Guildovní hry 2018

Vše o podobných aktivitách ve hře
Odpovědět
Fogy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 22 úno 2017 23:44

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Fogy »

Raziel píše: 19 zář 2018 23:09 ...
Jako sorry Razieli, ale zbytečně to moc hrotíš a minimálně podle tý poslední věty nevíš, o čem mluvíš, ale to se dá pochopit, protože pokud si vzpomínám dobře, tak si někde psal, že už jsi na jiném serveru. Vše může mít své mouchy, ale současný přístup GM týmu je o level jinde, než býval.

Co se zrovna toho omezení na 14 dní týče, tak to se mi osobně líbí, že to nutí k rozmanitosti a není to jen o nonstop obíhání stejného low dungu.
Uživatelský avatar
GM Alois
Dark Paradise GM
Příspěvky: 588
Registrován: 31 srp 2016 13:27

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od GM Alois »

Ahoj,
Raziel píše: 19 zář 2018 23:09 A já pořád říkám že když guilda nevyplácá ani těch 40 protože nemůže chodit do dungů kde už byla tak je ti každý extra inkoust k ničemu. Jak píšou MG vyhrajou i bez toho aniž by museli vykupovat / harvit inkoust navíc.
To že nadávaj i členové guildy, která vyhrává(a vyhrávaj přestože nemaj o co hrát) by ti měl být signálem že to asi není ta soutěž kterou si představovali. Ono vyhrát v počítačové hře, kde není žádná konkurence není zrovna motivační.
Když guilda není schopná vypotřebovat relativně malé množství inkoustu, tak se na mě nezlob, tak si nezaslouží přece vyhrát. To, že si stěžuje nejaktivnější guilda na to, že má málo inkoustu chápu, ten rozdíl mezi menšími guildami a většími by pak byl násobně větší a ty menší by už neměli vůbec žádnou naději na úspěch. Takto mají i relativně méně aktivní guildy šanci se umístit a dostat se k nějaké ceně, než kdyby se dvě velké guildy utrhly a měli stonásobný náskok, před ostatními.
Nechci být nijak rejpavý, ale low dungeonů je spousta a není třeba vyplácat pár kapek na deceit a zbytek cyklu naříkat, že není kam jít. Existuje spousta míst kam jít pro body pro skupinku 1-4 lidí, a mít o 20-50 (z hlavy nevím) sice méně bodů, ale být v závěsu. Případně získat nějaký inkoust v přírodě ( jak píše Han Gamms třeba z veverek a ptáčků). Existují i místa, kam se může vyprat hráč sám několikrát a přinést své guildě nejaké body ve výhodnějším poměru než třebas v Deceitu.

Raziel píše: 19 zář 2018 23:09 Ano stěžovali si i u mě, že jdou běhat low dungy imrvere a "skuteční" GM jim říkají že vše funguje jak má. Když jsem se na to podíval, zjistil jsem že mají pravdu, že se brány neblokujou jak měly na 4-6 hodin. Oblokovaly se klidně chvíli po projití). Proto jsem udělal nové hry kde blokování funguje správně + dalších X vylepšení.

Je mi vážně jedno že jste udělali další systém, však proč ne .. .ale proč ste s tím přišli den před spuštěním bez možnosti hráčů na to reagovat / připomínkovat? To je zase dělání něčeho pro hráče ... bez hráčů. Tohle prosazoval dost neuspěšně minulý GM tým ... Kdy vám dojde že hráči jsou to jediné proč nějaké DP ještě je ?
Omezením každý dung jednou si vzal možnost menší guildě aktivitou v low dungách přehrát větší guildu.

