Stránka 90 z 93

Re: Ranger

Napsal: 15.02.2013 17:05:36
od Arianna
nene extra suma muzes pouz s top brnenim ktere je fena chain a to phoenixe, ale pokud se podivam na staty fena ringu a fena chainu tak rozdil tam je jako mezi rang a fena +- a cena je 10x vetsi :) nema se tu asi cenu bavit o topkach nebot moc pouzitelnych jich neni respektive nemaji dobre abilitky.

Re: Ranger

Napsal: 15.02.2013 17:16:04
od Xan
Aj, tak to sry:) mno aspoň má rang brnko navíc, čímž se nikdo jiný chlubit nemůže :)

Re: Ranger

Napsal: 16.02.2013 12:40:42
od Raziel
To je právě ono "když nemáš tohle brnko tak tu nevýhodu poznáš" ale ono to není až takový problém sehnat ... padá to z dost NPC za 1k rusty máš jednu část. A bývá to často v pokladech i v low dungách jako ostatní tyto brnka. Fenix prostě ale jen tak v pokladu neuvidíš a padá to z fenixů kterých teda moc po dungách ani světě nejsou a padá to jednou za uherský rok, jen teda za 2k rusty si koupíš část ale co si budem povídat stojí to za kupování když rangers je víceméně to samé?
Topko nechte stranou to se nedá srovnat cenově když to dává fena suma navíc se někomu může zdát že je to dostačující někomu ne je to sporné (i když jsem taky myslel že to bude něco lepšího). Rozdíl rangers/fena ring je do očí bijící ... navíc rangers dovoluje obejít a to dost levně prakticky hlavní nevýhodu druida.

Myslím že by se hodil tady nějaký názor ze strany GM, jestli má cenu se o tomto dále bavit, nebo jestli to vidí jako adekvátní.

Re: Ranger

Napsal: 22.02.2013 23:33:00
od Amigor
Onehdy se zde psalo o tom, že některé Gm se mrkne na dmg zbrani pro ostro, stále nic nevidím, a rád bych nějaké vyjadření, zvýší se jim dmg nebo tak něco ? .) díky za odpověd

Re: Ranger

Napsal: 23.02.2013 02:44:55
od Kesemot
No ako zvysilo sa, ale tipujem ze Dp stylom, zistite si sami ... :/

Re: Ranger

Napsal: 23.02.2013 03:22:18
od Arianna
No neco sem za ostra byl od te doby co se tady psalo o tom ze by ostro nejakou upravu potreboval a zadne zmeny jsem nepocitil....

Proto bych to tedy rad shrnul a napsal co by bylo asi potreba upravit aby ten ranger byl pouzitelny do velkych dungu...

1. Snizit timer na port svitek +- 10-30 sekund.
2.zvednou dmg elvenky (resil bych to zpusobem bud klasicky pridat tu dmg a nebo craft bez moznosti fizzu by vylepsil elvenku 1 elven logem(zmenila by trochu barvu) coz by ji zvysilo dmg dejme tomu o 60% pritom kdyz by byla +20, a mohla by klesnout max na +15 kdy by mela dmg zvedlou jen o 20% oproti stare +20 elvene.
3.upravit tempesta aby ostrovi daval skilly +25 a +20 a zrusit mu naroky na fame a zvysit pruraznost tim padem trochu dmg.
4. timer na klamaka 4 sec a nebo ponechat stavajicich 6 ale pridat klamaky lvl 4 je to celkem fuk

techto par jednoduchych uprav udela z ostra zase lukrativni postavu.

Neni totiz nutne kdyz tady lidi napisou ze tempest je slaby a nedava skilly jako +7 zbrane, hned vymyslet nove zbrane (s dementni grafikou-muj pohled na vec/jako ostatne pulka tech novych mizicich priser) a nebo misto posileni zbrani pro ostra hned vymyslet nove sipky.

Sice to sme nepatri ale kdyz uz vymyslite ty nove grafiky priser nechcete jim zmenit i drop nez jen treba balikovi dat novou grafiku v podobe tech zelenych pavouku v drowech (pada z toho spesl predmet jabko)

a jen takova technicka: nechcete dat ostrovi nebo druidovi kouzlo agility?? :p

Re: Ranger

Napsal: 23.02.2013 12:35:04
od Irto
Arianna píše:No neco sem za ostra byl od te doby co se tady psalo o tom ze by ostro nejakou upravu potreboval a zadne zmeny jsem nepocitil....

Proto bych to tedy rad shrnul a napsal co by bylo asi potreba upravit aby ten ranger byl pouzitelny do velkych dungu...

