"Otravena reka"

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
azachiel
Inkless
Inkless
Příspěvky: 26
Registrován: 08 zář 2009 15:10
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od azachiel »

Změny to jsou zajímavé, ale co že se na konec dal jen medium horizit? Však ten dung je teď trošku těžší :)
Uživatelský avatar
Grim
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 77
Registrován: 12 pro 2010 23:10

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Grim »

Nagash píše:To je ale peknej hnus velebonosti, kdyby aspon ta rewarda, krev a horazit zustali jako u puvodni verze, bylo by to mnohem lákavější.
Ta první velká místnost je přepasťovanej nesmysl s nechutně rychlym respem. Možná by stálo za to věnovat tomuto doposud obíbenůmu dungu trochu víc času a ještě ho doladit.

Jinak samozřejmě chápu vaší snahu, zabránit tomu, aby to proběhla dvou člená výprava za 15 minut. Tou ohradkou se scorpem se vám to docela povedlo, ale ten zbytek místnosti je pěknej hnus. Spáwn monster asi 15 minut, pasti všude kam se člověk podívá a aby toho nebylo málo přidame pasti na paru a orty.
S timerem na spawnech se směrem dolů nehýbalo, ale příští týden se na těch 15minut podívám. Pokud máš nějaký konkrétní návrh pro tu velkou místnost, uvítám ji v PMce. Odměna, včetně horizitu, se zde bude měnit průběžně.
Kontakt: ICQ 727 506 222 nebo PM zde na foru
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Nagash »

Grim píše:
Nagash píše:To je ale peknej hnus velebonosti, kdyby aspon ta rewarda, krev a horazit zustali jako u puvodni verze, bylo by to mnohem lákavější.
Ta první velká místnost je přepasťovanej nesmysl s nechutně rychlym respem. Možná by stálo za to věnovat tomuto doposud obíbenůmu dungu trochu víc času a ještě ho doladit.

Jinak samozřejmě chápu vaší snahu, zabránit tomu, aby to proběhla dvou člená výprava za 15 minut. Tou ohradkou se scorpem se vám to docela povedlo, ale ten zbytek místnosti je pěknej hnus. Spáwn monster asi 15 minut, pasti všude kam se člověk podívá a aby toho nebylo málo přidame pasti na paru a orty.
S timerem na spawnech se směrem dolů nehýbalo, ale příští týden se na těch 15minut podívám. Pokud máš nějaký konkrétní návrh pro tu velkou místnost, uvítám ji v PMce. Odměna, včetně horizitu, se zde bude měnit průběžně.
Po silvestru se na to podívám
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Smoking
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 63
Registrován: 16 zář 2006 21:17
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Smoking »

před úpravou to bylo lepší teď už je to pěkně "otravnej" dung klesnul u mě někam na úroveň shame :)) :oP
Acarus

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Acarus »

Smoking píše:před úpravou to bylo lepší teď už je to pěkně "otravnej" dung klesnul u mě někam na úroveň shame :)) :oP
Jeste ze neklesl na uroven koprove omacky.
Smoking
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 63
Registrován: 16 zář 2006 21:17
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Smoking »

Acarus píše:
Smoking píše:před úpravou to bylo lepší teď už je to pěkně "otravnej" dung klesnul u mě někam na úroveň shame :)) :oP
Jeste ze neklesl na uroven koprove omacky.
věřím, že pro někoho by to byla katastrofa já koprovou rád :) tak pokud změníš ten dung na koprovku budu tam chodit denně ...
Uživatelský avatar
Wlern
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 234
Registrován: 31 pro 2009 14:06
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Wlern »

Smoking píše:
Acarus píše:
Smoking píše:před úpravou to bylo lepší teď už je to pěkně "otravnej" dung klesnul u mě někam na úroveň shame :)) :oP
Jeste ze neklesl na uroven koprove omacky.
věřím, že pro někoho by to byla katastrofa já koprovou rád :) tak pokud změníš ten dung na koprovku budu tam chodit denně ...
:clap: :clap: :clap:
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od erunno »

Bylo by fajn zredukovat pasti na staminu a manu ale jinak fajn dung konecne je to zajimavější :)
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od erunno »

V delší řece pod mostem se usadila MASONA.... něják tam propadla... nebo ji tam někdo natáhl. Šlo by jí přerespnout zase zpět nahoru?