Jenom tady ukazuješ že diskuzí s vámi hráči jen těžko něčeho dosáhnou a že si budete jet to svoje nezávisle na čemkoliv.
Základní myšlenkou guild her, bylo vytáhnout z apatie i menší guildy, dát jim šanci se umístit při aktivitě několik dungeonů týdně. Nechtěl jsem, aby to guildy po týdnu vzdali s tím, že první dvě guildy chodí každý den dva dungeony a oni jsou na svých 3 za týden, ale s tím, že zde musí být pro ty aktivní možnost vyhrát a samozřejmě zohlednit i fakt toho, že lepší dung, lepší body. Nemyslím si, že by se tato myšlenka nepovadle realizovat. Bohužel neaktivní guildy do toho hodili celkem rychle, ne li hned, vidle. Ale šanci měli. Počítal jsem s tou nevolí velkých guild a nemám jim ji za zlé, ale tak jsem to koncipoval. Zde na fóru bylo několikrát zmíněno jak tato aktivita probudí hráče z letargie, tak jsem jim chtěl dát šanci na občasný hraní, nenutit nikoho do nějakého přehnaného extrému a pomalu je přivézt zpět do hry. Ale to se mi zdá, žes ty nepochopil.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord

FACEBOOK
YOUTUBE
Umpair
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 8
Registrován: 17 zář 2018 13:18

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Umpair »

Raziel píše: 19 zář 2018 23:09 Tonoucí se stébla chytá. Louis de Funès
Drahý příteli můj. Pozdava se mi, že tvá křižácká výprava již ztrácí dech. Dříve jsi se snažil aspoň falsifikovat a svou pokřivenou realitu ještě více křivit ku prospěchu svému. Přihodil jsi vždy pár líbivých populistických hesel slibující lepší budoucnost tvým nasledovatelum. Nyní už to ale postrádá šmrnc, nějakou snahu, novotu. Neustále papouskujes to stejné dokola, pouze vyhledavas příležitosti. Jak tonoucí se stébla chytas každého povzdechu. Nejsmutnější na tom všem je, že už je ti jedno kdo si stěžuje nebo proč si stěžuje. Hlavně, když z toho budeš mít střelivo. Příteli můj, to je dle mě dost ubohé a laciné. Doporučil bych ti se stáhnout, vypnout a smazat odkaz tohoto serveru a přestat se uzirat svým nezdarem, kdy ti, ti zlý, vzali hračku. Znám jednoho skvělého laoského šamana, který by ti mohl navrhnout plán tvé detoxikace. Za mou pozornost a neutuchající lásku máš zač.
Všechno pro všechny a všichni mě.
R1mman
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 65
Registrován: 20 úno 2016 00:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od R1mman »

Musím súhlasiť s Ierym, prístup Aloisa je naozaj ďaleko lepší, ako bol prístup GM tímu doteraz, takže začať ho osočovať, že nereflektuje na náš feedback nie je až tak na mieste. V prípade týchto guild hier je ten prístup trošku tvrdší, pretože sa ťažko spochybňuje niečo, čo už je spustené a zmenou už rozbehnutého systému by si tvorca iba nasypal popol na hlavu.
Treba to zobrať ako skúšku a poučiť sa s toho.

Kedysi sa robili veci bez hráčov a na ich feedback sa nebral ohľad. Teraz sa robia veci na popud hráčov, ale bez nich (obsahovo) a na ich feedback sa ohľad berie. Čo by bolo úplne super, by bol posun do roviny, kedy by sme zmenili tú prvú časť, aby sa robili veci pre hráčov s hráčmi (obsahovo).
V tomto smere by som iba chcel dať do popredia prístupy ako open innovation a špeciálne co-creation a design thinking.
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Empair »

GM Alois píše: 20 zář 2018 08:56 Základní myšlenkou guild her, bylo vytáhnout z apatie i menší guildy, dát jim šanci se umístit při aktivitě několik dungeonů týdně
Myšlenku chápu a schvaluji ale neměl si jít cestou "znevýhodnění" velkých guild. Já jsem nucem svým hráčům zakazovat zapisovat dungy abych zajistil nejlepší využití toho malého množství inkoustu.

