Napsal: 26.07.2007 20:40:54
Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...
sem potkal jednoho a tam byly 2 :pDante píše:Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...
svetlo a sipka?;p ...Lucky píše:sem potkal jednoho a tam byly 2 :pDante píše:Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...
svetlo a fíblDante píše:svetlo a sipka?;p ...Lucky píše:sem potkal jednoho a tam byly 2 :pDante píše:Chcel by som sa este opytat ze ci v charmbooku je vzdy len jedno kuzlo...
podma mna ten zvitok by pouzit siel, ale si myslim ze kuzla z vyssich kruhov by hru ovplyvnili v tom zlom slovazmysle, predstav si wariora s parou a aktivovanym medajlonom - pestami dava rany za 40, to by sa prskovia tesili, alebo rangerovi stena, uz teraz je ranger zvyhodneny tym ze moze drzat spellbook aj KverLucky píše:svetlo a fíblDante píše:svetlo a sipka?;p ...Lucky píše: sem potkal jednoho a tam byly 2 :pale stejne by me zajimalo estli budou i jiny kouzla nez prvni kruh např teleport, magska zed, ivm, kvf atp proste kouzla z vissich kruhu co by zmenili hru a taky by me zajimalo estli to casem pujde i kouzlit ze svitku ty kouzla z charmbooku, kdyz svitky napsat jdou.
Prave o to my jde, ale zatim jsem zadnou odpoved nedostal. Nektery kouzla by meli dopad jak do pvp tak do pvm, nehlede na casove omezeni, nebo zdali to bude pomocnej item co da kraftum konecne sipkuDante píše: podma mna ten zvitok by pouzit siel, ale si myslim ze kuzla z vyssich kruhov by hru ovplyvnili v tom zlom slovazmysle, predstav si wariora s parou a aktivovanym medajlonom - pestami dava rany za 40, to by sa prskovia tesili, alebo rangerovi stena, uz teraz je ranger zvyhodneny tym ze moze drzat spellbook aj Kver
Odpovedel sis sam " ... co by zmenilY hru". Nasim cilem neni zmenit hru a vytvaret IVMkujici magy nebo klery zabijejici KVFky .... Charmbooky se mohou hodit, ale nemaji byt ultimatnim supersilnym nastrojem.Lucky píše: svetlo a fíblale stejne by me zajimalo estli budou i jiny kouzla nez prvni kruh např teleport, magska zed, ivm, kvf atp proste kouzla z vissich kruhu co by zmenili hru .
Dekuji za odpoved, za hrubky se omlouvamKaj píše:Odpovedel sis sam " ... co by zmenilY hru". Nasim cilem neni zmenit hru a vytvaret IVMkujici magy nebo klery zabijejici KVFky .... Charmbooky se mohou hodit, ale nemaji byt ultimatnim supersilnym nastrojem.Lucky píše: svetlo a fíblale stejne by me zajimalo estli budou i jiny kouzla nez prvni kruh např teleport, magska zed, ivm, kvf atp proste kouzla z vissich kruhu co by zmenili hru .
Triglav píše:Jinak občas volíme lehce tajuplnější přístup ke sdělování informací právě proto, že hráč který "přichází na to jak to funguje" často objeví chybky snáz než ten, kterému se prostě řekne jak to funguje a on tu cestu slepě následuje.
Navíc vidíme jako pozitivní fakt, že je možné něco nevědět. Ano, mohli bychom napsat návody na všechno a vystavit to na web, jenže pak by se tenhle prvek ztratil. A rozdíl mezi těmi co "vědí" (protože se s tím už dostali do styku, měli si to moct vyzkoušet atd.) a mezi těmi co nevědí (protože nejsou dost zvídaví, neměli tomu přístup nebo prostě něco neobjevili) je něco, co DP velmi obohacuje, protože ten proces poznávání je jedním z hlavních prvků, který dělá tu hru zábavnou.
Absolutně jasno by mělo být jen v základních věcech bez kterých se hra neobejde (fungování některých skillů apod.). Nikoliv však už vychytávky okolo těchto věcí. Charmbooky bereme už jako bonus. Ta hranice mezi tím je dost zakřivená, proměnlivá atd. A určují ji GM. Nikoliv například Mir.