Stránka 2 z 5
Napsal: 19.01.2009 16:17:52
od Leon
1 percento? :p 2 ? heh,.... si skus namakrovat alchemy z 99.5 na 100fku a potom zajst dung, ze kde stratis viac nervy, uz 0.2 je vela :p
Napsal: 19.01.2009 16:28:06
od Frantisek ml.
Leon píše:1 percento? :p 2 ? heh,.... si skus namakrovat alchemy z 99.5 na 100fku a potom zajst dung, ze kde stratis viac nervy, uz 0.2 je vela :p
Kdyby to natrenovat nešlo, lidé by nepsali knížky alchemky, kde jim to sežere 3% a do knížky vpíšou 1%.
Napsal: 19.01.2009 16:49:44
od Wilson
Byotch píše:Anger píše:to jedno npc co je vsude mozne hidli
Naka novinka?
To NPC je zavedeny od zmeny detectu a zruseni padavosti knize na nej, ale ja teda osobne stesti este nemel ze bych ho potkal, a to sem pri tamingu docela svet probehal no, a ani v dungach sem ho nepotkal ...
Napsal: 19.01.2009 16:56:19
od Oximus
Leon píše:1 percento? :p 2 ? heh,.... si skus namakrovat alchemy z 99.5 na 100fku a potom zajst dung, ze kde stratis viac nervy, uz 0.2 je vela :p
Ano, a kvuli tomu bych ten gain upravil podle vysky toho zvysovaneho skillu, protoze by to byl trochu nepomer kdyby to hazelo cloveku s 50% alchemy +1% a cloveku s 90% taky +1%.. jinak se vsim souhlasim. Je to zajimavej napad a urcite to tu hru trochu ozivi =)
Napsal: 19.01.2009 17:30:58
od Enquea
Petrkov píše:Miki píše:Todle se mi taky zamlouva, raci bych zasel denne dva dungy a dal 0,5 alchemy/ insci , nez utoho sedet a makrem dat za 8h 1.5%[/quote
Jenže až lchemku do treníš tak budeš míchat stejně nějakej čas aby sis umíchal poitony, takže ty rewardy ni neřeší

Resi cas kterej opravdu vyrabis na svoji potrebu je zlomek toho co prosedis u treningu a az mas max tak stejne vyrabis at jsi dostal skill makrem nebo dungem...
add gain nahodne, muj zamer byl, aby to pridavalo od vsech, ale malo (vsech nemyslim vsech, ale vsech ktery to bude umet). Myslim ze problem s prevysenim neni nic novyho u skillpointu taky udelas vetsi hiding nez muzes mit a po relogu se to srovna...
Napsal: 19.01.2009 17:57:06
od Night Storm
velice kvalitni napad jak trosku zkratit zbytecne hodiny sedeni na zadku a cumeni na obrazovku, kdyz se neco zdlouhave trenuje..
Napsal: 19.01.2009 18:18:07
od Napospas
Jestli by pak nebyl poněkud přebytek knih na alchemy/inskripci/carto.
Napsal: 19.01.2009 18:46:39
od Mesmeric
Napospas píše:Jestli by pak nebyl poněkud přebytek knih na alchemy/inskripci/carto.
Mňo a kdyby byl, tak v čem by byl problém?
Napsal: 19.01.2009 18:51:28
od Archon I
Ted by to chtelo vyjadreni i GMs. Tohle by dokonce mohlo vest i ke 2um fcim.
1) Odliv penez ze serveru => ne vzdy se to proste povede dojit
2) Misto nudneho makrovani chodit zabavnejsi dungy => zadne jaily za afk, pokles lagu (snad)
Napsal: 19.01.2009 18:53:23
od Keeper
Archon I píše:Ted by to chtelo vyjadreni i GMs. Tohle by dokonce mohlo vest i ke 2um fcim.
1) Odliv penez ze serveru => ne vzdy se to proste povede dojit
2) Misto nudneho makrovani chodit zabavnejsi dungy => zadne jaily za afk, pokles lagu (snad)
a nenapadlo te ze z toho dungu i nejake ty penize vyneses ?
Napsal: 19.01.2009 18:55:07
od Archon I
Oprav me pokud se pletu vetsinou to vychazi tak ze 1 vyleh = 3-8 projiti?
Napsal: 19.01.2009 18:56:32
od Keeper
Archon I píše:Oprav me pokud se pletu vetsinou to vychazi tak ze 1 vyleh = 3-8 projiti?
a jak casto vylehavas v takovem deceitu ? cove? wrongu ? hytlu ? asi casto ze tak to potom bude dobry odliv penez a sem pro !
Napsal: 19.01.2009 18:59:15
od Archon I
Ono zase z tehle dungu si toho tolik neodneses, pokud nekempis/neharvis atp.
A ani ISP neexistuji bez vypadku.
Napsal: 19.01.2009 19:12:53
od Deacon Frost
A skláři nebudou mít co žrát!

