Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dave Lister
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 1036
Registrován: 31.01.2007 00:38:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Dave Lister »

dotaz.. bude se jeste nejak hybat s tim ortovanim sumu na zdech? balt sliboval ze se to nejak doladi ale poslat suma ze zdi se mi porad zda temer nemozny..
hemeneks more gadzo vazelina!
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28.02.2009 17:34:10
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Stich »

da sa to len treba vedet ako :)
Mate radi ptacky?
Acarus

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Acarus »

Dave Lister píše:dotaz.. bude se jeste nejak hybat s tim ortovanim sumu na zdech? balt sliboval ze se to nejak doladi ale poslat suma ze zdi se mi porad zda temer nemozny..
Mno zatim se to neplanuje, protoze posilat to v pohode jde porad.
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Lucky »

No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Acarus

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Acarus »

Lucky píše:No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...
Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...


ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Lucky »

Acarus píše:
Lucky píše:No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...
Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...


ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...
Za predpokladu ze by to bylo jako driv tak jo, ale ted hodis suma a kdyz das all kill tak sum nez se na moba otoci, ikdyz to das bezprostredne po jeho objeveni, zmizi. Nekdy ani s all go to nevychytam a nejsem sam.
Pokud by se timer prodlouzil o rekneme 2-3 sekundy (navrh) tak si myslim ze by to do boje tolik nezasahlo, draci ty zdi flusou a jinak neco davat sumama prez zed asi nema smysl, tudiz to neni taka hrozba ne, jedina vec je odtarget a ta ted byva krapet problem s touhle udelavkou, pokud to tak ma byt tak asi nic nemenit, ale je to proste opruz.
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Dave Lister
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 1036
Registrován: 31.01.2007 00:38:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Dave Lister »

Acarus píše:ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...
na to sem se vicemene ptal, dik..
hemeneks more gadzo vazelina!
Uživatelský avatar
Castian
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 752
Registrován: 08.09.2006 13:05:10
Bydliště: Blava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Castian »

Novinky píše:27.04.2010 15:38:00 - Acarus
- rozpadani zdi zmenseno.(Wall of Stone)
s Energy fieldami sa podobna zmena neplanuje?
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05.05.2009 12:44:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Severka »

Acarus píše: Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...
Ja som za IK summona, cize timer 0... Proste je tam zed, tak preco by cez nu malo neco prechadzat?? Vzdy sa da na vhodnom mieste urobit dierka a posielat summony tade. Takze budto okamzity ort alebo uplne zakazat na stenu summona hadzat (you cannot cast summon here). Moj nazor a som nan hrdy :mrgreen:
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Retromancer »

Acarus píše:
Lucky píše:No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...
Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...


ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...

A bylo by technicky náročné umožnit do zdi kouzlit pouze "klamací" summony? Tj koně a slepice? Zabránilo by to jednoduchému útoku skrz zeď a současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce... Pokud by bylo vyhodnocování skriptově náročné, navrhnul bych udělat třena summon slepice(krysy,koně) neortnutelné a ort ve zdi udělat okamžitý.
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05.05.2009 12:44:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Severka »

Retromancer píše: současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce...
A prave tuto moznost by som zrusil, preto instant ort na all summy... Ked stojite na jednej strane steny a xyz potvor na druhej, ktore maju na vas target, tak nech vas pekne zabiju a nie ze uvidia sliepocku a zrazu je vsetko v pohode... Ked kazdy skok funguje stylom: portne mag, da stenu, na stenu sliepku a je miestnost bezpecna, tak sa neni co divit, ze su dungy lahke :( :roll:
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Retromancer »

Severka píše:
Retromancer píše: současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce...
A prave tuto moznost by som zrusil, preto instant ort na all summy... Ked stojite na jednej strane steny a xyz potvor na druhej, ktore maju na vas target, tak nech vas pekne zabiju a nie ze uvidia sliepocku a zrazu je vsetko v pohode... Ked kazdy skok funguje stylom: portne mag, da stenu, na stenu sliepku a je miestnost bezpecna, tak sa neni co divit, ze su dungy lahke :( :roll:
Síla potvor, možnost IK mass kouzel (zejména zemětřesení kombinované se shozením statů, ale i IK chainy nebo flusy od draků...) je dělaná právě na tohle. Někde stačí, že padne jediné políčko ve zdi a vylehá půlka družiny, ne li celá. Pokud by nebylo vůbec možné odlinknout NPC pomocí sumonu přes zeď, musel by se radikálně překopat systém některých dungeonů.

Síla NPc je prostě přímo úměrná jejich nízké inteligenci.

PS : Neřekl bych, že jsou dungeony na DP lehké - je spousta míst, kam se zatím úspěšně dostalo pouze pár lidí. To, že těch pár lidí je pak schopné ty dungeony dávat opakovaně prakticky bez rizika (byť někde je i tak riziko výlehu vzdálené pouze o jeden špatně hozený WoS či lag) je prostě a jednoduše otázkou zkušeností a herního skillu.
Uživatelský avatar
Bimbac
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 29.01.2010 06:56:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Bimbac »

Obtížnost dungu je otázka drillu. I když postaví před hráče GM obtížnou situaci, tak s každým dalším pokusem bude šance na nezdar klesat.

Jediný systém, který si udržoval nejvyšší náročnost byl ala Vasako. TOP dung s řadou náročných míst a v momentě kdy je dung pokořen, jej GM zavře a předělá. Také, když tenkrát někdo pokořil Despise, získal obrovskou prestiž a Vasakovo Despise padlo cca 1x za měsíc.

Samozřejmě tento systém je náročný pro GM.
Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28.02.2009 17:34:10
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Stich »

Severka píše:
Retromancer píše: současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce...
A prave tuto moznost by som zrusil, preto instant ort na all summy... Ked stojite na jednej strane steny a xyz potvor na druhej, ktore maju na vas target, tak nech vas pekne zabiju a nie ze uvidia sliepocku a zrazu je vsetko v pohode... Ked kazdy skok funguje stylom: portne mag, da stenu, na stenu sliepku a je miestnost bezpecna, tak sa neni co divit, ze su dungy lahke :( :roll:
si v dungu v zivote nebol tak psst keby sa daju takto riesit miestnosti tak uz som davno solo despice dal minimalne 10x
Mate radi ptacky?
Wallace
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 592
Registrován: 18.10.2006 12:18:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Wallace »

simte stichu ty chodis dung s plechem a vis o tom kulovi)
Myth
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 163
Registrován: 07.09.2006 18:35:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Myth »

Já to zase s dovolením oživím a postěžuju si na to ortování těch sumů, jasně vím že to jde přes all go celkem dobře posílat a celou dobu sem si říkal proč tu o tom všichni mluví, ale asi sem do té doby nenarazil na lagy, protože ano je to naprostej hnus. Takže prosím prosím, smutně koukám, zrušit, nebo prodloužit.

A ještě sem se chtěl zeptat, jesti je záměr, aby EFko hozený na příšeru udělalo díru, i když potvora není imuní na magii? (což se teď už ani nad potvorou teda nepíše (bug?), tohle ale nebyl tenhle případ)
Odpovědět