Terra Sanctum

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
Uživatelský avatar
She
Dark Paradise Webmaster
Příspěvky: 110
Registrován: 07 zář 2006 09:22
Kontaktovat uživatele:

Terra Sanctum

Příspěvek od She »

Legendy vyprávějí o posvátné elfské zahradě ukryté kdesi ve Starozemí. Posledním pozůstatku ráje, kterým kdysi prý celá tato pochmurná země bažin a pouští bývala. Pak přišla Apokalypsa a zničila vše krom malého udolí, jehož krásy zachránila Lehiet, jedna z posledních bohyň elfů. Ta i nadále opatruje a chrání toto svaté nedotčené místo a skrývá ho před světem.
Uživatelský avatar
Xaron
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 13
Registrován: 08 zář 2006 10:48

Příspěvek od Xaron »

mam dotaz...proc na molu v ts nejde nastupovat na lod?pak se tam ty lode zbytecne hromadi...
Acarus

Příspěvek od Acarus »

Lod sbalit jde, ale rozbalit uz ne. Nastoupit tez nejde pres mustek, je to dano zonou dungovni v niz proste lode rozbalovat nejdoua nejde ani nastoupit dbklikem na mustek.
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06 zář 2006 20:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

Xaron píše:mam dotaz...proc na molu v ts nejde nastupovat na lod?pak se tam ty lode zbytecne hromadi...
Bude opraveno (po resyncu) takže tam s lodmi nebude žádný problém.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Uživatelský avatar
Aldeigjuborg
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 185
Registrován: 07 zář 2006 19:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aldeigjuborg »

Na 6018,2877,17 se zasekávají monstra - na tom ostrůvku směrem na N ( za ten šutr a palmu ). Nešlo by to nějak pořešit, protože se to odtamtud špatně dostává.

Díky.
[i]"...a dáte mi slevu, když to vypiju na ex?"[/i]
Uživatelský avatar
Castian
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 752
Registrován: 08 zář 2006 13:05
Bydliště: Blava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Castian »

Aldeigjuborg píše:Na 6018,2877,17 se zasekávají monstra - na tom ostrůvku směrem na N ( za ten šutr a palmu ). Nešlo by to nějak pořešit, protože se to odtamtud špatně dostává.

Díky.
Bohuzial sa to tam stava castejsie...respektive vzdy ked som tam bol, tak tam bolo niekolko pozasekavanych priser....u tych serpentov mi to vlastne ani nevadilo, na solofku ma prave tie moc nebavili zabijat :roll:

raz uz bolo avizovane, ze prave toto zasekavanie priser by sa malo riesit napisanim Page....
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
Uživatelský avatar
Aldeigjuborg
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 185
Registrován: 07 zář 2006 19:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aldeigjuborg »

A nemohl by tam Mul ( nebo kdo to má na starosti ) třeba přidat nejakej šutr nebo něco?

...jinak příště napíšu pejč, no :p

E: zavorka
[i]"...a dáte mi slevu, když to vypiju na ex?"[/i]
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

Tak jsem si dával na čas jestli to není koulovitost a nebo blbá náhoda: po revizi lootu nám prostě nepadla v Terra Sanctum ani jedna zbraň nebo brnění, hlavně třebaz Goril a a God Wisp prostě ani ťuk - zajímavé, je možné že se některým monstrům zapomněl při revizi nastavit loot?

Edit dodatek:
1 . výprava: gp a nějaká +1 zbraň
2x. výprava: gp lvl 1 mapka +Spirit of Rain
3. vyprava: 2x spirit of the rain, fairy dust a +5hc z pokladu a mystic flower

Pamatuju, kdy v Terra padaly i hudební nástroje z goril, ted proste nic nula nuda...
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06 zář 2006 20:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

Spherovitost.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Uživatelský avatar
Tobias
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 102
Registrován: 07 zář 2006 21:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tobias »

nám tam vždycky něco pěkného padne...spíše jsem se chtěl zeptat jestli by nebylo možné dostat nějak zpět monstra na jejich místa. často jsou zaběhlá někde ve stromech kde je nemožné je zabít a dungeon je tím ochuzen, jak na zábavě tak na obtížnosti, předem děkuji
The Pukka Ranger
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06 zář 2006 20:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

Tobias píše:nám tam vždycky něco pěkného padne...spíše jsem se chtěl zeptat jestli by nebylo možné dostat nějak zpět monstra na jejich místa. často jsou zaběhlá někde ve stromech kde je nemožné je zabít a dungeon je tím ochuzen, jak na zábavě tak na obtížnosti, předem děkuji
Jo, tohle je problém tamního terénu. Občas to obskákávám a opravuji...ale nemůžu tam být pořád. Nejlepší by bylo, kdyby hráči hráli zodpovědně, nezasekávali je tam a zbytečně neprobíhali...
Jen zdůrazním co už jsem jednou napsal...pokud tam uvidím někoho, kdo je záměrně někde zasekává, dostane ode mě výjimečně tvrdý trest, takže doufám, že to nikdo nedělá.
Každopádně ten terán tam je prostě blbej, čas od času monstra někam zalezou, no. Pokud tam něco takového vidíte, pište page o tom že v Terra jsou zase zasekaná monstra. Pro GM je to maličkost proběhnout a poopravovat.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Uživatelský avatar
Mulambo
Externi Panacek
Příspěvky: 553
Registrován: 07 zář 2006 19:08
Bydliště: Loozers city :p
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mulambo »

Teoreticky bych to tam mohl upravit cely v mape, tu a tam srovnat a zadelat mista kam se to zatahuje, nez nekdo schopny mapu nahraje tak je casu dost
Wars come and go, but my soldiers stay ethernal.

