Ač většina drowských vojsk opustila Starozemí, klid v této bažinaté a bohy opuštěné zemi nenastal. Hluboko pod smrdutými močály, ve svém doupěti procitla ze svého tisíciletého spánku prastará Bahení Dračice. Země se zatřásla když pohnula se, vichřice přehnala se nad bažinami když zamávala svými mohutnými křídly a většina z národů Starozemí sklonila se před její mocí. Dračice poslala svého nejmladšího syna v čele sjednocených vojsk hmyzích bojovníků, ještěrců, škorpionů a pavouků aby znovu dobyl Pevnost stále ještě obléhanou početnými odíly temných elfů. Bitva trvala jen krátce. Demoralizované drowské odíly nemohly dlouho vzdorovat síle čtyř pranárodů. Ti kteří neutekli byli zmasakrováni. Pevnost vprostřed blat je osvobozena a Starozemí má opět svou Paní. Skupinka dobrodruhů z Moonglow se vydala do Pevnosti s cílem zabít syna Bahení dračice, který Pevnost ovládá, leč nikdo z nich se nevrátil.
5142 1585 cca su bugove dvere pri poisnoch. ten terrathan fantom stal pri nich, vymenil si so mnou miesto a mna to hodilo za ne. tiez sa tam da portit krizom za dvere a celkovo su nejake divne (:
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
mozno to je chyba mozno umysel ale tak napisem .-) v poslednej miestnosti ked ste pri poklade tak kraken z mociara normalne vyleze za vami co je dost nepochopitelne kedze tam je stena tak mozno nejaka chybycka tykajuca sa novej mapy
Papez píše:K pokladu přibyl i ten lockovací poklad. Šlo by doplnit prosím ress zonu u truhly? Pokud tam už je, asi je moc malá :p.
Také bych poprosila, jestli by bylo možné ji tam přidat. To samé i v Cyclops Valley. Posledně jsem všechny lotovala a odcházeli jsme bez pokladu...i když to je možná i účel, že?
+ Ked tam je lockovaci poklad, clovek sa tam zdrzi dlhsie a je mozne, ze niekedy pri otvarani pokladu stoji na nohach iba jeden clovek. Dalo by sa upravit to prostredie tak aby krakeni a drak nevideli k pokladu?
Nic proti lockvoaci poklad gut , to ze je antimagic ve vetsi casti posledni mistnosti byl dycky to je ok...
ale prijde mi nesikovny ze u pokladu je samozrejem antimagic stale taky ale kdyz nekdo umre jakoz se to stalo :p u lockovani tak ho musim resovat az mimo zonu a odebihat... kdyz se mezitim respne hlidac zeleny brany nejaky tak je to docela opruz. Slo by jen 2 policka u pokladu nastavit moznost resu?
Mallory píše:Nic proti lockvoaci poklad gut , to ze je antimagic ve vetsi casti posledni mistnosti byl dycky to je ok...
ale prijde mi nesikovny ze u pokladu je samozrejem antimagic stale taky ale kdyz nekdo umre jakoz se to stalo :p u lockovani tak ho musim resovat az mimo zonu a odebihat... kdyz se mezitim respne hlidac zeleny brany nejaky tak je to docela opruz. Slo by jen 2 policka u pokladu nastavit moznost resu?