Cyclops Valley

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23 srp 2006 23:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Corax píše:No já taky, takže asi novinka :)
Kdyz jsme tam ted byli tak tam byli taky :)
srbqf
Acarus

Příspěvek od Acarus »

Baltik píše:
Corax píše:No já taky, takže asi novinka :)
Kdyz jsme tam ted byli tak tam byli taky :)
Asi aky drznoun.
Uživatelský avatar
Breezeway
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Breezeway »

Ta revarda: 0 gold coin je správně ? zustala mi v batohu mince s timhle nazvem.
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.

Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Uživatelský avatar
Redd
Dark Paradise GM
Příspěvky: 480
Registrován: 16 led 2009 14:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Redd »

Ona nikdy nic nedávala imho, ale tohle bude chyba.
Uživatelský avatar
Dave Lister
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 1036
Registrován: 31 led 2007 00:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Dave Lister »

Redd píše:Ona nikdy nic nedávala imho, ale tohle bude chyba.
davala 16 gp driv esli se nepletu..
hemeneks more gadzo vazelina!
Uživatelský avatar
Redd
Dark Paradise GM
Příspěvky: 480
Registrován: 16 led 2009 14:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Redd »

Ok, to nejspíš byla nějaká bugfix věc :) Opravím večer.
Kostiss
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 5
Registrován: 08 zář 2006 15:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Kostiss »

Co takhle změnit trošku timer na kyklop kinga? Za pk to takhle opravdu nejde dobíhat.
Navrhoval bych udělat víc dveří na "jen jednou", ale s menším timerem spawnu. Byla reálná šance tu výpravu někde chytnout a nebylo by to uplně zadarmo (teď ta šance je pouze pokud je chytneme přímo v chrámu, nebo je to prásknutý a počkáme si na ně). Takhle je to nastavený v podstatě tak, že jde doběhnout první půlka dng bez problému. A když se spawne king tak se dá proběhnout druhá půlka taky v pohodě, takže to visí na jednom hlídači. Což se mi moc nezdá :o
War is not the answer...
Uživatelský avatar
Wilson
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1598
Registrován: 07 zář 2006 20:26
Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Wilson »

Kosto to ale nejsou jen cycly, ale i dec, tk, a mnoho dalsich dungu, a je to od doby co nekdo preskriptil hlidace a tem bezi timer 2 hodky, uz sem na to xkrat nadaval za modraka kdyz sem potreboval jit tk kvuli kvestu a pred nama byla vyprava a ja tam 3x cekal 2 hodky na resp 1 lsnka ...

Zase si ale vem ze cycly sou zrovna specifickej dung, pulku dobehnes uplne s prstem v nose, a druhou zas v 99% ne, vsechno ma svy + a - ... ale u tech jinejch normalnich dungu bych ty timery opravdu predelal, balt mi slibil az bude mit cas ze se na to koukne a zkusi neco vymyslet ...
Uživatelský avatar
Deacon Frost
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 528
Registrován: 07 zář 2006 19:43
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Deacon Frost »

Mně ta současná neschopnost PK docela vyhovuje :-)
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Uživatelský avatar
Wilson
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1598
Registrován: 07 zář 2006 20:26
Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Wilson »

Deacon Frost píše:Mně ta současná neschopnost PK docela vyhovuje :-)
me teda nekteri ty hlidaci opravdu stvou ikdyz mam jen blue chary ...
Kostiss
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 5
Registrován: 08 zář 2006 15:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Kostiss »

Wilson píše:Kosto to ale nejsou jen cycly, ale i dec, tk, a mnoho dalsich dungu, a je to od doby co nekdo preskriptil hlidace a tem bezi timer 2 hodky, uz sem na to xkrat nadaval za modraka kdyz sem potreboval jit tk kvuli kvestu a pred nama byla vyprava a ja tam 3x cekal 2 hodky na resp 1 lsnka ...

Zase si ale vem ze cycly sou zrovna specifickej dung, pulku dobehnes uplne s prstem v nose, a druhou zas v 99% ne, vsechno ma svy + a - ... ale u tech jinejch normalnich dungu bych ty timery opravdu predelal, balt mi slibil az bude mit cas ze se na to koukne a zkusi neco vymyslet ...
Jako chapu, že nemuzes proběhnout celej dung a jen oklikat dveře. Za pk musis urcite vynalozit nejaky usili. Tim ze by se snizily spawny a dalo se vic dveri na "jen jednou" by pk ty hlidace museli vymlatit tak jako tak. A modraci by nebyli tak v klidu a museli by pouzit obcas treba i skill tracking. Takhle vlezou do dveri co hlida king a vedi ze maj zhruba 2hodiny klid na dung, coz mi prijde postaveny na hlavu :D
War is not the answer...
Uživatelský avatar
Reginald
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 344
Registrován: 08 zář 2006 23:34
Bydliště: nejvedsi mesto v ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Reginald »

si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart :P
Cizí chyby máme na očích, svoje za zády.
NEJSEM REGIS!
Wrall Nightmare

