Dědictví Camarillie

Vše o podobných aktivitách ve hře
Peto2
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 7
Registrován: 27 říj 2012 20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Peto2 »

Petr V - gangrel
cucky
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2017 15:48

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od cucky »

taky dorazim
Uživatelský avatar
Anselmo
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 100
Registrován: 05 čer 2010 16:29

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Anselmo »

Bad Boy - brujah
Ray Charles
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 13
Registrován: 12 pro 2016 20:59

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Ray Charles »

Ray Charles wampik
Weedex
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 1
Registrován: 12 srp 2018 17:09

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Weedex »

Postava Vampirek se hlasi na qvest :* _ bez specky
Ying
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 58
Registrován: 12 led 2017 14:58

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Ying »

in - gangrel
smogcz
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 1
Registrován: 30 srp 2018 19:21

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od smogcz »

Smogcz
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od dacaleb »

Dle reakci kolegu, jsem vyhral tim ze jsem odkopnul v druhe mistnosti. Smutne. Skoda. Haluze? Vampire Warrior? Proc? ;/.

Doporucuju obecne, mass quest nikdy nedavat mostra co zerou zbrane, nikdy nedavat monstra co zabiji plosne. Nebo 1000x monster co zabiji instatne...
Mass quest neni dung, lidi tam nejsou sehrani a davat tam vetsi HC nez v nejaky dungu je proste nanic. Nevim co stoho ma mit hrac a uz vubec ne GM.
Staci par mistnosti z nejakej BOSSAma zajimavejma a ne todle vzdyt se tam neda ani hejbat.

Radsi skocit napohodku po milionty UQ 3 a pokecat ;]. Doufam ze Vam takle neujela ruka i stou Citadelou, zacinam se bat.
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Empair »

Za naší skupinu tam bylo zhruba 10 lidí. Tak jen obecný názor.

Myšlenka only vamp (one char only) questu supr.
Odměna 50 nabití supr.

Ale obtížnost místností byla na úrovni nějakého TOP dungu kde se zdí, boostí healí a hlavně skupina je organizovaná.
Pak u vampů je smrt drahá záležitost, takže dung kde se umírá a resskiluje není šťastná volba. Ti co bojovali přišli o víc nabití než získaly. Jediný kdo na tom "vydělal" byli ty co stáli opodál odmorfi nebo neremorfovali a čekali, až to tam hrstka odvážných vymlátí.
Pasti Para/Halušky ... vzhledem k tomu že 95% lidí bylo za gangrely tak to bylo hodně frustrující.

No a pak ještě jednou Odměna, quest byl na 2h, kde jsme se vážně celý dung prostě trápili, čekal bych krom nabití i "opravdovou" odměnu. Protože výsledkem bylo, že jsme všichni skočili v mínusu jak finačně tak s karmou a někteří i s nabitími.
Help
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 90
Registrován: 03 bře 2017 10:57

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Help »

Empair píše:Za naší skupinu tam bylo zhruba 10 lidí. Tak jen obecný názor.

Myšlenka only vamp (one char only) questu supr.
Odměna 50 nabití supr.

Ale obtížnost místností byla na úrovni nějakého TOP dungu kde se zdí, boostí healí a hlavně skupina je organizovaná.
Pak u vampů je smrt drahá záležitost, takže dung kde se umírá a resskiluje není šťastná volba. Ti co bojovali přišli o víc nabití než získaly. Jediný kdo na tom "vydělal" byli ty co stáli opodál odmorfi nebo neremorfovali a čekali, až to tam hrstka odvážných vymlátí.
Pasti Para/Halušky ... vzhledem k tomu že 95% lidí bylo za gangrely tak to bylo hodně frustrující.

No a pak ještě jednou Odměna, quest byl na 2h, kde jsme se vážně celý dung prostě trápili, čekal bych krom nabití i "opravdovou" odměnu. Protože výsledkem bylo, že jsme všichni skočili v mínusu jak finačně tak s karmou a někteří i s nabitími.
Poradim vam, ak nechcete prichadzat o nabitia tak nemozete zomierat :clap: :clap:
Sem tam sa tu pozriem a neustale sa tu stazuju rovnaky ludia, smutne je ze to su ludia co maju kadejake mamoniky v bedinkach a stale bekaju ze nedostavaju odmeny ake by mali.
Uživatelský avatar
Anselmo
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 100
Registrován: 05 čer 2010 16:29

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Anselmo »

Help píše: Poradim vam, ak nechcete prichadzat o nabitia tak nemozete zomierat :clap: :clap:
Sem tam sa tu pozriem a neustale sa tu stazuju rovnaky ludia, smutne je ze to su ludia co maju kadejake mamoniky v bedinkach a stale bekaju ze nedostavaju odmeny ake by mali.
Kamo ty odporucas nezomierat cloveku ktory pokial viem urobil jediny q nesmrtelnych. Ty si to uz dal ked si taky mudrucky?
Keby si bol ten quest vies ze sa nedalo nezomierat. Odhid, maska, neorganizovany ludia ludia atd.
A ano mozu sa stazovat stale ty isty ludia. Hovori sa tomu konstruktivna kritika. A nie je nahoda ze to pocujes od tych istych lebo nikto iny tak aktivny nie je.
Smelda
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 2
Registrován: 29 srp 2018 15:58

