Stránka 2 z 2

Napsal: 29.05.2007 11:23:01
od JoeMoe
Mir píše:to by museli byť pingy stabilné na milisekundu presne a to je utópia (nehovorím o týchto konkrétnych makrách ale o všetkých).

Yokári to môžu riešiť dynamickou pauzou a ludia čo používajú assist a interné makrá zase majú funkciu "waitfortarget" a rozumne nastavený delay, holt to človek aby mal aspoň základné znalosti z programovania ako takého.
jediny drobny problem je v tom, ze yokarom je pri miningu, myslim aj fishingu dynamicka pauza naprd. kedze ju nieje o co "opriet".
95% skriptov mam s dynamickou pauzou + 1sec. a 95% scriptov mi neposle poziadavku navyse. len fishing a mining je z nejakeho dovodu urobeny inac. a ked su lagy.... :-/

Napsal: 29.05.2007 11:27:37
od Cpt.Rookie
Mir píše:to by museli byť pingy stabilné na milisekundu presne a to je utópia (nehovorím o týchto konkrétnych makrách ale o všetkých).
To by především nesměla mít sphere jiné časové limity v době lagů a bezlagovém čase (desetiny, extrémně jednotky sekund).

A protože tady ty rozptyly jsou, tak se pán nahoře ptal, jestli by skončení akce po dokopání nemohlo být systémově oznamováno. A to i přesto, že padnutí rudy do báglu / oznámení o nepřítomnosti rudy / ostatní hlášky jsou relativně přesnou informací (tedy po připočítání jisté statické pauzy (která se dokonce v jednotlivých případech liší)).

Napsal: 29.05.2007 11:51:36
od Mir
ono v zásade samostatné použitie dynamickej pauzy moc platné nieje preto je dobré ich kombinovať.

Príklad pre yoko

1. Začni akciu (aktivácia kúzla/itemu/skillu a targetni)
2. Dynamicky čakaj na jej ukončenie
3. Staticky čakaj dobu priemerného pingu/povinnej pauzy
4. Umožni konanie dalšej akcie

Pre interné makrá:

1. začni akciu (aktivácia kuzla/itemu/skillu)
2. dynamicky čakaj na zobrazenie target kurzoru (tj až sa vráti odozva zo servru)
3. Zatargeti cez lasttarget/self
4. Staticky čakaj na ukončenie akcie + rezerva na ping/povinnú pauzu
5. Umožni konanie dalšej akcie

Pokial by sa z akéhokolvek dôvodu target kurzor nezobrazil (spam makra, alebo chybová hláška, dlhý ping) tak klient si počká až tam ten kurzor bude, alebo môžeš makro skúsiť spustiť znova...

Napríklad ak by krump alebo svitok hodil hlášku že ho ešte nemôžeš použiť tak zároveň sphera blokne zobrazenie target kurzoru - makro sa stopne a môžeš ho reštartovať.

Napsal: 29.05.2007 12:56:33
od Anansi
Po restartu bude na krumáči pověšené vypisování akce, bohužel mining někdy trvá o něco déle než je timer na použití. Pokud použijete dynamickou pauzu na novou hlášku plus vhodnou statickou, mělo by to fungovat správně - stejně tak při použití dynamický pauzy na hlášku o ukončení a zároveň na padnutí rudy do báglu [until (uo.injournal(You put || You loosen || There is no) and (uo.injournal(akce skoncila))] (syntaxe špatně, ale myšlenku snad pochopíte :p)

Napsal: 28.07.2007 22:53:16
od Castian
Pri miningu mi to dnes vypisalo peknu hlasku uz si ju nepamatam celu ale vyznam bol asi takyto: "Lagujes server, uprav si makro!" Viem ze makro je spravene na 1 s * vsetky pauzy dodrzane. Problem je v mojom pripojeni, lebo som momentalne pripojeny cez vejreny wireless hotspot a prenosova rychlost je iba 65kbps. takze moj samostatny client je takmer vecne zalagovany. Ma vykonavanie akcii pri takomto pripojeni nejaky dosah na lagovanie serveru? Mozem mat postih za udajne lagovanie serveru, ked viem ze makro je 100%ne a hlaska vznikla z dovodu mojho pomaleho pripojenia? stank u

