Drow City

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Nagash »

Acarus píše:Takova technicka, drowy se nepresouvali, presouvali se jen ty pruchody, ze kterych se trackovalo.

Ostatne stejne dobre trackovat z venku jdou trebas TK ... pokud by to bylo v zajmu dungeonu, tak uz nekdo na zacatek pichnul jen jednou dvere s hlidacem 100 110 1. Ze jste to vy, ze ptam se hlavniho architekta.
Podobně je to i s Ice dungeonem ne ? Treba z pozice 5744, 340
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Uživatelský avatar
Otec Z Nebes
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 17 led 2009 19:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Otec Z Nebes »

Některé guildy svou neschopnost (hlídač,track) zkoušejí přenášet na GM, jiné (TM, Sanct Lore) se s tím vypořádávají po svém, například pastí na pk. Schválně jestli uhodneš kdo si zachová větší kredit :)

Ice dongeon má svuj topic Nagashi, zkus se podívat znovu a určitě ho najdeš.
Carl Casius Clai
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 24 bře 2008 01:27

Re: Drow City

Příspěvek od Carl Casius Clai »

Jsi nejakej moc chytrej ne? Jiste je Ice myslen jako priklad. Z toho vypliva, ze takovych mist odkud se da trackovat dungeon je mnoho. :wink:
Uživatelský avatar
Big Bud
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 576
Registrován: 31 led 2008 10:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Big Bud »

Až sem GM napíše je to v pohodě tracovat jinou část mapy z jiné, věřím, že sem nikdo už nenapíše ani čárku...
Uživatelský avatar
Pheme
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1316
Registrován: 22 led 2007 21:47

Re: Drow City

Příspěvek od Pheme »

Zakladni vec pro hrani je mit vybavu

Moznost prijit o veci(nejsou nb) urcuje jako prioritu ochranit se pred zlodeji az teprve potom nasleduje obtiznost dungu

Takze jakakoliv moznost vycenichat hrace tim, ze si nekde uplne jinde nez pujde vyprava postojim a budu jen trackovat misto, ktere je sice uplne jinde, ale technicky je na dosah je velice dulezite a nedivim se, ze se o nem mluvi v prvni rade. Aspon tedy pro me byl zkazeny dung i ten z ktereho se musi kvuli zlodejum odkopnout(ano mate pravdu nemusi, ale kdo by riskoval, ze okradou i jen jedineho hrace)

Samozrejme pokud je pro nekoho zabavne takove setkani se zlodeji a berou ho jako soucast dungu je tohle dalkove trackovani mozna zbytecne a bylo by lepsi prez nekoho dat primo zlodejum vzkaz kde, kdy, kdo pujde dung. Ale to by potom obe strany mohli byt v tom, ze "ví" vyrovnane a to by asi neslo
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Lucky »

Pheme píše: Ale to by potom obe strany mohli byt v tom, ze "ví" vyrovnane a to by asi neslo
Nejhorsi je kdyz te nekdo v tomhle dungu videl a udela na tebe past jako naka amontka treba nedejboze dokonce vickrat... za sebe musim rict ze se mi potom looti o dost hur, clovek se musi otacek, ale kdyz delate tu praci poradne, usinate s lepsim pocitem na dusi 8)
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08 zář 2006 13:23
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Dudek »

Pheme píše:Zakladni vec pro hrani je mit vybavu

Moznost prijit o veci(nejsou nb) urcuje jako prioritu ochranit se pred zlodeji az teprve potom nasleduje obtiznost dungu

Takze jakakoliv moznost vycenichat hrace tim, ze si nekde uplne jinde nez pujde vyprava postojim a budu jen trackovat misto, ktere je sice uplne jinde, ale technicky je na dosah je velice dulezite a nedivim se, ze se o nem mluvi v prvni rade. Aspon tedy pro me byl zkazeny dung i ten z ktereho se musi kvuli zlodejum odkopnout(ano mate pravdu nemusi, ale kdo by riskoval, ze okradou i jen jedineho hrace)