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Smelda »

Pro lidi co hrajou vampy bez specky o nicem to melo byt zmineno nazactaku ukolu jinak si ty okrideleny opice muzete resovat sami
Fogy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 22 úno 2017 23:44

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Fogy »

Smelda píše:Pro lidi co hrajou vampy bez specky o nicem to melo byt zmineno nazactaku ukolu jinak si ty okrideleny opice muzete resovat sami
Ehmm *chvíli se snaží dešifrovat kód*, *kašle na to* cože?

K tématu -

Po hezkým příběhovým intru jsem se těšil na nějakou hezkou vampírskou akci, která bude mít určitý příběh, budem muset splnit nějaké úkoly atd.

Ovšem hned po skoku do první místnosti mi čekalo překvapení, které mě provázelo dalších 30 minut, v podobě halucinací. Když mi z monitoru konečně po půl hoďce zmizely rozsypané lentilky, tak jsem zjistil, že jsem v podstatě o nic nepřišel a že se jedná o klasický mass Q s rozhazováním random monster, kdy místo úkolů, hádanek přicházely nápovědy před skokem v podobě:
"zkuste naskákat všichni naráz" - hups, dole čekajíc tlupa zelených pavoučků natěšených na červené vampy
"doporučuju před skokem morfnout Stouna" - hups do místnosti s nulovým prostorem, plným blokujících se vampů a s IK strojem huntícím všechno živý

Další věc.. jedná se o NO-Loot event a maníci tam mají puštěný loot scripty o kterých navíc ani netuší, jak fungují..

Celé jsem se to snažil vydržet z důvodu toho, že jsem doufal, že aspoň nevylezu jako red vampír a že mi poslední gate, vrátí karmu, bohužel marně - a tak jsem si nabral krev (ok, 50 nabití je hezkých), lootnul jsem si svůj odměnovej loot LSN pytlíček a šel jsem spát.

Jsem hrozně rád, za nynější přístup a aktivitu GM a že se tu něco děje, ale tenhle event byl pro mě lehce zklamání.
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od erunno »

Fogy píše:K tématu
Chvíli jsem přemýšlel že bych se zůčastníl, ale bál jsem se přesně toho co popisuješ ve svém příspěvku. Takže jsem vlastně rád že jsem nelognul :D

Obecně je pro GM problém přichystat MassQ který by o tom co tu popisuješ nebyl. Což je škoda protože takové MassQ by byly daleko lepší než ty které se dělají i když můžeme být radi že aspoň takové MassQ se dělají.
Uživatelský avatar
GM Ibis
Dark Paradise GM
Příspěvky: 69
Registrován: 30 pro 2017 22:38

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od GM Ibis »

hoj,
tak nám to teda asi moc nedopadlo :-)

kritiku beru a zkusím se z ni poučit.

K přiběhu. Kazdy event co dělám se snažím at ma trochu toho RP. Bohužel RP konči při skoku do prvni gaty.
Zde jsou duvody:
Pri priprave eventu nelze předem určit kolik lidi přijde. Na tento Vás bylo cca 30. což berme že je v případě stoun morfu o vampa ohromná dmg.
Z toho důvodu jsem to trochu přitvrdil. Bohužel možná až moc. Za což se omlouvám, neboť není mým učelem dělat reskill party.

Hadanky a veci RP charakteru na mass questu: moje fantazie je dost obři na to abych toho vymyslel rozhodne víc, nicméně neorganizovana skupina by toho stejně moc neuhádla a řešeni místnosti by bylo spíš chaotické.. viz to jak na tomto eventu běhá jeden člověk a odhidne dalších 10.

Odměna:
event byl především o krvi, vím, že ti co z Vás bojovali pravděpodobně přišli o víc než dostali. Nicméně je nutné si uvědomit, že na tomto typu eventu (alespoň pod mým velením) nebyla možnost vylehnout. Tím pádem zde je jednoduchá logika. Nízké riziko = nízká odměna.

Jelikož chci udělat eventy pro vsecky povolani.. tak bych mohl navrhnout, že to bude vic priběhové než umlátit tisic monster.. hádanky a hlavolamy mohou byt... bude to pro uzavřeněji skupinu lidi. Takže to bude místo eventu spíše QUEST. V případě možnost smrti .. by také mohla byt vyšší odměna.
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od krysakrys »

GM Ibis píše:hoj,
tak nám to teda asi moc nedopadlo :-)

kritiku beru a zkusím se z ni poučit.

