Blood Dungeon

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
Ocroc

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Ocroc »

Očividně ne. Naposledy to tedy zkusím ještě jednodušeji bez použití leporela*:

Ten štít je bugnutý**, pokud někdy zjistíme čím to je, tak to okamžitě opravíme. Do té doby ten štít funguje tak, jak funguje již několik let. Jediný rozdíl je že to snažíme částečně kompenzovat*** zvýšenou durabilitou****. Nikdo není nucen tento štít vůbec vyrábět, pro každé povolání existuje jiná, funkční alternativa*****. Pokud si ho někdo přes to vyrobí, a pak se diví že mu ho ničí NPC****** s velkou rychlostí útočení a speciálním ohnivým kouzlem na každém útoku, tak není chyba v systému ale někde jinde.
Ten štít má svoje využití a dá se nosit. Jen prostě díky své chybě není vhodný proti NPC****** které mlatí rychle, za málo a s malým bojovým skillem******* (= každý útok je redukovaný přes štít).

* http://cs.wikipedia.org/wiki/Leporelo
** http://cs.wikipedia.org/wiki/Program%C3 ... 3%A1_chyba
*** http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.p ... ompenzovat
**** http://translate.google.com/#en/cs/durability
***** http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.p ... lternativa
****** http://cs.wikipedia.org/wiki/NPC
******* http://translate.google.com/#en/cs/skill

Snad to takto bude pro některé srozumitelnější, pro chápavější doporučuji verzi http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... 16#p177916 .
Reneme
Inkless
Inkless
Příspěvky: 26
Registrován: 22 pro 2007 11:48

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Reneme »

Btw, kdyz se teda zvětšovala durabka ada kite, tak si to mel zednout aspon na 500, kdyz ada heater ma 250 jako kite, mam takovej pocit ze ty moc nepremyslis nez neco napises, nebo udelas, nemam pravdu?
Uživatelský avatar
Mulambo
Externi Panacek
Příspěvky: 553
Registrován: 07 zář 2006 19:08
Bydliště: Loozers city :p
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Mulambo »

vic nez 255 durabka udelat nejde, jedine stylem jako je (nebo uz neni?) u zbrani z kamene
Wars come and go, but my soldiers stay ethernal.

I broke the dam

Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08 říj 2007 22:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Strigwyr »

Ja vam neviem... vzhladom na to, ze je sanca 99% ze sa stit nestihne znicit pred jeho nechanim v dungu, tak si myslim ze vzhladom na to ze ten kite buguje tak mu dajte self repair...(Ako kompenzaciu za to ze sa ten bug roky neopravil) stejne ho niekto niekde necha nez by sa mu mal normalne znicit...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk

( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Reneme
Inkless
Inkless
Příspěvky: 26
Registrován: 22 pro 2007 11:48

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Reneme »

Mulambo, věřim, že kdyby se stim chtělo neco delat, aby to bylo vyuzitelny neco se vymysli, to jen wizzi, nic neprizna protoze tohle o tom jestli ho má vetsiho nez empajr...

stacila by chut, nejlepšího GM na světe, Ocroca kouknout se na to a verim ze by i on neco vymyslel.

btw mulambo kdyz uz to ctes tady, nidko mi neoddepsal na lokaci mapky ktera je uplne naprd a ty mas na starosti mapu nechces na to kouknout me to prijde jako velka ptakovina tam kopat, scekni 5936 2887,



edited by Ocroc, viz bany.
Ocroc

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Ocroc »

Nemůžeme myslet na všechno. Adamantium Kite se upravovalo několik let zpátky a od té doby s ním nikdo větší problém neměl, proto nebyl důvod to nějak řešit nebo si na to alespoň vzpomenout.
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09 lis 2006 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Mihal »

Strigwire: self repair je preboost a pri dnesnom niceni brniek (do mesiaca minimalne jedno) ti ten stit dokazem rozmlatit tiez ...

Ocroc: mozno chyba nastala niekde tam, kde sa zacali rychlejsie nicit brnka a ten kite to postihlo viacej ... mozno sa v nejakom scripte nieco prepisalo alebo pobilo a preto je to tak
Uživatelský avatar
Mulambo
Externi Panacek
Příspěvky: 553
Registrován: 07 zář 2006 19:08
Bydliště: Loozers city :p
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Mulambo »

Reneme píše:btw mulambo kdyz uz to ctes tady, nidko mi neoddepsal na lokaci mapky ktera je uplne naprd a ty mas na starosti mapu nechces na to kouknout me to prijde jako velka ptakovina tam kopat, scekni 5936 2887,
asi naka chybna mapa, jestli pujde kopnout tak kopni, jinak vymenit u sutru / pockat na restart kdy by se nefunkcni meli opravovat
Wars come and go, but my soldiers stay ethernal.