I broke the dam

Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
Acarus

Příspěvek od Acarus »

Mulambo píše:Teoreticky bych to tam mohl upravit cely v mape, tu a tam srovnat a zadelat mista kam se to zatahuje, nez nekdo schopny mapu nahraje tak je casu dost
ho ho
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06 zář 2006 20:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

Mulambo píše:Teoreticky bych to tam mohl upravit cely v mape, tu a tam srovnat a zadelat mista kam se to zatahuje, nez nekdo schopny mapu nahraje tak je casu dost
To by bylo supr, pokud poznáš "kde co zamáznout". Ono se zdá, že občas ty potvory prostě na tu skálu vyskočej. Já to i provizorně všechno zazdil invis zdma a stejně nic. Asi by to chtělo terén komplet zarovnat + zadělat vlezy na skalku. Jenže to by to zase vypadalo dost hnusně a nepřirozeně, něaký nerovnosti by to tam chtělo...i když ne na úkot funkčnosti. No a taky by se tam mohly profecionálně "vyzdít" ty části Terra které jsou teď vyitemovaný šutrama. Nepředpokládám, že by se v budoucnu nějak zásadně měnil layout dungeonu.
Teda, co si ty hráči všechno nenavymejšlej, to je děs ;o).
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

To že některá zvířátka - a nejen oni- se dostanou kam nemají, je asi taky problém koule. Jednou se mi v lagách dokonce stalo, že mě "koule" teleportovlala z CV (5185.2927) na kraj Malasu (zhruba 5056.2810) - cc v CV, login na druhé pozici. (Asi to nebude problém mapy, že?)
Samozřejmě i v Terra Sanctum mě to vykoplo na jeden pahorek.

Takže spíš přestavět Terra Sanctum, aby se dalo zároveň vylézt na kdejaký pahorek, kam zapadávají mostra.
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Uživatelský avatar
Wilson
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1598
Registrován: 07 zář 2006 20:26
Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wilson »

Papez píše:To že některá zvířátka - a nejen oni- se dostanou kam nemají, je asi taky problém koule. Jednou se mi v lagách dokonce stalo, že mě "koule" teleportovlala z CV (5185.2927) na kraj Malasu (zhruba 5056.2810) - cc v CV, login na druhé pozici. (Asi to nebude problém mapy, že?)
Samozřejmě i v Terra Sanctum mě to vykoplo na jeden pahorek.

Takže spíš přestavět Terra Sanctum, aby se dalo zároveň vylézt na kdejaký pahorek, kam zapadávají mostra.
Triglav píše:To by bylo supr, pokud poznáš "kde co zamáznout". Ono se zdá, že občas ty potvory prostě na tu skálu vyskočej. Já to i provizorně všechno zazdil invis zdma a stejně nic. Asi by to chtělo terén komplet zarovnat + zadělat vlezy na skalku. Jenže to by to zase vypadalo dost hnusně a nepřirozeně, něaký nerovnosti by to tam chtělo...i když ne na úkot funkčnosti. No a taky by se tam mohly profecionálně "vyzdít" ty části Terra které jsou teď vyitemovaný šutrama. Nepředpokládám, že by se v budoucnu nějak zásadně měnil layout dungeonu.
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

Wilson píše:quote, quote...
Triglav píše:Nepředpokládám, že by se v budoucnu nějak zásadně měnil layout dungeonu.
Připadá to někomu jako zásadní změna? Problém zvířátek v Terra je všeobecně známý, a jestliže nepomohlo ani tisíc zdí, lze to zkusit vyřešit jinak. Celý terén by to stejně zatraktivnilo, a to bez velkých viditelných předělávek. Žádné zarovnávání.

(Prostě můj návrh.)
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06 zář 2006 20:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

Ty pahorky jsou velmi často pro hráče nepřístupné prostě samy o sobě, s tim herní GMko nic neudělá a vyžaduje to zásah do mapy. Nicméně zkušenost byla taková, že když byly ještě pahorky otevřené (ty u kterých to šlo), hráči tam sice mohli zabít to co tam omylem vyskočilo (a kvůli té díře to tam vyskakovalo i častěji), ale hlavně to tam záměrně zasekávali. A často i nezáměrně, protože prostě něco probíhali a ta potvora tam naběhla sama.
Prostě řešení je jen v "opravě" terénu celkově, ale to asi není možné.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Uživatelský avatar
Deacon Frost
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 528
Registrován: 07 zář 2006 19:43
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deacon Frost »

Mohl by Skyhawk při shrinknutí holí padat do těla?
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Uživatelský avatar
Mikee
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 08 zář 2006 11:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikee »

kdyztak
,findtype 0x211D 0x0847 ground
,grab 0 finditem
jen drobny workaround :)
Naposledy upravil(a) Mikee dne 17 úno 2009 10:17, celkem upraveno 2 x.
Odpovědět