Stránka 2 z 2

Napsal: 26.07.2007 20:40:54
od Dante
Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...

Napsal: 26.07.2007 20:55:35
od Lucky
Dante píše:Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...
sem potkal jednoho a tam byly 2 :p

Napsal: 26.07.2007 21:08:01
od Dante
Lucky píše:
Dante píše:Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...
sem potkal jednoho a tam byly 2 :p
svetlo a sipka?;p ...

Napsal: 26.07.2007 21:16:30
od Lucky
Dante píše:
Lucky píše:
Dante píše:Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...
sem potkal jednoho a tam byly 2 :p
svetlo a sipka?;p ...
svetlo a fíbl :( ale stejne by me zajimalo estli budou i jiny kouzla nez prvni kruh např teleport, magska zed, ivm, kvf atp proste kouzla z vissich kruhu co by zmenili hru a taky by me zajimalo estli to casem pujde i kouzlit ze svitku ty kouzla z charmbooku, kdyz svitky napsat jdou.

Napsal: 26.07.2007 21:21:18
od Dante
Lucky píše:
Dante píše:
Lucky píše: sem potkal jednoho a tam byly 2 :p
svetlo a sipka?;p ...
svetlo a fíbl :( ale stejne by me zajimalo estli budou i jiny kouzla nez prvni kruh např teleport, magska zed, ivm, kvf atp proste kouzla z vissich kruhu co by zmenili hru a taky by me zajimalo estli to casem pujde i kouzlit ze svitku ty kouzla z charmbooku, kdyz svitky napsat jdou.
podma mna ten zvitok by pouzit siel, ale si myslim ze kuzla z vyssich kruhov by hru ovplyvnili v tom zlom slovazmysle, predstav si wariora s parou a aktivovanym medajlonom - pestami dava rany za 40, to by sa prskovia tesili, alebo rangerovi stena, uz teraz je ranger zvyhodneny tym ze moze drzat spellbook aj Kver

Napsal: 26.07.2007 21:56:58
od Lucky
Dante píše: podma mna ten zvitok by pouzit siel, ale si myslim ze kuzla z vyssich kruhov by hru ovplyvnili v tom zlom slovazmysle, predstav si wariora s parou a aktivovanym medajlonom - pestami dava rany za 40, to by sa prskovia tesili, alebo rangerovi stena, uz teraz je ranger zvyhodneny tym ze moze drzat spellbook aj Kver
Prave o to my jde, ale zatim jsem zadnou odpoved nedostal. Nektery kouzla by meli dopad jak do pvp tak do pvm, nehlede na casove omezeni, nebo zdali to bude pomocnej item co da kraftum konecne sipku
A u tech svitku me to bohuzel psalo ze je nemuzu precist tak se ptam no.

Napsal: 26.07.2007 22:13:14
od Kaj
Lucky píše: svetlo a fíbl :( ale stejne by me zajimalo estli budou i jiny kouzla nez prvni kruh např teleport, magska zed, ivm, kvf atp proste kouzla z vissich kruhu co by zmenili hru .
Odpovedel sis sam " ... co by zmenilY hru". Nasim cilem neni zmenit hru a vytvaret IVMkujici magy nebo klery zabijejici KVFky .... Charmbooky se mohou hodit, ale nemaji byt ultimatnim supersilnym nastrojem.

Napsal: 26.07.2007 22:50:23
od Lucky
Kaj píše:
Lucky píše: svetlo a fíbl :( ale stejne by me zajimalo estli budou i jiny kouzla nez prvni kruh např teleport, magska zed, ivm, kvf atp proste kouzla z vissich kruhu co by zmenili hru .
Odpovedel sis sam " ... co by zmenilY hru". Nasim cilem neni zmenit hru a vytvaret IVMkujici magy nebo klery zabijejici KVFky .... Charmbooky se mohou hodit, ale nemaji byt ultimatnim supersilnym nastrojem.
Dekuji za odpoved, za hrubky se omlouvam ;)

Napsal: 28.07.2007 08:50:26
od NightKiller
Náhodou by byla sranda si za nekra nebo wara házet ivmka,určitě by byla větší sranda,to už máš pak jako Dark Pantera :D .Anebo se naučit In Vas Corp :P

Napsal: 13.04.2008 21:03:54
od Sheeni
mno uz mi ted bugnul 2 charmbook. Prvni pred 14 dny asi po pul hodine, co jsem ho dostal do paratu (koupil). Na nekolik poslanych page v prubehu vic nez tydne zadna reakce. A prave mi bugnul druhy... ta sama situace, kniha se rozpadla, bugnul ti charmbook, kontaktuj GM. Tak to radsi zkousim oznamit i tady... Sakra stve me to, takova pekna feature a takhle to blbne

Edit: a uz mam noveeeej :D Diky!

Re:

Napsal: 22.10.2016 23:37:40
od DonPepeCZ
Triglav píše:Jinak občas volíme lehce tajuplnější přístup ke sdělování informací právě proto, že hráč který "přichází na to jak to funguje" často objeví chybky snáz než ten, kterému se prostě řekne jak to funguje a on tu cestu slepě následuje.
Navíc vidíme jako pozitivní fakt, že je možné něco nevědět. Ano, mohli bychom napsat návody na všechno a vystavit to na web, jenže pak by se tenhle prvek ztratil. A rozdíl mezi těmi co "vědí" (protože se s tím už dostali do styku, měli si to moct vyzkoušet atd.) a mezi těmi co nevědí (protože nejsou dost zvídaví, neměli tomu přístup nebo prostě něco neobjevili) je něco, co DP velmi obohacuje, protože ten proces poznávání je jedním z hlavních prvků, který dělá tu hru zábavnou.
Absolutně jasno by mělo být jen v základních věcech bez kterých se hra neobejde (fungování některých skillů apod.). Nikoliv však už vychytávky okolo těchto věcí. Charmbooky bereme už jako bonus. Ta hranice mezi tím je dost zakřivená, proměnlivá atd. A určují ji GM. Nikoliv například Mir.


Naprostej souhlas!!