Napsal: 19.01.2009 19:19:21
od Inkvizitor Dan
Jojojo, dobrej napad a jeste lepsi ten s tim hodit to nakejch dungu npc co prida skill za prachy.
Napsal: 19.01.2009 19:22:03
od Leon
Frantisek ml. píše:Leon píše:1 percento? :p 2 ? heh,.... si skus namakrovat alchemy z 99.5 na 100fku a potom zajst dung, ze kde stratis viac nervy, uz 0.2 je vela :p
Kdyby to natrenovat nešlo, lidé by nepsali knížky alchemky, kde jim to sežere 3% a do knížky vpíšou 1%.
neviem jak teraz, ale pred rokmi som za 200k kludne pisal knizky zaradom :pp
jak pise Oximus, ak ? tak -> vybalancovat :p
Napsal: 19.01.2009 19:58:06
od Hunter
Ale ano, dobrý nápad.
Nečetl jsem ten topik (asi se to už řešilo), takže bych do toho rejpnul jen v tom smyslu, že by to bylo třeba hodne opatrně nastavit, aby se zase neprováděly hony na dungy (tzn. ne-moc-velkej-a-podle-výšky-skillu gain, nějakej timer na gate-v-dungu-přidá-jednou-za-[čas] a podobně).
Napsal: 20.01.2009 02:33:28
od Bidas
jen me tak napadlo, ze kazdej rikate, ze je lepsi zajit dva dungy nez makrovat 8 hodin:p
Co takhle si tam jit (x hodin) pro nakej urcitej skill a pak tam umrit:p = zadnej skill up a jeste vybava pryc:p
Napad je zajimavej

Napsal: 20.01.2009 09:33:36
od Byotch
Me prijde ze chcete uz moc, kdyz ma gm potrebu tak da do pokladu skill knizku a rekneme si na rovinu kolik se jich po serveru vali(dropovejch) nevyuzitych.
Spis bych byl pro lobing za davani knizek na taktiku, sw a podobny skilly. Co se vyrobnich skilu tyce ty by meli zustat makrovaci. Jo gain 0,1 je zanedbatelnej. To by clovek dal za tyden treba procento, ale jelikoz vetsina skilu je pouzitelna cca od 60-80 to je 800x projdutych dungu. A jestli cekate ze vam da nekdo do despu gate an 3% tak blaznite.
Vyplati se to teda delat?
Napsal: 20.01.2009 11:33:18
od Samial
Byotch píše:Vyplati se to teda delat?
Tady nejde o nic jinýho, než dát nějakej menší bonůsek pro lidi, co dou pár hodin dung vůči lidem co pár hodin tupě makrujou, nemá to bejt tréning probíhánim gat a zabíjenim hlídačů.. nesmí se to prostě brát stylem ala hele, du s váma, ale jenom kvůli tomu beggingu!
Když by se vyjádřil třeba Triglav, jesli to chceme nebo škoda skriptů, hned by byla tráva zelenější
