Stránka 52 z 155

Napsal: 20.01.2010 10:40:52
od Kaj
No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)

ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.

Napsal: 20.01.2010 11:12:29
od Bidas
Kaj píše:No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)

ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
v tom pripade nechapu proc v ceste za kamenou hvezdou(ktera je opravdu tezka) neni stone garga a v brujahu ten malej bezmocnej impik :wink:

dejte mu nakej itemek do baglu na kterej poklika jako treba na serpu a kdyz to nasadi hodi mu to skill nahoru :pp

Napsal: 20.01.2010 11:22:32
od Big Bud
Proč, když bylo jasně řečeno, že imp nebude dávat žádnou výhodu (pouze změna obrázku) když vznikal, se tedka z něj snažíte vytřískat nějaký bonusy? A hlavně wamp ma jedinej už 52 stránek o tom jak je hrozně slabej..

Napsal: 20.01.2010 11:39:57
od DarthKnight
Ke Kajoj postu..co u jedné formy(impa bo gargy) udělat abilitu jakože plus 5 stamky a mínus 5 dex... a u druhý plus pět int a minus pět dex...

Hráči upírů by se mohli rozhodnout jestli chtěj mít víc DMG,nebo víc MANY.. vzniklo by "rozumný" rozlišení obou forem ..

Napsal: 20.01.2010 11:42:24
od Kaj
Byla zavedená stone garga
:arrow: někteří vampi si začli stěžovat že vypadá fakt hnusně a v dungu překáží výhledu
:arrow: byl zaveden stone imp quest pouze na prestižní změnu vzhledu (bez jakýchkoliv dalších výhod)
:arrow: quest byl zaveden jako velmi těžký a následně (když se to profláklo) byl nedávno ještě ztížen
:arrow: ti kteří ho dali tu lobují za přidání bonusu což je vzhledem k obtížnosti questu GM teamem přijímáno jako vcelku oprávněný požadavek, pokud se bude jednat o přiměřený bonus

Napsal: 20.01.2010 11:52:14
od DarthKnight
To víš Káji,nikdy se nezavděčíš všem :-) ať to zavedete jakkoliv tak dycky někdo bude nespokojený.. :-) a myslím si ,že rozlišit je podle plus pět stamky bo inteligence je rozumnej krok :-)

Napsal: 20.01.2010 13:15:19
od Michaels
a v cem to je dobry?imho to je nanic

Napsal: 20.01.2010 14:03:50
od Baltik
Michaels píše:a v cem to je dobry?imho to je nanic
+5 do STR (za kterou tu lobbujete) mlaticce ktera stoji u potvory pro me znamena jedinou vec - asi +500 do STR potvore, u ktere ta mlaticka pak musi stat.

Premyslejte, jestli ten lobbying neni v dusledku kontraproduktivni.

Napsal: 20.01.2010 14:25:20
od Miki
Kaj píše:No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)

ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
No tak to je drsná argumentace , to ti třeba není líto že vampíra nikdo do "lepších" dungů netahá? Proč by taky lidé Upírá tahali že? Oslabil se sebranim nb statusu horizitu. A ted mu ani nechcete dopřát "spestření , zlepšení" .


Jako plno lidí , včetně mě tu navrhovalo +10 do Str , to by podle vás udělalo tak strašně velkej problém? Eště když je to nejlepši morf a nejtěší na získání ?

Také jsem tu navrhoval dát stone impoj možnost morfovat stouna stejně jako může nosit War +9 zbran. (joo, to by byl panečku použitelnej , ale zas by musel být aktivní a mít dostatek krve , a horizitu).

Kdybych mohl mít za upíra ve výsledku nákých 245hp / 225str (a to eště berte s rezervou +25 počítán boost od klera ). To je podle vás hodně? Eště , když by to mělo tak 5 upírů a byly by konečně využitelný?

Napsal: 20.01.2010 15:11:52
od Hunter
Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.

Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.

Napsal: 20.01.2010 21:18:30
od Bidas
Hunter píše:Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.

Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
cokoliv, hlavne aby se ten vamp hodil...kdyz uz ten tezkej kvest udelas a nic vejs uz neni...myslim, ze by si pak majitel zaslouzil chodit dungy, aby ho tam lidi brali radi a nemysleli nato, ze moh jit treba pala nebo warra

Napsal: 20.01.2010 21:20:50
od Miki
Bidas píše:
Hunter píše:Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.

Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
cokoliv, hlavne aby se ten vamp hodil...kdyz uz ten tezkej kvest udelas a nic vejs uz neni...myslim, ze by si pak majitel zaslouzil chodit dungy, aby ho tam lidi brali radi a nemysleli nato, ze moh jit treba pala nebo warra
pod tohle se mohu jenom podepsat.

Napsal: 20.01.2010 21:33:44
od Bidas
Me treba stve, ze vampik by se mel dobre schovavat a chodit ve stinu atp:p Ale nekdy se mi povede udelat v hidu dva kroky a nekdy 15. Neslo by mu treba pri morfnuti impa zvysit skill tohodle razeni, abych treba, kdyz umre vyprava mohl v klidku si udelat par kroku tam a tam a polootit ci poresovat?

Napsal: 20.01.2010 22:13:32
od Lucyfer
tak ono aj ked mas skill stealth napriklad 120, ta moze odhidnut po prvom krorku :) je na to len mensia sanca ako pri 50..a keby sme chceli nejak nastavit ze nech to pri hodnote 100 odhidne najskor pri 5 krokoch, asi by sa to dost blbo skriptovalo a halvne by sa to asi blbo pocitalo :P

Napsal: 21.01.2010 00:06:03
od Baltik
Bidas píše:Me treba stve, ze vampik by se mel dobre schovavat a chodit ve stinu atp:p Ale nekdy se mi povede udelat v hidu dva kroky a nekdy 15. Neslo by mu treba pri morfnuti impa zvysit skill tohodle razeni, abych treba, kdyz umre vyprava mohl v klidku si udelat par kroku tam a tam a polootit ci poresovat?
Ono to zalezi na dost vecech, jistota to samozrejme neni, ale jen ja sam jsem peknych par vyprav takhle poodnosil aspon nejdrazsi vybaveni takze nepouzitelne to rozhodne neni :)
A to jestli si pamatuju odhidlo me to jen jednou, 2x jsem to zlamil (klavesa s all come apod.).

Napsal: 21.01.2010 00:41:45
od Shadowsong
zeby nejaka abilita ala ww na +100 stealth? (:

Napsal: 21.01.2010 01:52:37
od Baltik
Shadowsong píše:zeby nejaka abilita ala ww na +100 stealth? (:
Zadna abilita. Mozna stesti, a pak to chce chodit hodne opatrne, krok, chvili nic ...

Napsal: 21.01.2010 12:21:26
od Bidas
ja bych se toho pridani skillu nebal

Napsal: 21.01.2010 12:36:18
od Deacon Frost
Co to zkusit otestovat? Bez dalších příslibů.
Jinak ta pata pálí vampa spíš po té smrti ze stoneho.

Napsal: 22.01.2010 10:47:08
od Bidas
Deacon Frost píše:Co to zkusit otestovat? Bez dalších příslibů.
Jinak ta pata pálí vampa spíš po té smrti ze stoneho.
to je slovo do pranice

ale myslel jsem si, ze proste to bude "NECO" jako maj napriklad klerici zivou vodu, ze proste toho cloveka co hraje klerika motivuje, aby si ten narocnej kvest zasel a odmena pro nej bude ta pekna abilitka s nazvem Ziva voda.
Nevim co je za motivaci pro nove impy si zajit pro +5str a - 5int. a to ten kvest je tezkej jako prase :twisted:
Chapu, ze nekomu se to nelibi, ze si tady otviram hubu, ale ja to vidim takhle...Ale nechci aby vamp resoval do plnejch bustu nebo nesrovnavam klera s vampem, aby se toho zase nakej blbecek nechytnul...par jich tu je :wink: Ale ten kvest je od stejneho autora a narocnost obou je velka dost...tak proc tohle