Ice Dungeon

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

5840 353 diera v plote
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

mysticke dyky a skrabky stale velmi uspesne odstranuju splasenych klamakov a obcas odstrania aj to co nemaju. zda sa vsak ze ich schopnost cistit aj stare neosedlane nightmares nejako stratili. coz je skoda...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Acarus

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Acarus »

Bych nerekl, ze tu moznost nekdy mely.

Navic, bych rekl, ze tim ze je nezabijite ublizujete sami sobe jenom.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

tu moznost mali a bolo to prave koli najtam v ice ktore tam stale niekto nechaval. ak mala najta uz niekolko hodin tak s draw skrabkou/dykou sa dala odstranit ako klamak. a skor by som povedal ze ten kto nezabija najty tym len ublizuje druhym, ktory to po nom aj tak vzdy poctivo vycistia. rychlomamonic si moze prebehnut a normalny hraci len doplacaju...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Acarus

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Acarus »

Shadowsong píše:tu moznost mali a bolo to prave koli najtam v ice ktore tam stale niekto nechaval. ak mala najta uz niekolko hodin tak s draw skrabkou/dykou sa dala odstranit ako klamak. a skor by som povedal ze ten kto nezabija najty tym len ublizuje druhym, ktory to po nom aj tak vzdy poctivo vycistia. rychlomamonic si moze prebehnut a normalny hraci len doplacaju...
Chapu, ale spis mi nejde do hlavy jak to mohlo jit. Protoze ten flag by mela mit stejny jako normalni najta ze spawnu, tedy by to fungovalo i na spawnutou najtu.

Spis by se melo zatraktivnit jeji zabiti.
Uživatelský avatar
Joewar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 13 říj 2007 11:06

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Joewar »

Urcite tu mozno mala mysticka dyka a odstranoval som tak kona mozno 3 tyzdne dozadu tak myslim, ze to stale funguje. Podmienkou bolo, ze sa nighta musela splasit co trvalo priblizne 24 hodin.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

mozno by skor pomohlo keby sa trosku zlahcilo ich zabijanie. vynosnost icu je celkom slusna a co sa mna osobne tyka, tak mi ako kontaktnemu povolaniu najviac vadi sila najty. keby som sa s nimi nemusel tak namahat tak ich budem cistit aj bez dropu...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
cermi
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 384
Registrován: 25 led 2012 10:41

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od cermi »

kdyz tam nekdo ty najty necha, tak mi klidne napiste a ja si je prijdu zabit, ja to beru jen jako gp navic, kdyz tam nekdo necha najty
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Xan »

Za prska to problem rozhodne neni, ale jak pise shadow, pro kontaktni povolani i takova monstra odrazuji dany dung, harv spawn apod vubec jit, zvlast kdyz jezdec je kolikrat snazsi/bezpecnejsi na zabiti nez jeho jezditko. Narazi to samosebou na problematiku solo buchen vs. prsku, coz nema smysl resit. Rozhodne bych najty z pod jezdcu oslabil a zatraktivnil. Samostatne najty nechat stejne. Raz a obtiznost dungu spis urcuji ti jezdci, kteri se i za buchnu daji solidne ubit, nez pak jejich jezditka, ktera kolikrat spis odradi chodit takovy dung, kde neni nic extra tezkeho, chodit i solo za buchnu a ne jen prska...
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09 lis 2006 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Mihal »

co tak presunut ten loot z jazdcov do nightmare? Mala by napr. 2x pytlik (vlastny lvl 5 a z jazdca lvl7 takze ak by to niekto nezabil ludia potom by mali 2x vacsi loot) alebo urobit hlidacov z tych najtmare.
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05 kvě 2009 12:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Severka »

Mihal píše:co tak presunut ten loot z jazdcov do nightmare? Mala by napr. 2x pytlik (vlastny lvl 5 a z jazdca lvl7 takze ak by to niekto nezabil ludia potom by mali 2x vacsi loot) alebo urobit hlidacov z tych najtmare.
Alebo posilnit najtu na uroven blood/moon najty... tiez lvl7 pytlicek, takze vacsia motivacia to zabit ;)
Uživatelský avatar
Atalia
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 290
Registrován: 14 čer 2007 13:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Atalia »

Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

Atalia píše:Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
nikto z nich tak nedrzi target...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Acarus

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Acarus »

Shadowsong píše:
Atalia píše:Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
nikto z nich tak nedrzi target...
Nekdy vyhoda jindy desna nevyhoda.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Shadowsong »