Napsal: 28.07.2007 22:57:33
od Wizzy
Castian píše:Mozem mat postih za udajne lagovanie serveru, ked viem ze makro je 100%ne a hlaska vznikla z dovodu mojho pomaleho pripojenia? stank u
samozrejme ze muze, neni to chyba serveru ze mas pomalej net, kdyz si zvetsis pauzy aby to tvuj connect stihal tak to psat nebude

Napsal: 29.07.2007 12:24:06
od Triglav
Dynamická pauza je vždy lepší než pauza konstantní. Dynamickou pauzu lze mít téměř u všech činností na DP. Mnoho lidí si myslí, že když nastaví dostatečně vysokou konstantní pauzu, je to ideální. Není. Za prvé to právě neošetří různá lagnutí apod. a za druhé se tím vlastně i hráč ochuzuje, protože na všechno vynakládá víc času než je třeba.
Jinými slovy...dostatečně vysoké konstantní pauzy jsou ok, ale dynamické pauzy, to je to jak to má být.

Napsal: 29.07.2007 14:17:20
od Castian
To je jasne, aj v tomto pripade miningu mam spravene dynamicke pauzy a k nim aj nejaku tu staticku. moja otazka tuna bola zodpovedana stank u uery mac

Napsal: 08.08.2007 18:00:47
od Castian
Vsimol som si maly nedostatok. Alebo neboli pre novy mining spravne nasetovane starting pickaxes alebo postavy v NB dole nedostavaju na zaciatku hry novy batoh. Je to dost nedostatok, pretoze mi pri miningu v NB dole nepise hlasku "...akce skoncila" tudiz neslape script s dynamickou pauzou na hlasku "...akce skoncila".

Napsal: 08.08.2007 21:47:51
od Spike
Já jsem si sice všiml, že mining už vypisuje onu hlášku, ale stále používám starý způsob (holt lenost :D ), to je, že kopnu, čekám určitou dobu (podle toho jestli to napíše že už je vytěženo nebo ne, tam se ty pauzy dle mého pozorování také mírně liší, timer při vytěžení políčka je o kapánek větší), a pak čekám dynamicky na to až mi padne ruda do báglu (pokud se tak již nestalo). A pak už je to jen o tom vychytat vhodné velikosti oněch statických pauz aby to hlášky typu ještě nemůžeš použít krumpáč neházelo, případně když ji to občas hodí počkám dalších 200 ms (není pravda, jak tu někdo psal, že se timer vynuluje.. to platilo u nákupních šutrů, u miningu ne). A pak to funguje i v nb dole :) Ovšem za cenu toho, že v lagu budu možná muset upravit pauzu.

Napsal: 09.08.2007 10:02:45
od Castian
Tak nebolo by lepsie davat nove batohy uz novym postavam? Mam pocit, ze je to nadstavene tak, ze ho postava dostane az po prvom zakuzleni. Pokial si v miningu nadstavim aby mi kopanie cakalo aj na hlasku v journale "akce skoncila" tak netreba ziadne staticke pauzy a hlaska "jeste nemuzes pouzit krumpac" sa neobjavuje.

Asi takto:

Kód: Vybrat vše

Until UO.InJournal("There is no|You put|You loosen|Try mining|You destroy|Jeste nemuzes pouzit") && UO.InJournal("...akce skoncila")
Ale takto sa to nadstavit pravdaze neda a staticka pauza moze byt dost nevyhodou pri lagovitosti pripojenia alebo servera.

Poprosim o vyjadrenie GM, ci by to nebolo lepsie davat nove batohy uz postavam v NB dole. Predsalen mam pocit, ze preto tam ta hlaska je, aby sme sa nou orientovali a nelagovali server.

Edit: Alebo tam dat aspon taky jeden patnik navysse, aky je napriklad pod Trhom v Trinsicu na vymenu bagliku :idea:

Edit 2: Najde sa niekto kompetentny, kto by sa chcel k tomu vyjadrit?