I broke the dam

Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16 říj 2006 12:04
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Mephist »

Mulambo píše:vic nez 255 durabka udelat nejde, jedine stylem jako je (nebo uz neni?) u zbrani z kamene
Mam NB vamp mystik s durabkou 500/500. Jakto? :)
Jinak u vsech ada veci bych selfrepair klidne nastavil. Jsou to tak drahy veci, ze by si to zaslouzily.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Nasoska
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 96
Registrován: 25 pro 2006 16:59
Bydliště: Valašské království
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Nasoska »

Ocroc píše:Očividně ne. Naposledy to tedy zkusím ještě jednodušeji bez použití leporela*:

Ten štít je bugnutý**, pokud někdy zjistíme čím to je, tak to okamžitě opravíme. Do té doby ten štít funguje tak, jak funguje již několik let. Jediný rozdíl je že to snažíme částečně kompenzovat*** zvýšenou durabilitou****. Nikdo není nucen tento štít vůbec vyrábět, pro každé povolání existuje jiná, funkční alternativa*****. Pokud si ho někdo přes to vyrobí, a pak se diví že mu ho ničí NPC****** s velkou rychlostí útočení a speciálním ohnivým kouzlem na každém útoku, tak není chyba v systému ale někde jinde.
Ten štít má svoje využití a dá se nosit. Jen prostě díky své chybě není vhodný proti NPC****** které mlatí rychle, za málo a s malým bojovým skillem******* (= každý útok je redukovaný přes štít).

* http://cs.wikipedia.org/wiki/Leporelo
** http://cs.wikipedia.org/wiki/Program%C3 ... 3%A1_chyba
*** http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.p ... ompenzovat
**** http://translate.google.com/#en/cs/durability
***** http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.p ... lternativa
****** http://cs.wikipedia.org/wiki/NPC
******* http://translate.google.com/#en/cs/skill

Snad to takto bude pro některé srozumitelnější, pro chápavější doporučuji verzi http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... 16#p177916 .
Řekl jsi to vážně krásně, ale má to jenom jednu malinkatou chybu - vůbec to nemá nic společného s tím, proč se vlastně sakra ten štít tolik ničí (ve srovnání s ostatními)...
Ale i tak se mi libí styl tvé odpovědi :D
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

nedal by sa niekde v poslednej miestnosti zvysit strop? aspon pre tazne zvieratka? na 1 policku? dost by to pomohlo ludom co nosia locky (a ine) v packovi :paranoid:
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Thief »

Locky jsou lehký proč je tahat v packovi. Resp jsou lehčí než dřív.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

rozne dovody. napriklad postava s malym skillom moze vylamat kludne aj stovku lockov na poklade a nikto ich asi nebude nosit viac pri sebe. konkretna situacia: chcel som kolegovi upirovi vytianut z packa krumpac, ptz nemal, a neslo samozrejme.
bol by problem si medzi ucastnikmi vypravy rozdelit dostatocnu zasobu lockov? nebol. bol by problem pre upirov kontrolovat si vybavu pred dungom? nebol. (ok, ocividne pre niektorych je problem aj zobrat 1 shrink alebo 1 krumpac, ale nemal by byt. :p) na druhu stranu bol by problem tam spravit to 1 policko na packa?

osobne je mi to sumafuk, ja chodim pripraveny. a podla mna kto si nedonesie krumpac si nezasluzi horizit (kto si nedonesie shrink si zasluzi hk :p ), rozhodnutie je vase (:
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Bakly
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 46
Registrován: 23 říj 2015 12:18

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Bakly »

jahodovi prej nejde psát na forko sem, tak mi prosil abych to sem hodil za něj... "Shadowsongu... neotravuj s kokotinama"
Uživatelský avatar
Mulambo
Externi Panacek
Příspěvky: 553
Registrován: 07 zář 2006 19:08
Bydliště: Loozers city :p
Kontaktovat uživatele:

Re: Blood Dungeon

Příspěvek od Mulambo »

Tak ten Rykuv post presuneme do pokecu: To je pica ten Jahoda :p
Wars come and go, but my soldiers stay ethernal.

I broke the dam

Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
Odpovědět