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Wrall Nightmare »

Reginald píše:si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart :P
Ono je to vzdycky tak, ze kdyz PK pojizdeji moc vyprav, tak si modraci vybreci nejaky ztizeni pro PK. Ale kolik vyprav bylo pojeto za poslednich 14 dni? Dve? :)
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Lucky »

Wilson píše:
Deacon Frost píše:Mně ta současná neschopnost PK docela vyhovuje :-)
me teda nekteri ty hlidaci opravdu stvou ikdyz mam jen blue chary ...
Nedokazes si prectavit co bylo dojit dec abych si moch koupit naky +5tky na pvpko, proste peklo...

K tematu, tenhle dung je velmi rychly, (po lodenici jen 2 titani kteri jdou fakt rychle provokem a dung konci) takze taky moc nechapu resp toho kinga, nic mene, Wilzn ma pravdu, par hlidacu v poradku opravdu neni [seznam sem psat smysl asi moc nema, ale kdyz by na to fakt nekdo chtel kouknout at pisne klidne pmku a nak to dame dohromady].
Jen pro doplneni + nebo -, tenhle dung po lodenici nedobehnes na tuty ne 99%, takze si ho pekne zasolovat nebo zaskocit jako rychlovku ve 2 neni nejmensi problem, poklady tam bejvaj pomerne hezky + lockovaci...
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Kostiss
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 5
Registrován: 08 zář 2006 15:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Kostiss »

Reginald píše:si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart :P
Ono ne každýho baví si v klidu skoro bez rizika pojetí pk harvit miliony do banku...
War is not the answer...
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11 úno 2010 15:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Retromancer »

Kostiss píše:
Reginald píše:si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart :P
Ono ne každýho baví si v klidu skoro bez rizika pojetí pk harvit miliony do banku...
Na druhou stranu neznám nikoho, koho "baví" nechat se v dungu pojet PK, kteří mají na své straně počet, přeboosty, vybavenost na PvP, žádnou váhu a sehranost.

Jde vám o PvP? Děte se vyblbnout do arén. Jde vám o "ochranu pokladů"? tak si je dojděte vybrat, na to nepotřebujete ještě bonus v podobě modré výpravy. Jsou dungy moc "napohodu" a dává si je každej? Tak ať je dané GM stíží.

A nehrajte si prosímvás na nějaké "ochránce DP economy" protože serveru je absolutně putna, jestli ty miliony vynese modrák, nebo PK...

EDIT : K tématu "hlídači" - co udělat na těch kritických místech ještě jednoho hlídače - tu samou potvoru, akorát bez lootu v jiné barvě a s rychlým respawnem? Pokud budou chtít PK výpravu doběhnout, můžou hlídače zabít - se stejnou obtížností jako modráci a hned - ale nebude hrozit riziko kempování ze strany modráků :wink:
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Xan »

to uz rovnou tam muzes nechat toho puvodniho hlidace a snizit mu timer na resp, neni duvod odlisovat a pridavat hlidace pro pk a blue , vysledek je stejnej...
Perseus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 323
Registrován: 27 zář 2006 11:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Perseus »

Zase jeden z milionu uplakaných PK topiců jak něco nejde doběhnout. Opravdu nice chlapci :clap: :clap: :clap: :unibrow:
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28 úno 2009 17:34
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Stich »

ja to pisem druhy krat najlepsie aby sa zrusili hlidaci modraci preklikaju dvere a maju poklad a pkcka nebudu fnukat ze nemozu spravit pojazd
Mate radi ptacky?
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08 zář 2006 13:23
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyclops Valley

Příspěvek od Dudek »

Teď to možná bude vypadat jako úchylárna,ale napadlo mne, co kdyby se podle velikosti před/za poklad na konci dungu portovali PK v počtu odpovidajicím účastníkúm výpravy (1:3, 1:2 ?), bylo by to o tom, že PK by se musely přihlásit na tohle v průběhu toho co se dung jde/nebo během toho co hraji, zaleží na tom jestli se jde, a v případě přelogu tohle právo ztrácí, ale jeho slot se počítá, a v okamžïku když umře posední mob v poslední místnoti by je to tam portlo (nebo s nějakou prodlevou), PK by se hlásily bez vědomí kam to je, a kolik a kdo to bude, prostě random, jen nevím jak to scriptově ošetřit.

PS: na to že jsem modrej si připadám jak idiot, to bude tím chlastem
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Odpovědět