Samozrejme pokud je pro nekoho zabavne takove setkani se zlodeji a berou ho jako soucast dungu je tohle dalkove trackovani mozna zbytecne a bylo by lepsi prez nekoho dat primo zlodejum vzkaz kde, kdy, kdo pujde dung. Ale to by potom obe strany mohli byt v tom, ze "ví" vyrovnane a to by asi neslo

Super nápad, ale mám obavu, že by se to PK zas tak moc nelíbilo, byla by moc velká pravděpodobnost, že tam na ně někdo čeká a navíc je připravenej je sjet jak malý kluky.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Uživatelský avatar
Stanly
Inkless
Inkless
Příspěvky: 25
Registrován: 17 dub 2007 20:09

Re: Drow City

Příspěvek od Stanly »

Myslim ze stejne jako muzou pk dohnat vypravu, tak muze modra vyprava predchazet pojezdu.....
viz. 100x zminovane trackovani dungeonu, hlidaci pred dungeonem atd. Je hodne zpusobu jak predejit pojezdum, ale snazsi je stezovat si na foru.ze?
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08 zář 2006 13:23
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Dudek »

Kdyby tracking -> Players fungoval jen na hrace, bylo by to trackovani jedna radost, ale za současnýho stavu je to v některejch dungach dost naprd, prolizat radek se šedesáti obrazkama humanu a premyslet jestli je to mob nebo PK.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11 úno 2010 15:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Retromancer »

Stanly píše:Myslim ze stejne jako muzou pk dohnat vypravu, tak muze modra vyprava predchazet pojezdu.....
viz. 100x zminovane trackovani dungeonu, hlidaci pred dungeonem atd. Je hodne zpusobu jak predejit pojezdum, ale snazsi je stezovat si na foru.ze?
Zrovna u tohoto dungeonu (DC) ani tak nejde o to, že by se před PK nedalo zdrhnout, jako o to, že se tím zkazí celý dung. Koneckonců to tak platí i o spoustě dalších dungenů. Hlídač před vchodem, nebo lépe částečně v dungeonu je samozřejmě lepším řešením než tracking právě pro jeho 100% účinnost 8)
Acarus

Re: Drow City

Příspěvek od Acarus »

Bude koncepcne zmeneno, nebo nejak upraveno vyhledove za 2-3 tydny, az se Kajovi uklidni starosti v beznem zivote.
Uživatelský avatar
Miky Mora
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 600
Registrován: 24 úno 2008 13:56

Re: Drow City

Příspěvek od Miky Mora »

Tak u kterého dalšího smutného dungeonu si vybrečíme jeho nepojezditelnost? DC už máme :wink: . :( Seznam je dlouhý, co takhle Ice? Nebo snad wrong??! :paranoid:

K smíchu fakt :D :?
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Uživatelský avatar
Otec Z Nebes
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 17 led 2009 19:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Otec Z Nebes »

Miky Mora píše:Tak u kterého dalšího smutného dungeonu si vybrečíme jeho nepojezditelnost? DC už máme :wink: . :( Seznam je dlouhý, co takhle Ice? Nebo snad wrong??! :paranoid:

K smíchu fakt :D :?
Však Acarus slíbil před X měsící alternativu gate, jen je asi zapomněl odinvisnout :p
Acarus

Re: Drow City

Příspěvek od Acarus »

Otec Z Nebes píše:
Miky Mora píše:Tak u kterého dalšího smutného dungeonu si vybrečíme jeho nepojezditelnost? DC už máme :wink: . :( Seznam je dlouhý, co takhle Ice? Nebo snad wrong??! :paranoid:

K smíchu fakt :D :?
Však Acarus slíbil před X měsící alternativu gate, jen je asi zapomněl odinvisnout :p
Pripomen mi to prosim, nevzpominam si o co slo. Dik.
Aken
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 143
Registrován: 21 lis 2006 18:35

Re: Drow City

Příspěvek od Aken »

