Kdyz jsme tam ted byli tak tam byli takyCorax píše:No já taky, takže asi novinka
Cyclops Valley
Re: Cyclops Valley
Ta revarda: 0 gold coin je správně ? zustala mi v batohu mince s timhle nazvem.
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Re: Cyclops Valley
Ona nikdy nic nedávala imho, ale tohle bude chyba.
- Dave Lister
- Dark Elegizer
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 31 led 2007 00:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
davala 16 gp driv esli se nepletu..Redd píše:Ona nikdy nic nedávala imho, ale tohle bude chyba.
hemeneks more gadzo vazelina!
Re: Cyclops Valley
Ok, to nejspíš byla nějaká bugfix věc Opravím večer.
Re: Cyclops Valley
Co takhle změnit trošku timer na kyklop kinga? Za pk to takhle opravdu nejde dobíhat.
Navrhoval bych udělat víc dveří na "jen jednou", ale s menším timerem spawnu. Byla reálná šance tu výpravu někde chytnout a nebylo by to uplně zadarmo (teď ta šance je pouze pokud je chytneme přímo v chrámu, nebo je to prásknutý a počkáme si na ně). Takhle je to nastavený v podstatě tak, že jde doběhnout první půlka dng bez problému. A když se spawne king tak se dá proběhnout druhá půlka taky v pohodě, takže to visí na jednom hlídači. Což se mi moc nezdá
Navrhoval bych udělat víc dveří na "jen jednou", ale s menším timerem spawnu. Byla reálná šance tu výpravu někde chytnout a nebylo by to uplně zadarmo (teď ta šance je pouze pokud je chytneme přímo v chrámu, nebo je to prásknutý a počkáme si na ně). Takhle je to nastavený v podstatě tak, že jde doběhnout první půlka dng bez problému. A když se spawne king tak se dá proběhnout druhá půlka taky v pohodě, takže to visí na jednom hlídači. Což se mi moc nezdá
War is not the answer...
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
Kosto to ale nejsou jen cycly, ale i dec, tk, a mnoho dalsich dungu, a je to od doby co nekdo preskriptil hlidace a tem bezi timer 2 hodky, uz sem na to xkrat nadaval za modraka kdyz sem potreboval jit tk kvuli kvestu a pred nama byla vyprava a ja tam 3x cekal 2 hodky na resp 1 lsnka ...
Zase si ale vem ze cycly sou zrovna specifickej dung, pulku dobehnes uplne s prstem v nose, a druhou zas v 99% ne, vsechno ma svy + a - ... ale u tech jinejch normalnich dungu bych ty timery opravdu predelal, balt mi slibil az bude mit cas ze se na to koukne a zkusi neco vymyslet ...
Zase si ale vem ze cycly sou zrovna specifickej dung, pulku dobehnes uplne s prstem v nose, a druhou zas v 99% ne, vsechno ma svy + a - ... ale u tech jinejch normalnich dungu bych ty timery opravdu predelal, balt mi slibil az bude mit cas ze se na to koukne a zkusi neco vymyslet ...
- Deacon Frost
- Pencil Master
- Příspěvky: 528
- Registrován: 07 zář 2006 19:43
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
Mně ta současná neschopnost PK docela vyhovuje
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
me teda nekteri ty hlidaci opravdu stvou ikdyz mam jen blue chary ...Deacon Frost píše:Mně ta současná neschopnost PK docela vyhovuje
Re: Cyclops Valley
Jako chapu, že nemuzes proběhnout celej dung a jen oklikat dveře. Za pk musis urcite vynalozit nejaky usili. Tim ze by se snizily spawny a dalo se vic dveri na "jen jednou" by pk ty hlidace museli vymlatit tak jako tak. A modraci by nebyli tak v klidu a museli by pouzit obcas treba i skill tracking. Takhle vlezou do dveri co hlida king a vedi ze maj zhruba 2hodiny klid na dung, coz mi prijde postaveny na hlavuWilson píše:Kosto to ale nejsou jen cycly, ale i dec, tk, a mnoho dalsich dungu, a je to od doby co nekdo preskriptil hlidace a tem bezi timer 2 hodky, uz sem na to xkrat nadaval za modraka kdyz sem potreboval jit tk kvuli kvestu a pred nama byla vyprava a ja tam 3x cekal 2 hodky na resp 1 lsnka ...
Zase si ale vem ze cycly sou zrovna specifickej dung, pulku dobehnes uplne s prstem v nose, a druhou zas v 99% ne, vsechno ma svy + a - ... ale u tech jinejch normalnich dungu bych ty timery opravdu predelal, balt mi slibil az bude mit cas ze se na to koukne a zkusi neco vymyslet ...
