DarthKnight píše:Jinak nezdá se vám,že cesta k Marshalkovi je příliš lehká?Neuvažujete GMka to trochu ztížit celej ten dung? Takhle je to moc easy,navíc když z MArshalka může padnout takovej pěknej itemek
Mne sa ten dung paci aky je lebo aj ked je nas lognutych menej da sa to prejst v pohodke aj v 4 ludoch easy. Je to super dung dokonca moj najoblubenejsi. Nemente ho je to skoda.
E: Bol som uz Wrong asi milion dva krat a nikdy mi to wire nepustil. Stane sa to vynimocne a tak to ma byt. Super dungeon.
nehazou uz dlouho,bylo to udelano kuli ubranim lagu myslim
ale jinak porad v sobe lavabomby maj a za wrong se jich da nalotit dosti :p
Nejsme nestastni anebo si musime predstavit ze je zelenina nestastna.Ale muzeme si myslet ze snad spenat nebo kapusticky maji dusevni problemy?
[url=http://www.mulambo.wz.cz/][color=#FF00cc]Lůzrs team :p[/color][/url]
Nekdo se nas tak bal ze radsi prizdil hlidace nekde kdesi daleko daleko.
Prvni hlidac 2007,283 prosim vraceni vypadato ze to spachala naka vyprava okolo 18-19 hod :(
Lucky píše:Nekdo se nas tak bal ze radsi prizdil hlidace nekde kdesi daleko daleko.
Prvni hlidac 2007,283 prosim vraceni vypadato ze to spachala naka vyprava okolo 18-19 hod :(
Byl jsem poslední dobou jen jednou, ale možná byl prodloužen timer toho plecha.
Edit: Teda pokud to nepsalo Prvně musíš zabít hlídače.
Edit Fail: quote a tagy mi tu nejedou.. :) Reďáku, to neni DM na page :)
Longhorn píše:Nedke jsem zaslechl ze se tam dal devitkovej lockac. Neni to prehnane?
proc nekde nekdo psal ze poklady se davaji podle obtiznosti dungu a jednou z veci bylo i dobihatelnost ... takze proc by tam nemoh byt ?
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
1. Nejde resurrection za prvnim klikem v ohrade. Naposledy kdyz jsem chtel projit do dalsi mistnosti za ducha, tak me to portlo pryc z dungu.
EDIT: Pokud tam clovek umre, tak nemuze pokracovat dal.
Mohli byste odstranit ten kop pro duchy (pokud se jiz tak nestalo) nebo povolit res?
2. Prejmenujte ty dvere co jsou na toho plecha u vchodu na "JEN JEDNOU" (2007,285)
Ahoj,
chci se zeptat jestli se neplanuje v tomto dungu udelat nejake zmeny na zacatku, konkretne treba urychlit timer Slave Masteru (otrokum co meni klice ponechat soucasny timer), protoze treba me se casto stava, ze mi padnou za sebou 4 modre/zelene/zlute atd. klice, coz mi prijde trochu nestastne vzhledem k tomu, ze je tam pak 5 NPC menicu resplych, ale ja mam jen 1 klic a musim cekat na dalsi kolo Masteru. Pricemz kdyz mam stesti a z dalsiho kola respu me padnou barvy klicu pro vsech 5 NPC, musim pak znova cekat, az se respne 1 dalsi NPC (a mit stesti na barvu, kterou mam, jinak se vsechno znovu opakuje). Takto se da zacatek dungeonu natahnout az na 1,5h. Coz mi prijde s ohlednutim na fakt, ze se jedna o low dungeon, dost hodne.
Nechci po vas aby se to cele urychlilo vic nez je zadouci, tzn. aby slo vymenit 6 klicu rychleji, nez to jde s resp timerem menicu nyni. Jen kdyz bude moznost naharvit vic barev rychleji, nebude to zdrzovat hrace kvuli spatne nalade sphere.
A jeste mala otazecka, to ze obcas padne blank key nebo GH misto klice od pout je feature nebo bug? Neslo by to nejak poresit?
Jen bych dodal, ze me tam pk opravdu nepojeli (naopak si myslim ze tento dung je v obrane proti pk vice nez pratelsky), nikdo me nepredbehl, ani s tim tady nechci prudit nebo brecet - to jen pro ty co by chteli rypat. Je to jen muj navrh, protoze tenhle dung chodim dost casto a myslim, ze v tomto smeru je docela nestastne vyresen.
Snad me chapete, diky za pripadnou reakci, mějte se