Mrzí mě, že nemají důvod aby eskalovali svojí aktivitu běhali po malých dungách kam za normální stavu ani nepáchnou, jako tomu bylo u minulých her.

No a hlavně ty ceny. Není tam nic proč by měli lognout spící hráči, co by se třeba líbilo těm lidem co už těch standardních itemů mají plné truhly.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od dacaleb »

Psal jsem na zacatku, ze to chce uzrat par tydnu.
Za me je system nastaven v dobre, proste je to zas jiny zpusob her.
Nuti chodit ruzne dungy, cim tezsi tim lepe a to je z meho pohledu vice vypovidajici nez obihat Ramtany 1 600x za den.

To MG:
- Stemi cenami Vam rozumim, pro me osobne nejsou podstatne, ale pravda je ze zadna sleha to neni za koletivni praci nekolik tydnu. Zas to berte tak ze aspon budete mit poklady z despu/ratmanu/pekla atd.. Na to mi nemame, zatim ;].
- Presne nevim co vam vadi, ocividne je system nastaven tak ze vyhrajete, na coz mate nejvetsi sanci a nejen proto ze je vas hodne, hlavne mate v guilde nejlepsiho hrace na serveru, ano Empaire, uhodl jsi, nejsi to ty, je to Nait.

Co se tyce navratu, no to bylo taky na Vas jak hecnete sve zname. Nevim u nas je aktivita dostatecna a lidi klikaji ne pro nejakej susen na konci, ale kvuly tomu ze je tu nejaka spolecna soutez, u ktere se vyplati i pouzivat mozek ;].
Ray Charles
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 13
Registrován: 12 pro 2016 20:59

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Ray Charles »

Já jsem nadmíru spokojenej s aktivitou GM.

Můžu sice nesouhlasit s nastavením guild her, ale nějak se přes to dokážu přenést.

Libí se mi hlavně ta aktivita. Například Gilův mini dung byl naprosto suprový. A taky je super, že jsou skoro furt doplněné poklady, ještě se mi za guild hry nestalo, že by nebyl doplněný, kromě Ice a Wrongu, ale to spíš někdo vybral.

Takže neplakej nad odměnou za první místo. Máš to rozložené třeba do pokladů a díky své aktivitě můžeš získat hooodně věci.
Fogy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 22 úno 2017 23:44

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Fogy »

Empair píše: 20 zář 2018 09:49 Já jsem nucem svým hráčům zakazovat zapisovat dungy
Tak jim dej volnost, nech je pořádně řádit. :D 8)
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od dacaleb »

Fogy píše: 20 zář 2018 15:29
Empair píše: 20 zář 2018 09:49 Já jsem nucem svým hráčům zakazovat zapisovat dungy
Tak jim dej volnost, nech je pořádně řádit. :D 8)
Jo a obcas nechat i dojit si na wc :p
Ray Charles
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 13
Registrován: 12 pro 2016 20:59

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Ray Charles »

Ale jako máš pravdu v pul třetí věšet prádlo to už je trochu moc :)
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Raziel »