1. Snizit timer na port svitek +- 10-30 sekund.
2.zvednou dmg elvenky (resil bych to zpusobem bud klasicky pridat tu dmg a nebo craft bez moznosti fizzu by vylepsil elvenku 1 elven logem(zmenila by trochu barvu) coz by ji zvysilo dmg dejme tomu o 60% pritom kdyz by byla +20, a mohla by klesnout max na +15 kdy by mela dmg zvedlou jen o 20% oproti stare +20 elvene.
3.upravit tempesta aby ostrovi daval skilly +25 a +20 a zrusit mu naroky na fame a zvysit pruraznost tim padem trochu dmg.
4. timer na klamaka 4 sec a nebo ponechat stavajicich 6 ale pridat klamaky lvl 4 je to celkem fuk

techto par jednoduchych uprav udela z ostra zase lukrativni postavu.

Neni totiz nutne kdyz tady lidi napisou ze tempest je slaby a nedava skilly jako +7 zbrane, hned vymyslet nove zbrane (s dementni grafikou-muj pohled na vec/jako ostatne pulka tech novych mizicich priser) a nebo misto posileni zbrani pro ostra hned vymyslet nove sipky.

Sice to sme nepatri ale kdyz uz vymyslite ty nove grafiky priser nechcete jim zmenit i drop nez jen treba balikovi dat novou grafiku v podobe tech zelenych pavouku v drowech (pada z toho spesl predmet jabko)

a jen takova technicka: nechcete dat ostrovi nebo druidovi kouzlo agility?? :p
Souhlasím s tebou, a koukam že jsi popsal to same co jsem psal i ja. jen jsi to napsal u elvenky možná vystižněji a bylo by to asi i lepší než ty +17luky :p Ale agilita si myslím že bohužel neprojde i když pro druida by vhodna byla :D

Doufám že to GM zkusí protože teď je ostro opravdu smutný a argument on je ranged když si nemá šanci ranged v dungu bez potrtu udržet je o ničem.

Re: Ranger

Napsal: 02.03.2013 22:34:58
od Arianna
Zdravim, dockame se nejakeho vyjadreni od gm?

Pul roku se tady resi ze ten ostro je vicemene nepouzitelny do velkych dungu (nerikam ze uplne k nicemu, je slaby) ale nic slavneho neprinasi "je to v podstate stary orezany ranger"
A misto toho aby se stim trochu hnulo, tak po tydnu breceni songa na forku s fire imunkou pro brujaha se mu prida
Ano, prisly tady nejake ty specialni sipky (ktere dle meho nebudou nic extra) coz je dle meho zbytecne moc slozite reseni.

Sice nevim jake mate priority, ale je stim celkem potreba neco delat.

Jeste jen takovy postreh, udelali jste specky stim, ze neco pridaji a neco uberou. (stim ze jste orezali zaklad rangera) ty lidi proste do tech specek nutite, nebot napriklad takovemu rangerovi jste vzali hlavni vyhodu srdicka(v zakladu).

Ale hlavne specku ostra jste udelali ve stylu pridame archery taktiku (dejme tomu), stealth(super) a to je vicemene vse co se da vzit jako neco pouzitelneho.
Dale jste mu ubrali taming (vpohode) ubrali jste mu klamaky (nechapu, ale akceptuji), zvysili pauzu na klamaky (vpohode).

Tak mi teda reknete ktery specialista vymyslel zrovna tohle odvetvi rangera.

Re: Ranger

Napsal: 02.03.2013 23:13:58
od Shadowsong
mozno rozdiel medzi nami dvoma bude v tom ze ja som dal konkretne navrhy a aj som ich odovodnil. a nechap ma zle, snazim sa len pomoct. ranga tu ale hras ty. takze ak chces nejaku zmenu, skus navrhnut nieco konkretnejsie ako "robte s tym nieco"

Re: Ranger

Napsal: 02.03.2013 23:20:44
od Strigwyr
Shadowsong píše:mozno rozdiel medzi nami dvoma bude v tom ze ja som dal konkretne navrhy a aj som ich odovodnil. a nechap ma zle, snazim sa len pomoct. ranga tu ale hras ty. takze ak chces nejaku zmenu, skus navrhnut nieco konkretnejsie ako "robte s tym nieco"
ale ba oni tu navrhy boli :)

port zvitky timer
klamaky level/timer
dmg elveny
uprava tempestu
...

Re: Ranger

Napsal: 02.03.2013 23:26:23
od Shadowsong
no podla mna tomu chyba ruka skuseneho rangera ktory by vsetky tie navrhy pretriedil, upravil do presnej podoby a aj patricne odovodnil... ja tiez mozem dat nejake napady co by podla mna mohlo pomoct ostrovi, ale urcite tomu nedam taku formu ako clovek co toho ranga aktivne hra a ktory najlepsie vie na akej urovni sa pohybuje vyuzitelnost ostatnych ranger subclassov a priblizne aka miera posilnenia by bola potrebna pre posunutie ostra na aktivne vyuzitelnu uroven...

