Stránka 6 z 7

Napsal: 19.05.2008 21:43:29
od Zoldak
ale bylo by fajn, kdyby se to urobilo :wink: :wink:

Napsal: 19.05.2008 21:46:31
od Xviva
Inkvizitor Dan píše: "napad se sedly"
Hezkej nápad, ale myslim že tohle je trošku mimo téma "rozlišit jezdítka lama/kun/zost/must" teda aspoň myslim že proto je tu ten topic :p. Tohle by bylo jen další možnost zvýhodnění jezdítek, ale tím nechci říct že se mi nelíbí :).

Napsal: 19.05.2008 22:54:10
od Inkvizitor Dan
Xviva píše:
Inkvizitor Dan píše: "napad se sedly"
Hezkej nápad, ale myslim že tohle je trošku mimo téma "rozlišit jezdítka lama/kun/zost/must" teda aspoň myslim že proto je tu ten topic :p. Tohle by bylo jen další možnost zvýhodnění jezdítek, ale tím nechci říct že se mi nelíbí :).
Ja sem na tohle myslel taky, bohuzel se svoji znalosti sphere fakt nevim jak by to bylo se zjistovanim typu jezditka ve scriptech, ale rozhodne me napadlo ze by treba na lamu zadny sedlo nemuselo jit pouzit atd.

Napsal: 20.05.2008 12:40:49
od Skriptor
Inkvizitor Dan píše:
Xviva píše:
Inkvizitor Dan píše: "napad se sedly"
Hezkej nápad, ale myslim že tohle je trošku mimo téma "rozlišit jezdítka lama/kun/zost/must" teda aspoň myslim že proto je tu ten topic :p. Tohle by bylo jen další možnost zvýhodnění jezdítek, ale tím nechci říct že se mi nelíbí :).
Ja sem na tohle myslel taky, bohuzel se svoji znalosti sphere fakt nevim jak by to bylo se zjistovanim typu jezditka ve scriptech, ale rozhodne me napadlo ze by treba na lamu zadny sedlo nemuselo jit pouzit atd.
no mohol by to byt tak ze lepsi must by uniesol len lepsie sedlo cim viac hp by mal must tym lepsie sedlo by uniesol

Napsal: 20.05.2008 13:09:10
od Xanthos
hh :-D now, get back to reality

Napsal: 20.05.2008 15:40:38
od Tarnesh De Shail
Edail píše:...must ala pack lama > jde, ale je to velmi komplikované a bylo by to asi více práce než užitku...
opravdu? nešlo by přidat mustům do speechblocku něco na principu:

Kód: Vybrat vše

   on=*pack*
   pokud je src owner musta - otevřít batoh
ne? všechno živé má přeci svůj batoh.. a dvojklik by zůstal volný pro nasednutí..
Inkvizitor Dan píše:...sedla...
tohle mi přijde jako dost hloupý, sorry :)

Napsal: 20.05.2008 20:24:46
od Xanthos
Vsadim se o co chces, ze to neprojde.

Napsal: 20.05.2008 20:32:13
od Edail
Tarnesh De Shail píše:

Kód: Vybrat vše

   on=*pack*
   pokud je src owner musta - otevřít batoh
ne? všechno živé má přeci svůj batoh.. a dvojklik by zůstal volný pro nasednutí..[
Tak tomu už říkám otázka k zamyšlení. Mě se třeba tento nápad líbí, ale jako se vším jsou tu problémy, které je potřeba řešit a není to jen o tom, ano tohle je fajn nápad tak to uděláme. Bohužel zde vystupuje jako vždy více faktorů, které je potřeba brát v úvahu.

Napsal: 20.05.2008 20:39:47
od Triglav
Tarnesh De Shail píše:
Edail píše:...must ala pack lama > jde, ale je to velmi komplikované a bylo by to asi více práce než užitku...
opravdu? nešlo by přidat mustům do speechblocku něco na principu:

Kód: Vybrat vše

   on=*pack*
   pokud je src owner musta - otevřít batoh
ne? všechno živé má přeci svůj batoh.. a dvojklik by zůstal volný pro nasednutí..
Tohle by snad jít mělo (resp. nevím, jak se chová bágl musta ve chvíli kdy na něj někdo nasedne, mělo by to bejt ok...), nicméně jsou tu jiné problémy, spíše herní. Třeba to, že musti mají výrazně víc STR než pack zvířátka a totálně by je v tomto zastínili (a str mustům snižovat nechceme). A pak ta otázka, jestli vůbec musty v tomto zvýhodňovat chceme. Navíc nemaj kapsu jako klokani kam by se jim ty věci strkaly? Do zadku? A určitě toho bude víc..

Obecně, nejdeme cestou "rozlišení za každou cenu". Než nějaké ukvapené nebo ne úplně dobré rozlišení, radši žádné, protože jinak by nakonec vzniknul akorát tak chaos. Ideální by byla ta rychlost, což nelze.
O tom packování jsme sice v GM týmu nijak zvlášť nemluvili, ale osobně se mi to moc nelíbí. Chceme pack zviřátkům zachovat jejich doménu.
Nechal bych prozatím musty podřimovat v klidných krajích estetických záležitostí. Můžete sem klidně házet návrhy, ale nečekejte raději jejich řešení nebo odpovědi :o)). Nicméně není vyloučeno, že někoho něco zázračného napadne.

Napsal: 20.05.2008 20:47:15
od Shadowsong
urcite je vela ludi ktory radi vymyslaju. otazne je co vsetko je technicky mozne.
je napr mozne aby sa mi trvalo alebo docasne zmenil nejaky atribut(sila, ar...)

