prohazování zbraní

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
Odpovědět
Uživatelský avatar
Driana
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 265
Registrován: 04 čer 2009 13:52
Kontaktovat uživatele:

prohazování zbraní

Příspěvek od Driana »

Sub zbrane()
var zbran2h = "0x401C8EC3" #Zde zadejte ID dvourucni zbrane
var zbran1h = "0x40245E75" #Zde zadejte ID jednorucni zbrane
var stit = "0x40275CA1" # zde zadejte ID stitu

While UO.count(zbran2h)>0
Uo.Useobject(zbran2h)
wait(500)
IF UO.count(zbran2h)=0 THEN
Uo.Useobject(zbran1h)
wait(500)
Uo.Useobject(stit)
EndIF
WEnd
end sub

Mohl by se prosim někdo podívat na tento script? Je v něm něco špatně a já nevím co.

Vidim v tom pro mě jednu neznámou, a to jestli UO.Count počítá věci jen v báglu a nebo i v ruce.
Uživatelský avatar
Dave Lister
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 1036
Registrován: 31 led 2007 00:38
Kontaktovat uživatele:

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Dave Lister »

jakej smysl ma if count = 0 uvnitr bloku while count > 0 ? tuhle podminku to nikdy nevyhodnoti jako true..
hemeneks more gadzo vazelina!
Uživatelský avatar
Driana
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 265
Registrován: 04 čer 2009 13:52
Kontaktovat uživatele:

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Driana »

Sub zbrane()
var zbran2h = "0x401C8EC3" #Zde zadejte ID dvourucni zbrane
var zbran1h = "0x40245E75" #Zde zadejte ID jednorucni zbrane
var stit = "0x40275CA1" # zde zadejte ID stitu

While UO.count(zbran2h)>0
Uo.Useobject(zbran2h)
wait(500)
WEnd
While UO.count(zbran2h)=0
Uo.Useobject(zbran1h)
wait(500)
Uo.Useobject(stit)
WEnd
end sub

Ani po této změně, to neukazuje v yoku v Run function název scriptu.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Naposledy upravil(a) Driana dne 01 říj 2010 15:26, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Muzzy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 142
Registrován: 07 zář 2006 20:19
Bydliště: Kladno, to je to město.
Kontaktovat uživatele:

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Muzzy »

maly sub na zacatku, pri velkym Sub ti to neukazuje v seznamu skriptu...
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali!!!

The Witchers
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Carda »

UO.Count bere jako parametr graphic (type), případně jako druhej parametr color. Ty tam rveš id (uid, serial, whatever).
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Uživatelský avatar
Driana
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 265
Registrován: 04 čer 2009 13:52
Kontaktovat uživatele:

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Driana »

Carda píše:UO.Count bere jako parametr graphic (type), případně jako druhej parametr color. Ty tam rveš id (uid, serial, whatever).
Jojo, taky jsem si to pak uvědomil...
zatim jsem pokročil takto -

sub zbrane()
var zbran2h = "0x0F4F" #Zde zadejte type dvourucni zbrane
var zbran1h = "0x1402" #Zde zadejte type jednorucni zbrane
var stit = "0x1B74" # zde zadejte type stitu

IF UO.count(zbran2h) > 0 THEN
Uo.UseType(zbran2h)
wait(500)
;goto konec
EndIF
IF UO.Count(zbran1h) > 0 THEN
Uo.UseType(zbran1h)
wait(500)
Uo.UseType(stit)
EndIF
; konec:
end sub


A ani jedna ze dvou možností nefunguje

Kdyz to necham bez návěstidla (goto) tak se to vzdy prohodí - 2h zbran -> 1h zbran se štítem (znovu tlačítko) -> 2h zbran -> 1h zbran se štítem

Když tam dam návěstidlo (goto) tak mi to dá do ruky akorát 2h zbraň. A o 1h zbrani se štítem ani neví.
Uživatelský avatar
Driana
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 265
Registrován: 04 čer 2009 13:52
Kontaktovat uživatele:

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Driana »

Akorát by mě zajímalo jestli Yoko bere Else když je to z C#
sem to zkoušel zadat ruznými způsoby a nedošel jsem k tomu že ano.
Lartax
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 75
Registrován: 10 zář 2006 09:26
Kontaktovat uživatele:

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Lartax »

Driana píše: ...
Co přesně chceš aby to dělalo ten skript?
Neverdie
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 39
Registrován: 11 pro 2010 17:15

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od Neverdie »

řekla bych že tam je dětská chybka
= tohle je přiřazení
== tohle je porovnání :oP
kanita
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 1
Registrován: 13 pro 2014 10:09

Re: prohazování zbraní

Příspěvek od kanita »

Mě osobně to ukládá do složky, kterou jsem napsal - tedy klasicky do obrázků. A ještě k tomu ve formátu *.png.
Trochu jsem se v tom povrtal a našel jsem script, který to típání obrazovky umožňuje - u mě je to script Snapshots.sc - podobný tedy budeš mít i ty a v něm si najdi cestu k ukládání snímků.
Sign up with lean six sigma green belt ccna for getting istqb online training online testking courses Test-king and www.tabor.edu We also provide best Florida Institute of Technology
Odpovědět