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 03:08:09
od Irto
Shadowsong píše:no podla mna tomu chyba ruka skuseneho rangera ktory by vsetky tie navrhy pretriedil, upravil do presnej podoby a aj patricne odovodnil... ja tiez mozem dat nejake napady co by podla mna mohlo pomoct ostrovi, ale urcite tomu nedam taku formu ako clovek co toho ranga aktivne hra a ktory najlepsie vie na akej urovni sa pohybuje vyuzitelnost ostatnych ranger subclassov a priblizne aka miera posilnenia by bola potrebna pre posunutie ostra na aktivne vyuzitelnu uroven...
Mě bavíš, proč ma vampir port s hlavy na všech subclasach? Proč ma Tremer možnost mít 100int a 90magery? A u druid ma 70int a 75mag a je to prý overboost přitom ty bojovky maji stejne a tremer ma těch možnosti víc napřiklad poison zbraně? Nahození statu etc?

Proč ostro muže stejne klamaky jako gangrel a ne lepši rozdil je pouze v rychlosti vyhozeni 20s vs 6s pravda to je OP věc, ale zapoměl jsem, on ten gangrel ma přes 220Hp celkem bez problemu že, k tomu možnost fireimunity?

Zapoměl jsem ostro ma 120Tac a Archery projistotu gangga to má na 125 a nebo na 135 ze?

Ostro muže ress svitek no jo to gangrel musi odmorfnout na ress pravda to je nemilé a asi i fizuje, jo počkat on ma 75magery v zakladu že? To je tolik kolik ma druid jako to caster ranger :p

jako když už se dělá rošáda v clasach tak by bylo aspoň slušné se podivat zda ty změny fakt neposilaji nějké klasy do mist kde i slunce nesviti a třeba jim to jemně kompenzovat, napřiklad ten port svitek (ja bych raději hlavu) a třeba ve formě questu na to si udělat třeba item co ti dovoli tamnout vše.

na otázku co se zmenilo s ostrm vždyť je pořád stejný? Je jednoduchá odpověď změnilo se 6 dalších class(vamp, war) které jsou prostě konkurenci pro ostra takovou že ho vyřazuje.

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 08:57:26
od Shadowsong
v dvoch postoch hovorim o tom ze ak chces nejaku zmenu tak prestan len nariekat skus nieco vytvorit a dojde dalsi uplakanek s postom s vypovednou hodnotou nula nula nic :lol: ale tak hlavne ze sa bavis a ze hovoris k veci :clap:

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 09:10:29
od Raziel
Tak můj názor:
Ranger at už bez specky neno s ní, by měl mít vždycky lepší klamáky než ostatní povolání. Rozdíl bych nechal jen na pauze mezi nima.

Aby se mohl ostro/shaman brát na těžší dungy musel by být schopný tamnout i top zvířata. Ne, aby se pak stejně musel vzít druid, aby bylo jezdítko. Mít tam další char co šlape pasti se nikomu nelíbí.
A samozřejmě to damage ostra je k smíchu v porovnání s konkurencí. Může střílet na dálku ale nemůže portovat, takže ty pasti stejně vyšlape. Je jen takový přicmrndávač.
Shaman sice to damage má, ale pasti šlape a přitom potřebuje odbíhat, aby nedostal ik.
Paradoxně druid který taky stojí vzadu a střílí popřípadě bleskuje ten teleport má. Navíc co sem už zmínil někde dřív jeho nevýhoda na nošení chain brnění se nevztahuje na nejlepší brnění pro tohle povolání - rangers a phoenix. Dmg bleskama má tak stejné jako ostro s kuší, zvlášt, jestli si na to vezme svitky, dá možná i víc, může pasti přeportit a tamnout si co chce na jedno mávnutí.
Imho se druid nejvíce blíží bývalému základnímu rangovi s pár výhodama navíc, ve skutečnosti jediné co se mu sebralo jsou bojové skilly z plusových zbraní kuše a luky. Komu to ale vadí, když dmg obstarají destrové...

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 12:52:06
od Irto
Shadowsong píše:v dvoch postoch hovorim o tom ze ak chces nejaku zmenu tak prestan len nariekat skus nieco vytvorit a dojde dalsi uplakanek s postom s vypovednou hodnotou nula nula nic :lol: ale tak hlavne ze sa bavis a ze hovoris k veci :clap:

http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... 00#p175000

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 14:34:36
od Ocroc
Něco pro "vylepšení" ostrostřelců zkusíme vymyslet. Stále to je ranged povolání, takže DMG jako melee neočekávejte.

