Drow City

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Maurrie
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 7
Registrován: 09 říj 2010 22:27

Re: Drow City

Příspěvek od Maurrie »

Hezký večer,

stejný problém jako byl v Quamire 3, který se již zřejmě vyřešil je i v tomhle dungu, kdy je lockovací pokládek ve věži, kde nejde ress a při smrti se musí jít ressnout ven. Bylo by to možné taky nějak lépe vyřešit?

Děkuji.
Ocroc

Re: Drow City

Příspěvek od Ocroc »

Nešlo, Drow City má být náročnější dungeon.
Uživatelský avatar
Mara z Acoma
Hitgirl
Příspěvky: 287
Registrován: 11 zář 2006 02:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Mara z Acoma »

Ocroc píše:Nešlo, Drow City má být náročnější dungeon.
Narocnejsi ve smyslu, ze kdyz ho dojdes, vsechno zabijes, lockujes poklad a umres, tak musis se jit ressnout mimo telo a nasledne se lootit? To je zajimavy zpusob vytvareni narocnosti dungeonu.
Show is over motherlovers!
Uživatelský avatar
Bereg Sunrise
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 07 zář 2006 21:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Bereg Sunrise »

V Pekle taky nejde ress ve věžích pokud vím, sice je to jiná třída dungu, ale oba jsou "náročnější" :)
Uživatelský avatar
Mara z Acoma
Hitgirl
Příspěvky: 287
Registrován: 11 zář 2006 02:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Mara z Acoma »

Bereg Sunrise píše:V Pekle taky nejde ress ve věžích pokud vím, sice je to jiná třída dungu, ale oba jsou "náročnější" :)
Jenze v Pekle to nejsou finalni poklady a navic jsou v tech vezich priserky, to je dost nesrovnatelne. Pokud tam ta vez ma opravdu jediny vyznam v tom, ze se neda ressovat u pokladu, tak je to vskutku zabavna vsuvka :p
Show is over motherlovers!
Ocroc

Re: Drow City

Příspěvek od Ocroc »

Mara z Acoma píše: Narocnejsi ve smyslu, ze kdyz ho dojdes, vsechno zabijes, lockujes poklad a umres, tak musis se jit ressnout mimo telo a nasledne se lootit? To je zajimavy zpusob vytvareni narocnosti dungeonu.
Naročnější ve smyslu, že k němu nedojde 4-člená výprava méně zkušených hráčů, kteří nemusí mít lockpicking ani vytrénovaný, či dostatek HP (připadně ani neví jak na takové HP dosáhnout) aby jeden "Klap!" přežili.
Uživatelský avatar
Mara z Acoma
Hitgirl
Příspěvky: 287
Registrován: 11 zář 2006 02:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Mara z Acoma »

Ocroc píše: Naročnější ve smyslu, že k němu nedojde 4-člená výprava méně zkušených hráčů, kteří nemusí mít lockpicking ani vytrénovaný, či dostatek HP (připadně ani neví jak na takové HP dosáhnout) aby jeden "Klap!" přežili.
Chces tim naznacit, ze ranger se 100 locpikem, s klerikovskymi boosty, prepity, se stredne lepsi vybavou (dle narocnosti dungu) a preboosteny na maximum by mel vzdy prezit ono "Klap!"? Proc to tedy nefunguje?
Show is over motherlovers!
Acarus

Re: Drow City

Příspěvek od Acarus »

Mara z Acoma píše:
Ocroc píše: Naročnější ve smyslu, že k němu nedojde 4-člená výprava méně zkušených hráčů, kteří nemusí mít lockpicking ani vytrénovaný, či dostatek HP (připadně ani neví jak na takové HP dosáhnout) aby jeden "Klap!" přežili.
Chces tim naznacit, ze ranger se 100 locpikem, s klerikovskymi boosty, prepity, se stredne lepsi vybavou (dle narocnosti dungu) a preboosteny na maximum by mel vzdy prezit ono "Klap!"? Proc to tedy nefunguje?
Random koule, a bude to takto do te doby, nez bude dany static dan do mapy. Je to tou domovni zonou v tom. A vyndavat poklad mimo, je neesteticke a mimo zamer dungeonu. Bylo tomu tak vzdy. Takze prozatim je to tak jak to je. Kazdopadne si muze kazdy rozmyslet jestli klapne, ci ne i s dusledky.
Ocroc

Re: Drow City

Příspěvek od Ocroc »

Pokud nevidíš rozdíl mezi tím, jaké výpravy docházejí UQ3 a jaké Drow City, tak se obávám že tato diskuze je bezpředmětná. Ale jinak ano, ranger který ví jak se naboostit, s equipem odpovídajícím Drow City, má několikanásobně vyšší šanci že případný Klap! přežije.
Uživatelský avatar
Maurrie
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 7
Registrován: 09 říj 2010 22:27

Re: Drow City

Příspěvek od Maurrie »

Dobře, díky za odpověď. Přeji všem těm hráčům až se půjdou ressnout za ty kameny ke Queeně, aby se jim nerespla a dostali se pro své tělo zpět do věže. :)
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Thief »

Na to je tam nastavený dostatečně dlouhý timer, aby se tohle nestalo.
Aken
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 143
Registrován: 21 lis 2006 18:35

Re: Drow City

Příspěvek od Aken »

Ocroc píše:Pokud nevidíš rozdíl mezi tím, jaké výpravy docházejí UQ3 a jaké Drow City, tak se obávám že tato diskuze je bezpředmětná. Ale jinak ano, ranger který ví jak se naboostit, s equipem odpovídajícím Drow City, má několikanásobně vyšší šanci že případný Klap! přežije.
Ale i s dobrým equipem a přeboostem a 100 lockpikingem sem se musel jit 4x ressnout a vylotit.
Uživatelský avatar
Skuhry
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 196
Registrován: 07 zář 2006 20:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Skuhry »

Neslo by cast rewardy v podobe mystical beeds prehodit na nahodny mystik?
Obdobou jsou rewardy typu FDD, Cyclop Dung - nahodne elixiry.
V prve rade jich je uz vetsi nez male mnozstvi oproti ostatnim druhum, ale spise by to pridalo na atraktivite a nebyl by to dungeon mimo jine "pro beeds."
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Nagash »

M.Beads je opravdu víc než je zdrávo :)
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Sikulka
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 373
Registrován: 08 zář 2006 06:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Drow City

Příspěvek od Sikulka »

Nagash píše:M.Beads je opravdu víc než je zdrávo :)
mna by potesilo aj navratenie delovych gul strielat m.ballmi ked je ich malo je tazke :)
Odpovědět