K přiběhu. Kazdy event co dělám se snažím at ma trochu toho RP. Bohužel RP konči při skoku do prvni gaty.
Zde jsou duvody:
Pri priprave eventu nelze předem určit kolik lidi přijde. Na tento Vás bylo cca 30. což berme že je v případě stoun morfu o vampa ohromná dmg.
Z toho důvodu jsem to trochu přitvrdil. Bohužel možná až moc. Za což se omlouvám, neboť není mým učelem dělat reskill party.

Hadanky a veci RP charakteru na mass questu: moje fantazie je dost obři na to abych toho vymyslel rozhodne víc, nicméně neorganizovana skupina by toho stejně moc neuhádla a řešeni místnosti by bylo spíš chaotické.. viz to jak na tomto eventu běhá jeden člověk a odhidne dalších 10.

Odměna:
event byl především o krvi, vím, že ti co z Vás bojovali pravděpodobně přišli o víc než dostali. Nicméně je nutné si uvědomit, že na tomto typu eventu (alespoň pod mým velením) nebyla možnost vylehnout. Tím pádem zde je jednoduchá logika. Nízké riziko = nízká odměna.

Jelikož chci udělat eventy pro vsecky povolani.. tak bych mohl navrhnout, že to bude vic priběhové než umlátit tisic monster.. hádanky a hlavolamy mohou byt... bude to pro uzavřeněji skupinu lidi. Takže to bude místo eventu spíše QUEST. V případě možnost smrti .. by také mohla byt vyšší odměna.
Dobre by bylo stanovit pravidla predem, treba to, ze nemuzeme wipnout a prijit o ekvip by byla zasadni informace pro pripravu vybaveni. Ja sem sice vycetl mezi radky z questu, ze pujde o stone vampa, ale kdybych par lidem na trhu neporadil si vzit krev, tak to moc lidi nenapadne. Kazdopadne je asi dobre ji nosit vsude :)

Bylo to prilis tezke pro skupinu jednoho povolani, vetsina z nas se promenila v permanentne resujici kleriky. Vice mene kazdou branou co sme prosli tak sme okamzite vyzdechali a cekali na res, celkove z questu jsme byli vic mrtvi nez zivi a s tou rovnosti na questu to taky nebyla moc pravda co, vamp bez specky, bez vybaveni (nevedeli ze nemuzou o nej prijit) a bez fame tam byl jenom osina v zadku.

V jedne mistnosti byli dokonce Godove, abysme vyzdechali stoprocentne a neslo s tim nic udelat, samozdrejme hned po brane.

Ja bych byl pro to, aby se obtiznost questu stupnovala, at si na zacatku zahrajou vsichni. Vsude monstra co berou minimalne -150 a vybuchy, no moc zabava to teda nebyla, ale jsem rad, ze to beres konstruktivne a priste to bude urcite lepsi ;)

Jinak me nechapejte spatne, porad lepsi nejaky quest nez zadny, ale zatim bych rek asi nejhorsi zazitek, quest jsem si predstavoval min zdechaci a vic RP. Ten rytir (gm) co se tam zjevoval by mel pomahat tvorit pribeh, misto toho "poradim vam, netahejte vsechny monstra najednou" - ok, to fakt podpori moralku a RP. No a odmena, radsi nemluvit, za 2 hodiny frustrujiciho zazitku... Za me dobry, ja si vzal aspon tu krev, ale ostatni to pekne vytocilo. Zatim kazdy quest na kterem jsem byl aspon mel tu tresnicku na dortu v podobe loot baglu s 20k a obcas i vecma za 400k.

Zacatek byl pekny, hledali jsme knizku, precetli si pribeh, ale tim ten hezky zazitek skoncil. Ja bych treba navrhoval tech knizek dat vic a hledat je v dungu nebo neco podobneho a na konci nejakyho bossa s pribehem.

A posledni vec bych chtel mluvit o zlodejich. Jednou se na questu GM podarilo nastavit na dung zonu takovou, jako je v cechu, a meli vsichni zlodeji po ptakach.
Ardent
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 159
Registrován: 08 zář 2006 20:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Ardent »

Je fajn, že bereš názor hráčů v potaz.
Toto byl první quest za 13 let, z kterého jsem odkopla před koncem. Rádoby vtipné prupovídky, že jsme za půlkou (po hodině - čtyřiceti minutách), které jsem prožila s šedou obrazovkou- neb jsem nepochopila, že to pro vampíka, který je sice max, ale bez specky není, také moc nepobavily.
Rp příběh byl bezva a naladil. Ovšem průběh....

Snaha se ovšem cenní. Takže díky za quest.
Noobikem navždy :)
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: Dědictví Camarillie

Příspěvek od Penelope »

Na questu jsem sice nebyl, ale rád pochvalím GMko za aktivitu a krasný příběh, který mohl být rozsáhlejší klidně i na několik stran, četlo se mi to velice dobře, a mrzí mě, že se q trochu nevyvedl, ale z příběhu to mohla být krásná akce. Snaha a příběh za jedna :!: :clap:
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
Zamčeno