si musi prve nacraftit.
Priklady:
1)Silna vybusnina s kerou muze manipulovat jen craft
2) Golem manual (ukradeno z BG 2 ) - craft muze castit magic golemy. kazdej golem 1 nabiti a timer na pouziti treba 5 minut.
3) Infra helma s nabitima - za nabiti svetlo jako ze svitku, nebo 1x tracking umernej skillu 100.0, mozno malej bonusik k remove traps.
4) Magicky kondenzator - z plusove zbrane craft udela zbran s dura 1/0, kterou vezme jen on. Zbran by mela silny efekt zavislej na sile puvodni zbrane a dmg umernej jejimu nekolikanasobku. Takze z +1ky by to nebylo nic extra, ale z naky +9 shitky by se dalo vytriskat jedno pouziti ala warovsej mystik.
Vcelku zajímavé nápady....
Dle mě by to mohlo být něco co by motivovalo sehraný skupiny aby vzali crafta do dungu. Protáhnout crafta despem,pride je vcelku nelehka zaležitost. A při dojití by měla být odměna pro celou skupinu o to větší...
1) Mohlo by to být něco jako "Adamant skala" stim že to jde kopnout pouze se 1xx mining....což by právě přidávalo brnění
2) Začali by se dávat do pokladu něco jako "dream/ideal" ingot.....z toho by šlo poté třeba na ada pecích vyrobit topko dle vlastního výběru(angelik ramena,mino nohy atd.....).....jen a pouze v topku pro crafta
3) Je tu už něco jako ice věci ale tak imunita pro crafta na pasti v topku.....ono para je pro crafta smrtelná
4) topko by se mohlo jmenovat "Mirror/Shiny" A při poklikání by craftoj hodilo boosty a reflex
5) Mohla by se tu také najít zbran pro crafta která by razantně zvyšila jeho bojove skilly.....řekněme na 80%, 80%, a heal na 50%
Napsal: 09.02.2009 20:37:42
od Nasoska
a taky by pro crafta nebyly spatny +20 hadry na bojovky,misto bandany mystic co dava rany za 1000 a taky aby mohli pouzivat vsechno co dokazou vyrobit,ze?