A za druhé nešlo by povolit ress v té části kde se má klikat? Dnes nám tam nešťastnou náhodou i díky přičinění MASONY zemřel vamp a přišel o veškerý eqip.
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Nagash »

4960, 2580 zhruba na téhle pozici ( druhá ohrádka se škorpem a hadem ) bug, když si chceš vytáhnout hada ven, portne ho to zpět a zabije ho to.
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Uživatelský avatar
Grim
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 77
Registrován: 12 pro 2010 23:10

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Grim »

erunno píše:...
Co se tahání monster týče, postačí trochu slušnosti a pár sekund na detarget ze strany těch, kteří dung chodí. Už dávno jsem odstranil dvě harpyje z okolí mostu, ale že někdo táhne mason přes dvě obrazovky, zaparkuje ji pod mostem a ani nenapíše page je trochu moc.
Nagash píše:4960, 2580 zhruba na téhle pozici ( druhá ohrádka se škorpem a hadem ) bug, když si chceš vytáhnout hada ven, portne ho to zpět a zabije ho to.
Souřadnice vedly do jiného dungu, ale ohrádku s hadem jsem upravil, díky za report!
Kontakt: ICQ 727 506 222 nebo PM zde na foru
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od erunno »

Grim píše:
erunno píše:...
Co se tahání monster týče, postačí trochu slušnosti a pár sekund na detarget ze strany těch, kteří dung chodí. Už dávno jsem odstranil dvě harpyje z okolí mostu, ale že někdo táhne mason přes dvě obrazovky, zaparkuje ji pod mostem a ani nenapíše page je trochu moc.
Mě to neřikej, my na to doplatily :(
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Nagash »

Grim píše:
erunno píše:...
Co se tahání monster týče, postačí trochu slušnosti a pár sekund na detarget ze strany těch, kteří dung chodí. Už dávno jsem odstranil dvě harpyje z okolí mostu, ale že někdo táhne mason přes dvě obrazovky, zaparkuje ji pod mostem a ani nenapíše page je trochu moc.
Nagash píše:4960, 2580 zhruba na téhle pozici ( druhá ohrádka se škorpem a hadem ) bug, když si chceš vytáhnout hada ven, portne ho to zpět a zabije ho to.
Souřadnice vedly do jiného dungu, ale ohrádku s hadem jsem upravil, díky za report!
Za ty souřadky se omlouvám, asi mám nemocnou mapu :)
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Nagash »

4823, 2840 - blizko teto pozice je naslapný mechanismus, na který nelze bez pomoci ",hide" vejít.
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Uživatelský avatar
Mulambo
Externi Panacek
Příspěvky: 553
Registrován: 07 zář 2006 19:08
Bydliště: Loozers city :p
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Mulambo »

Nagash píše:4823, 2840 - blizko teto pozice je naslapný mechanismus, na který nelze bez pomoci ",hide" vejít.
opraveno
Wars come and go, but my soldiers stay ethernal.

I broke the dam

Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
Sartoris
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 66
Registrován: 30 kvě 2007 21:23
Kontaktovat uživatele:

Re: "Otravena reka"

Příspěvek od Sartoris »

Je možné do kratšej verzie tohoto dungeonu vložiť jezdítko typu aké sa nachádza na konco Yoma?
Bizón charakteru najmenšieho z najväčších kusov,volne žijucich na Západnej strane Oravy.Kopytá jeho sťa 5 korunáčky,hriva jeho veje vo vetre volnej prérie bez strešného okna,má stále silné trisky primontované na zadnú časť svoju!
Odpovědět