GM Alois píše: 20 zář 2018 08:56 Když guilda není schopná vypotřebovat relativně malé množství inkoustu, tak se na mě nezlob, tak si nezaslouží přece vyhrát. To, že si stěžuje nejaktivnější guilda na to, že má málo inkoustu chápu, ten rozdíl mezi menšími guildami a většími by pak byl násobně větší a ty menší by už neměli vůbec žádnou naději na úspěch. Takto mají i relativně méně aktivní guildy šanci se umístit a dostat se k nějaké ceně, než kdyby se dvě velké guildy utrhly a měli stonásobný náskok, před ostatními.
... body ve výhodnějším poměru než třebas v Deceitu.
Tak ti to řeknu jinak ... pokud jsou hry nastavené takto, je prakticky pro většinu guild už po hrách ... první 3 guildy vyplácají ink každý týden ani se nemusí snažit (nebo spíš naopak jak píše Emp musí je hlídat aby nezapisovali zbytečně slabé dungy). Jediná možnost jak je z našeho pohledu porazit je ... nasypat jim kyanid do jídla? Nic jiného by už asi nezabralo. Pro nás je prostě po hrách ...
Nezaslouží je tvůj pohled (neříkám že je dobrý nebo špatný, ale jako GM bys neměl hledět na to jaký máš pohled ty, ale co je nejlepší pro server). Za mě způsob jakým v minulosti vyhráli WR nebyl nic proti ničemu. Nadřeli se na to vítězství, co na tom že ho měli z low dungů ?
Čím víc guild má šanci urvat lepší nebo dokonce i první místo, tím větší počet hráčů se do her zapojí. Takto byly navrženy hry od začátku a na tom by se měnit nic nemělo (byl to i hlavní smysl bodů "za ohně" - větší guildy si sice low dung zajdou, ale nikdy tam nebudou chodit denně a to je právě šance pro guildy které si nemůžou vybírat kam půjdou). Neříkám že jsi nevěnoval čas nascriptování jiného systému ani neříkám že ten můj je jediný správný, ale guild hry by měla být soutěž pokud možno pro celý server at se přivede k hraní co nejvíce lidí. Tomu poslouží tyto hlavní dvě věci - 1) ceny a 2) možnost vyhrát pro každou guildu.
GM Alois píše: 20 zář 2018 08:56 Základní myšlenkou guild her, bylo vytáhnout z apatie i menší guildy, dát jim šanci se umístit při aktivitě několik dungeonů týdně... Zde na fóru bylo několikrát zmíněno jak tato aktivita probudí hráče z letargie, tak jsem jim chtěl dát šanci na občasný hraní, nenutit nikoho do nějakého přehnaného extrému a pomalu je přivézt zpět do hry. Ale to se mi zdá, žes ty nepochopil.
Já to pochopil, ale aktuální body prakticky už rozhodly o tom kdo obsadí první tři místa, protože mají na to chodit pokaždé jiné dungy, mít poklady a zároven i body do her. Co je na tom pro ostatní motivačního ? Chodit low dungy kde nikdy není poklad a když se budou jo snažit tak mít polovinu bodů co ti co "bez práce" mají třetí místo jisté ? To je co jsem neustále připomínal ... at z guild her nejsou guildovní hry pro dvě guildy a at se musí na to první místo snažit at už je to kterákoliv guilda ... odměnovat guildu za to co hrávají každý týden at už jsou hry nebo nejsou je naprostý nesmysl - hráče to k větší aktivitě nepřivede a neaktivní těžko probudí když nemají šanci konkurovat.

Nevím jestli má smysl cokoliv tady řešit, hry ste pustili měnic podle všeho nic nechcete tak asi holt nezbývá než se s tím smířit. Podle reakcí jsou lidi kterým se nový systém líbí více, i když za mě je vždycky relevantní pouze názor většiny hrajících hráčů (eg. k tomu mělo sloužit forum zástupců guild, které jste odmítli používat k průzkumu veřejného mínění ... ). Víc k tomu nemám ... škoda že jste nezměnili alespon ty ceny jak jste slibovali... je tam pořád to samé (možná tam přibyla socha, ale ta zajímá asi málokoho).
Uživatelský avatar
Nait Magusanus
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 07 zář 2006 22:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Nait Magusanus »

dacaleb píše: 20 zář 2018 12:18 - Presne nevim co vam vadi, ocividne je system nastaven tak ze vyhrajete, na coz mate nejvetsi sanci a nejen proto ze je vas hodne, hlavne mate v guilde nejlepsiho hrace na serveru, ano Empaire, uhodl jsi, nejsi to ty, je to Nait.
hahaha, diky za pochvalu :) nejsem si jisty jestli je to pravda ale cte se to dobre ;) (asi bych mel posnout par videi z par vyprav co sem nedavno polozil) myslim ze kazdy mame sve silne a slabe stranky.