Acarus píše:
Shadowsong píše:
Atalia píše:Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
nikto z nich tak nedrzi target...
Nekdy vyhoda jindy desna nevyhoda.
pri solovani za melee char ale skor asi nevyhoda. aspon kym nenaucim kona hidnut :p
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Tymyan
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 23 čer 2010 14:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Tymyan »

Shadowsong píše:pri solovani za melee char ale skor asi nevyhoda. aspon kym nenaucim kona hidnut :p
I to jde, ale tuším že je to zakázaný :(
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10 srp 2010 14:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Kesemot »

Acar pisal si nieco o zatraktivneni nighty. Chcem sa spytat ci to je v plane, alebo nie.
Pretoze ako sa tu pisalo, fakt je to otrava prijst do ice-u a mat tam o 4 nighty naviac.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
premek
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 43
Registrován: 04 led 2011 20:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od premek »

Chtěl jsem se zeptat na důvod velkého snížení dropu specialních částí brnění... Už je to dost stižené tím že tam jsou pkčka pečená vařená a navíc snižení dropu.

Zadalší jsem se chtěl zeptat, kde jsou ty pravidelné kontroly atakování přes nemizející založky...děkuji
Acarus

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od Acarus »

premek píše:Chtěl jsem se zeptat na důvod velkého snížení dropu specialních částí brnění... Už je to dost stižené tím že tam jsou pkčka pečená vařená a navíc snižení dropu.

Zadalší jsem se chtěl zeptat, kde jsou ty pravidelné kontroly atakování přes nemizející založky...děkuji
Vcera sem se jal bedlive zkoumat tento problem, a nikde v zadnych poznamkach o scriptech sem nenasel zmenu. Tedy spis predpokladam, ze si mel stesti a tedka mas smulu.
V jinem topicu sem psal, ze se na to podivam podrobneji v sirsim kontextu vsech techto ekvivaletnich zbroji a bud budou padat stejne ze vsech nebo se nejak posune rozpliz aby to bylo podobne a nebyly jednotlive zbroje ve vyhode.
Pekacka jsou pecena varena kde se vyskytuji modraci.

a k posledni casti otazce ti klidne odpovim, to ze si zadnou kontrolu na vlastni kuzi nezaregistroval neznamena, ze se tomuto problemu nikdo nevenuje. Navic obehnout dobehnutelne dungy netrva priliz dlouho a opakovaci kolecko muze nasledovat celkem rychle ... takze kdyz si spocitas dobu nez dojdes nekam, nic nepotkas a zabijes hlidace, tak se mozna dostanes na dobu, ktera je potreba k tomu udelat dane kolecko. I pk maji runy.
premek
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 43
Registrován: 04 led 2011 20:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Ice Dungeon

Příspěvek od premek »

Acarus píše:
premek píše:Chtěl jsem se zeptat na důvod velkého snížení dropu specialních částí brnění... Už je to dost stižené tím že tam jsou pkčka pečená vařená a navíc snižení dropu.

Zadalší jsem se chtěl zeptat, kde jsou ty pravidelné kontroly atakování přes nemizející založky...děkuji
Vcera sem se jal bedlive zkoumat tento problem, a nikde v zadnych poznamkach o scriptech sem nenasel zmenu. Tedy spis predpokladam, ze si mel stesti a tedka mas smulu.
V jinem topicu sem psal, ze se na to podivam podrobneji v sirsim kontextu vsech techto ekvivaletnich zbroji a bud budou padat stejne ze vsech nebo se nejak posune rozpliz aby to bylo podobne a nebyly jednotlive zbroje ve vyhode.
Pekacka jsou pecena varena kde se vyskytuji modraci.

a k posledni casti otazce ti klidne odpovim, to ze si zadnou kontrolu na vlastni kuzi nezaregistroval neznamena, ze se tomuto problemu nikdo nevenuje. Navic obehnout dobehnutelne dungy netrva priliz dlouho a opakovaci kolecko muze nasledovat celkem rychle ... takze kdyz si spocitas dobu nez dojdes nekam, nic nepotkas a zabijes hlidace, tak se mozna dostanes na dobu, ktera je potreba k tomu udelat dane kolecko. I pk maji runy.


To ze jsem mel, nebo nemel smulu bych bral kdyby se jednalo radove o desitek zabiti, ve stovkach uz tomu opravdu neverim, to ze mi za naharveni 28K karmy nepadne jedina cast, a nikomu koho jsem tam za posledni mesic potkal, ale jak rikas nejspis opravdu nahoda...

a k posledni casti mam nekolikrat vyzkouseno ze staci ubrat nekterym mobum na zacatku ice a hnedka mas na zadech nekolik pk, a neni to jen problem dungeonu ice...ale i to muze byt smula a aspon neni nuda...
Odpovědět