Však já bych ty pk v dungu úplně zakázal. Nebo bych byl pro to aby alespoň pár lehčích dungu bylo anti-pk. Já v dnešní době začínat tak bych skončil dřív než bych začal. Skilly pro nb hrače jsou tak nízké, že zabije max nejakýho zombíka s 10gp a 2 regama. Jediná šance jak si může nbik vydělat je mining a po pravdě začínat na dp a kopat abych si mohl natrejnit aspon pár zakladních skillu na nějakej menší dung, kde mě pak pojedou PK moc záživné není. Takže ve finále nbik se dře xy hodin aby si vydělal na blbý valoritko a pak ho zabijou pk, valoritko mu zahoděj do koše, nbik je nasranej a už nelogne. Doufám, že si to někdo z GM uvědomuje a konečně začne dělat něco pro to aby sem přicházeli nový hráči a né pořád podporovat PK. PK prostě nemá v dungu co dělat.
Uživatelský avatar
Redd
Dark Paradise GM
Příspěvky: 480
Registrován: 16 led 2009 14:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Redd »

Bojujeme nb dungama, kde je zabíjení zakázáno.
Uživatelský avatar
Otec Z Nebes
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 17 led 2009 19:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Otec Z Nebes »

Acarus píše:
Otec Z Nebes píše:
Miky Mora píše:Tak u kterého dalšího smutného dungeonu si vybrečíme jeho nepojezditelnost? DC už máme :wink: . :( Seznam je dlouhý, co takhle Ice? Nebo snad wrong??! :paranoid:

K smíchu fakt :D :?
Však Acarus slíbil před X měsící alternativu gate, jen je asi zapomněl odinvisnout :p
Pripomen mi to prosim, nevzpominam si o co slo. Dik.
Je asi nad mé síly tu najít post starý 2 měsíce +, nicméně ve zkratce: když se zavedlo zprovoznění virtues portů, tak se tím dala spousta možností pro modré hráče. Ty si se k tomu vyjádřil že plánuješ alternativu pro pk stranu, a od té doby si se k tomu ještě nevyjádřil i přes vícero dotazů ze stran pk.
Uživatelský avatar
Hajek II.
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 273
Registrován: 13 zář 2006 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Hajek II. »

Miky Mora píše:Tak u kterého dalšího smutného dungeonu si vybrečíme jeho nepojezditelnost? DC už máme :wink: . :( Seznam je dlouhý, co takhle Ice? Nebo snad wrong??! :paranoid:

K smíchu fakt :D :?
Co je na nem nepojezditelnyho? Zajedu si prce na ostrrov skocim si dolu tracknu a uvidim jestli tam nekdo je :)
Wrall Nightmare

Re: Drow City

Příspěvek od Wrall Nightmare »

Hajek II. píše:Co je na nem nepojezditelnyho? Zajedu si prce na ostrrov skocim si dolu tracknu a uvidim jestli tam nekdo je :)
Ano, opet je videt, ze naprosto vis, o cem mluvis :clap:
Uživatelský avatar
Pheme
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1316
Registrován: 22 led 2007 21:47

Re: Drow City

Příspěvek od Pheme »

Redd píše:Bojujeme nb dungama, kde je zabíjení zakázáno.
No, uplny zacatecnici nez zjisti, ze nakej nb dung vubec je, tak spis budou stat v cechu
Ale i tak, pochybuju, ze by je to tam nak dlouho bavilo chodit, precejenom jsou to jen atrapy dungu, zajimavej poklad leda, kdyz by tam neco hodilo gm

Blby je i to, ze kdyz se udelaji dungy bez zlodeju a budou tam zajimavy poklady, tak to nebude domena nakejch zacatecniku, ale bude si to nonstop par hracu solovat

Ono koho uo na dp bavi, tak se pres to vse dokaze prenest a hrat dal a dal a najit moznosti jak s tim vsim vydrbat(me se to nepodarilo)
Odpovědět