Ke guild hram - s odstupem mesice muzu rict ze se mi libi jak jsou nastavene, vzhledem k tomu jak zkoncily predesle hry mozna by to mohlo odradit mensi guildy se vubec ucastnit, takhle ma sanci kazdy a beru to pro nas jako challenge. To ze se s inkoustem musi setrit nemam problem, resource management byl dycky soucasti hry tak proc to nepromitnout i do tehle souteze. Kdyz je ink spotrebovany tak se de dung jen tak, lepsi nez kdyby to bylo nastavene tak aby bylo nejvyhodnejsi jen dokola furt probihat wrong nebo neco, to by me asi drblo.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od dacaleb »

Raziel píše: 25 zář 2018 21:41...
Za me uplne zbytecny post, vubec nevis jak hry probihaji...
Dam ti radu, zapomen na DP a prestan resit co vse je spatne a blabla. Proste jen klikej a na pohodku si zahraj z kamosema a pokud to nejde tak neloguj a mas to vyreseny.
Nait Magusanus píše: 26 zář 2018 10:07hahaha, diky za pochvalu :) nejsem si jisty jestli je to pravda ale cte se to dobre ;) (asi bych mel posnout par videi z par vyprav co sem nedavno polozil) myslim ze kazdy mame sve silne a slabe stranky.
Tak abych Empa jen nesjizdel, tak jo dungy ma v hlavne nauceny dobre a to se pocita.
Verim, ze neni jen dobrej konec, to je jasny to ani nejde. Ale i tak, klikas to paradne a hlavne v klidu ;].
Nait Magusanus píše: 26 zář 2018 10:07.. dokola furt probihat wrong nebo neco, to by me asi drblo.
Napodobne
Bymbo
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 5
Registrován: 18 zář 2018 14:36

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Bymbo »

Raziel píše: 25 zář 2018 21:41pláč

Tobě srdce muselo puknou tak na sto kousků, protože tolik breku jsem v životě neviděl. Kua buď chlap, chyť se za kule, stáhni vocas a jdi brečet do polštáře. Tady na to nikdo není zvědavej. Díky
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Empair »

Já v podstatě souhlasím s Razielem, nemyslím si že by současný koncept vytáhnul staré hráče z letergie a proto je to špatně. Co se týče cen není o co snažit.

Ale vždycky je něco lepší než nic. Nějaký ten důvod klikat to pro nás je.
Naposledy upravil(a) Empair dne 30 zář 2018 18:55, celkem upraveno 1 x.
Ciatronic
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 305
Registrován: 02 zář 2007 22:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Ciatronic »

Letošní guildovní hry nejsou nejhorší jsou dost omezující. Po tom měsíci kdy sme zjišťovali kde se kolik bodů dá sehnat. Tak mě jen nejde na mysl proč jsou to guildovní hry když to vlastně může vyhrát celé jediný hráč, který každý den běhá dokola pořád ty samé questy které mají největší výnos bodů. Napadá mě jen jediná otázka proč dungy jsou omezené na 14 denní reset a questy ne? I kdyby byli resetovány rychleji třeba po 3-5 dnech. Tohle jediné mi připomíná to obíhánní jediného dungu solo při minulých guild hrách.
Uživatelský avatar
Caleb
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 95
Registrován: 02 pro 2006 10:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Caleb »

Ciatronic píše: 30 zář 2018 18:52 Letošní guildovní hry nejsou nejhorší jsou dost omezující. Po tom měsíci kdy sme zjišťovali kde se kolik bodů dá sehnat. Tak mě jen nejde na mysl proč jsou to guildovní hry když to vlastně může vyhrát celé jediný hráč, který každý den běhá dokola pořád ty samé questy které mají největší výnos bodů. Napadá mě jen jediná otázka proč dungy jsou omezené na 14 denní reset a questy ne? I kdyby byli resetovány rychleji třeba po 3-5 dnech. Tohle jediné mi připomíná to obíhánní jediného dungu solo při minulých guild hrách.
Vazne, questy?
Nejak se mi zda, ze ta Razielova teorie ma trhlinky. Ze by to nakonec mohl vyhrat i IKa s DoHRem?
http://spolek.rivil.com/?i=5&g=1&img=1009
R1mman
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 65
Registrován: 20 úno 2016 00:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od R1mman »

Caleb píše: 01 říj 2018 09:40...
Žeby niekto udrel na správnu strunu?