Napsal: 21.05.2008 00:01:23
od Tarnesh De Shail
do zadku mu náklad strkat nemusíš... přivážeš si malej baťůžek na sedlo :D (vím že v uo grafice tam to sedlo namalovaný neni, ale bejt by tam mělo :P)

Napsal: 21.05.2008 08:03:01
od Shadowsong
tak ked uz takto tak rytieri v plnej platovej potrebovali zeriav a cca 5 pomocnikov aby sa vobec dostali na kona... :mrgreen:

Napsal: 21.05.2008 11:54:53
od Byotch
Shadowsong píše:tak ked uz takto tak rytieri v plnej platovej potrebovali zeriav a cca 5 pomocnikov aby sa vobec dostali na kona... :mrgreen:
Hehe taky pravda, hlavne zacne vysedavat(styl jizdy) a myslim ze po pul minute ma kun zlomenou pater kdyz mas na sobe ocelovy platy ktery vazej aspon 100kg :)

Napsal: 21.05.2008 18:38:56
od Tarnesh De Shail
Byotch píše:
Shadowsong píše:tak ked uz takto tak rytieri v plnej platovej potrebovali zeriav a cca 5 pomocnikov aby sa vobec dostali na kona... :mrgreen:
Hehe taky pravda, hlavne zacne vysedavat(styl jizdy) a myslim ze po pul minute ma kun zlomenou pater kdyz mas na sobe ocelovy platy ktery vazej aspon 100kg :)
přesně, a proto bys měl jezdit v bloodu a vejš, abys mu nezlomil vaz :D

Napsal: 21.05.2008 20:06:48
od Shadowsong
je to fuk. aj tak je polka tohto topicu v style co keby hrac nosil kona... :roll:

Napsal: 23.05.2008 10:10:52
od Aldeigjuborg
Triglav píše:musti mají výrazně víc STR než pack zvířátka a totálně by je v tomto zastínili (a str mustům snižovat nechceme). A pak ta otázka, jestli vůbec musty v tomto zvýhodňovat chceme.
No pokud byste chtěli, tak...
...šlo by to udělat tak, že by byla tato zvířata ochotná nosit jen určitý typ předmětů?

Napsal: 29.05.2008 10:22:01
od Zodiak
Lettlos píše:
Mir píše:... tak za 8 rokov je v skriptoch tolko bordelu ze by bolo treba platit analytika ktorý by sa na to pozrel a 24 hodin denne by len optimalizoval skripty a nic ine.
Hlavne ze TY to vis...
Ty seš drsnej jak činský hedvábí s těma kecama jak tady každýho odsuzuješ...co kdybys vymyslel něco inteligentního ty než mít plnou držku keců a spamovat bla bla oni na to nemaj jezdit na mustovy tak at na něm nejdezděj když chcípaj je to blbost je to na hovno je to k ničemu to nejde vymysli něco pěknýho ty když seš chytrej jak rádio fakt dmc u tebe..tečka

Napsal: 29.05.2008 10:31:40
od Lettlos
Zodiak píše:
Lettlos píše:
Mir píše:... tak za 8 rokov je v skriptoch tolko bordelu ze by bolo treba platit analytika ktorý by sa na to pozrel a 24 hodin denne by len optimalizoval skripty a nic ine.
Hlavne ze TY to vis...
Ty seš drsnej jak činský hedvábí s těma kecama jak tady každýho odsuzuješ...co kdybys vymyslel něco inteligentního ty než mít plnou držku keců a spamovat bla bla oni na to nemaj jezdit na mustovy tak at na něm nejdezděj když chcípaj je to blbost je to na hovno je to k ničemu to nejde vymysli něco pěknýho ty když seš chytrej jak rádio fakt dmc u tebe..tečka
Neco dalsiho na srdicku ?

Ja nemusim nic inteligentniho vymyslet.

Ohledne meho postu nahore, mi laskave rekni jak muze zrovna Mir vedet co je a neni ve scriptech DP? Tyhle teorie cucane z prstu jsou na vsem vzdycky nejuzasnejsi... (hlavne kdyz ani nevi, dovolim si tvrdit, jak je polovina veci udelana - by Balt napriklad)

Jinak timhle tvym postem, at uz je to cokoliv co si mi chtel rict, se stavis hluboko pod moji uroven.

Napsal: 31.05.2008 21:43:00
od Mir
lettlos, povedzme že mám prax s debordelizáciou skripov. posadilli ma k 5 súborom so skriptami, každý ten súbor mal 15-30 kb čistého textu bez anotácii. ked som skončil bol 1 súbor s 48kb, plne anotovaný s asi 20 novými funkciami (a tonov bugfixov)

v podstate som všetky ich skripty vyhodil a napísal to znova cca 5 mesiacov, 6 hodín denne, aj so študovaním torza nekompletnej dokumentácie - našťastie sme mali source cody k skriptovaciemu jazyku v ktorom to bolo písané

na tých piatich skriptoch makali sporadicky 5 rokov, ale nikto na to nemal vela času... asi ako niekto kto robí funserver a chce aj žiť (o tom niečo viem tiež sa mi nechce udržovať náš gildweb)

základná sphera má cca mega skriptov. už v základe! viem si velmi dobre predstaviť čo tam je, ako sa to dá riešiť lepšie a jednoduchšie a kolko času by mi to asi zabralo.

áno. si drsný jak čínsky hodváb.

Napsal: 01.06.2008 01:33:49
od Tarnesh De Shail
Mir píše:...
To je sice hezká teorie, ale tím to končí.. Že ty máš zkušenosti s bordelem ve skriptech neznamená, že tady to vypadá stejně.. ;)
A co se týče čisté sféry, tam toho tolik k předělávání imho neni, 99% jsou itemy a npcčka, funkcí jen pár a zbytek hardcoded, tak by mě jen zajímalo, o čem to mluvíš :)