War is not the answer...
- Reginald
- Paper Elemental
- Příspěvky: 344
- Registrován: 08 zář 2006 23:34
- Bydliště: nejvedsi mesto v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart
Cizí chyby máme na očích, svoje za zády.
NEJSEM REGIS!
NEJSEM REGIS!
Re: Cyclops Valley
Ono je to vzdycky tak, ze kdyz PK pojizdeji moc vyprav, tak si modraci vybreci nejaky ztizeni pro PK. Ale kolik vyprav bylo pojeto za poslednich 14 dni? Dve?Reginald píše:si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
Nedokazes si prectavit co bylo dojit dec abych si moch koupit naky +5tky na pvpko, proste peklo...Wilson píše:me teda nekteri ty hlidaci opravdu stvou ikdyz mam jen blue chary ...Deacon Frost píše:Mně ta současná neschopnost PK docela vyhovuje
K tematu, tenhle dung je velmi rychly, (po lodenici jen 2 titani kteri jdou fakt rychle provokem a dung konci) takze taky moc nechapu resp toho kinga, nic mene, Wilzn ma pravdu, par hlidacu v poradku opravdu neni [seznam sem psat smysl asi moc nema, ale kdyz by na to fakt nekdo chtel kouknout at pisne klidne pmku a nak to dame dohromady].
Jen pro doplneni + nebo -, tenhle dung po lodenici nedobehnes na tuty ne 99%, takze si ho pekne zasolovat nebo zaskocit jako rychlovku ve 2 neni nejmensi problem, poklady tam bejvaj pomerne hezky + lockovaci...
Re: Cyclops Valley
Ono ne každýho baví si v klidu skoro bez rizika pojetí pk harvit miliony do banku...Reginald píše:si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart
War is not the answer...
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11 úno 2010 15:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
Na druhou stranu neznám nikoho, koho "baví" nechat se v dungu pojet PK, kteří mají na své straně počet, přeboosty, vybavenost na PvP, žádnou váhu a sehranost.Kostiss píše:Ono ne každýho baví si v klidu skoro bez rizika pojetí pk harvit miliony do banku...Reginald píše:si tím pk už pošahanej kosto stejně jako shart
Jde vám o PvP? Děte se vyblbnout do arén. Jde vám o "ochranu pokladů"? tak si je dojděte vybrat, na to nepotřebujete ještě bonus v podobě modré výpravy. Jsou dungy moc "napohodu" a dává si je každej? Tak ať je dané GM stíží.
A nehrajte si prosímvás na nějaké "ochránce DP economy" protože serveru je absolutně putna, jestli ty miliony vynese modrák, nebo PK...
EDIT : K tématu "hlídači" - co udělat na těch kritických místech ještě jednoho hlídače - tu samou potvoru, akorát bez lootu v jiné barvě a s rychlým respawnem? Pokud budou chtít PK výpravu doběhnout, můžou hlídače zabít - se stejnou obtížností jako modráci a hned - ale nebude hrozit riziko kempování ze strany modráků
Re: Cyclops Valley
to uz rovnou tam muzes nechat toho puvodniho hlidace a snizit mu timer na resp, neni duvod odlisovat a pridavat hlidace pro pk a blue , vysledek je stejnej...
Re: Cyclops Valley
Zase jeden z milionu uplakaných PK topiců jak něco nejde doběhnout. Opravdu nice chlapci
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28 úno 2009 17:34
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
ja to pisem druhy krat najlepsie aby sa zrusili hlidaci modraci preklikaju dvere a maju poklad a pkcka nebudu fnukat ze nemozu spravit pojazd
Mate radi ptacky?
- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08 zář 2006 13:23
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyclops Valley
Teď to možná bude vypadat jako úchylárna,ale napadlo mne, co kdyby se podle velikosti před/za poklad na konci dungu portovali PK v počtu odpovidajicím účastníkúm výpravy (1:3, 1:2 ?), bylo by to o tom, že PK by se musely přihlásit na tohle v průběhu toho co se dung jde/nebo během toho co hraji, zaleží na tom jestli se jde, a v případě přelogu tohle právo ztrácí, ale jeho slot se počítá, a v okamžïku když umře posední mob v poslední místnoti by je to tam portlo (nebo s nějakou prodlevou), PK by se hlásily bez vědomí kam to je, a kolik a kdo to bude, prostě random, jen nevím jak to scriptově ošetřit.
PS: na to že jsem modrej si připadám jak idiot, to bude tím chlastem
PS: na to že jsem modrej si připadám jak idiot, to bude tím chlastem
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...