Nikomu tu nejde o to, aby to robil sebe ľahším a iným guildám ťažším. Je to feedback, z ktorého, dúfajme, budú GMká čerpať pri úprave hier pre budúci rok.

Ak je pravda, že sa questy neblokujú a dungy až na 14 dní, pričom z questov sú takmer najlepšie pomery bodov a atramentu, tak to je prinajmenšom zaujímavé. Hlavne keď bol argument, že pri minulom formáte to mohol vyhrať jeden človek obiehaním toho istého dungu dokola (vymeň dung za quest).
Uživatelský avatar
Caleb
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 95
Registrován: 02 pro 2006 10:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Caleb »

R1mman píše: 01 říj 2018 09:56
Caleb píše: 01 říj 2018 09:40...
Žeby niekto udrel na správnu strunu?

Nikomu tu nejde o to, aby to robil sebe ľahším a iným guildám ťažším. Je to feedback, z ktorého, dúfajme, budú GMká čerpať pri úprave hier pre budúci rok.

Ak je pravda, že sa questy neblokujú a dungy až na 14 dní, pričom z questov sú takmer najlepšie pomery bodov a atramentu, tak to je prinajmenšom zaujímavé. Hlavne keď bol argument, že pri minulom formáte to mohol vyhrať jeden človek obiehaním toho istého dungu dokola (vymeň dung za quest).
Mi vime ze to vyhrajete, vy vite ze to vyhrajete, nekdo tu uz napsal i poradi vitezu.
At pocitam jak pocitam, tak 90% (a vice) bodu, Guildy posbirali z dungu, tedy questy jako takove promlouvaji, ale .... stejne musi byt Guilda aktivni na vsech frontach pokud chce uspet.

System je nastavem fairplay, nikdo z nas nema vice infomaci nez je zde od GM Aloise, to jak nalozite ze svym casem, obihani TOP dungu nebo zkoumanim alternativ, hledanim Inku atd. je na Vas.
To jakou taktiku jste zvolili bylo a je Vase rozhodnuti. Mi vime, ze na Peklo, D1-5 a jine veci v dnesni dobe uz nemame cas ani energii a ani skill / know how.

Za me je to dobry souboj. Nebo by Vas bavilo, kdyby jste byli uz od zacatu 1000 bodu predevsemi? S postu jsem pochopil, ze toto jste nechteli.

Preju vsem ucastnicim se guildam hodne zdaru a at vyhraje kdokoliv, za energii vlozenou do toho si to zaslouzi.
http://spolek.rivil.com/?i=5&g=1&img=1009
Iery
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 55
Registrován: 04 bře 2017 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Guildovní hry 2018

Příspěvek od Iery »

R1mman píše: 01 říj 2018 09:56 Ak je pravda, že sa questy neblokujú a dungy až na 14 dní, pričom z questov sú takmer najlepšie pomery bodov a atramentu, tak to je prinajmenšom zaujímavé. Hlavne keď bol argument, že pri minulom formáte to mohol vyhrať jeden človek obiehaním toho istého dungu dokola (vymeň dung za quest).
Nejlepší poměr bodů/inku mají top dungy pořád, navíc jako bonus oproti kvestům a dalším alternativám, nemusíš to běhat jako troll furt dokola, takže mi to přijde jako celkem zajímavá možnost o umístění na 2 až X místě ;)
Odpovědět