Po resyncu:

Kód: Vybrat vše

- Plusové Heavy Crossbow a Elven Heavy Crossbow u Ostrolstřelce mají šanci na "Finishing Shot!" který dorazí cíl s méně jak 10% max hp
- Elven HxB - zvýšena DMG z Deadly Striku o 50% u ostrostřelců
- u Elven HxB snížen bonus za fame na maximální hodnotu +18, základní DMG zvýšena aby se vyrovnala tato ztráta
- čím více + u HxB (platí u všech HxB od +1 do +9 ) tím větší šance na abilitu

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 17:44:30
od Mephist
Ostrostrelec je sice ranged, ale porad je to primarne dmg char, takze jeho dmg by mela byt tesne v zavesu za paladinama.
U ostrostrelce je nutnost si tu ranged udrzet, protoze je hodne krehkej (malo hp, malej AR), ve chvili, kdy se monstra nahrnou k nemu, tak vetsinou dlouho nevydrzi. Proto by mel mit moznost portovat, vic nez kdokoli jinej.
Taky by bylo fajn, kdyby mel i moznost davat dmg s low fame (lepe dostupnou, nez jen ty specialni novy luky).

Ty hlavni veci, co mu chybej, tu uz zaznely. Jsou to:
1) Portovani
2) Dmg HC, a Elven HC, Tempest skilly
Tyhle 2 veci jsou pro nej zaklad, aby byl vyuzitelnejsi i nekam jinam, nez jen do low dungu a citadely.

Pak bych mu asi pridal i nejaky drobnosti, co by zpestrily hru za nej a umoznily mu obcas ve vyprave vyniknout.
Par napadu:
- abilita na prohozeni pozice jeho a cile (za nejakou cenu, treba MC, nebo nejaky nabijeni mimo dung, omezit pocet pouziti a pouze v mistech, kde jde port)
- verite luk (poisnovani jako s kudlickou, akorat na dalku), pouziti vazane na vyssi skill poisoning
- povolit lvl4 klamaky se soucasnou pauzou

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 18:53:36
od Irto
Já jsem rád že se aspoň toto udělalo, dmg HxB elveny s lordem zůstala cca stejná rozdíl jsem opravdu nepozoroval, a věřím že bez fámy bude lepší za což se zde prosilo. Efekt Finishing strike jsem asi za 20 zabití také viděl takže jsem rád (delši čas pozorováni zatim nebyl možný).

Co by ale možná chtělo ještě upravit je četnost deadly strike u elveny mám vypozorováno že to dalo 53x deadly strike za 7682 šípů což znamená že průměrně je to za 145 šípu jeden. Netvrdím že jsem si všiml a poznačil každý hit tipuji že tak 10x jsem si to poznačit nemusel s různých důvodu. Nešlo by s tímto něco udělat aby to ten efekt opravdu byl poznat když je to teď významný bonus ostra?

Teleport, nebo nešlapání pastí, dejte aspoň jedno s toho domnívám se že pro vás bude akceptovatelnější ten port.

Jinak se domnívám že by každý ranger, měl mít možnost se dostat na tamnutí čehokoli.

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 19:09:58
od Arianna
Shadowsong píše:mozno rozdiel medzi nami dvoma bude v tom ze ja som dal konkretne navrhy a aj som ich odovodnil. a nechap ma zle, snazim sa len pomoct. ranga tu ale hras ty. takze ak chces nejaku zmenu, skus navrhnut nieco konkretnejsie ako "robte s tym nieco"
mozna si to chtelo precist jen stranku zpet kde ty navrhy byly, az budu mi v provozu pc vyzkousim to a reknu k teto uprave sve zda byla k lepsimu nebo se to nehnulo vubec kupredu.

K postu od raziela: ten shaman tu moznost tamnout vse ma, vse je to jenom o equipu a jeho dostupnosti, to ze to netamne ostro je vec druha. A pokud to bude vykompenzovano nejak tou DMG tak to bude ve v poradku. To ze netamne 4-5 mustu na dp jeste nedela z teto specializace osizeny char


A co ten svitek planuje se nebo ne????

Re: Ranger

Napsal: 03.03.2013 21:39:15
od Arianna
Irto píše:Co by ale možná chtělo ještě upravit je četnost deadly strike u elveny mám vypozorováno že to dalo 53x deadly strike za 7682 šípů což znamená že průměrně je to za 145 šípu jeden. Netvrdím že jsem si všiml a poznačil každý hit tipuji že tak 10x jsem si to poznačit nemusel s různých důvodu. Nešlo by s tímto něco udělat aby to ten efekt opravdu byl poznat když je to teď významný bonus ostra?
S timto taky musim souhlasit, nastavite vetsi dmg o 50% s tim ze jednou z nejakych 50-100 vystrelu dam ranu misto 30hp za 45. k cemu popravde?

kdyby to byla 1 z 10-15 ran tak se tady muzeme o necem pobavit ale tohle je celkem k nicemu.

edit: za yomo kde jsem vystrilel cca 250 sipek ani jeden DEADLY STRIKE!!!