Bowcraft

Skripty týkající se tohoto externího programu

Moderátor: Caleb

Odpovědět
Depka
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 18 zář 2011 14:24
Kontaktovat uživatele:

Bowcraft

Příspěvek od Depka »

zdravim,nikde jsem to tu nenasel,ani na smoceho webu,tak se zeptam,nemate nekdo script na trenovani bowcraftu z logu na shafty,aby to potom ty shafty az bude mit urcite mnozstvi odkladalo do urcite bedny ? diky
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Raziel »

Mělo by fungovat moje makro na výrobu pro crafta, stačí jen dopsat makro na shafty ... jestli by ti to nešlo tak se ozvi na icq, ti to když tak pomůžu napsat.

E: tak to se tedka dívám že to nepůjde použít protože to je třeba dělat po 1 logu a 1 shaftu že ? fakt nikde nebyl script na to tady ? at to nepíšu zbytečně ...
Depka
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 18 zář 2011 14:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Depka »

No snazil jsem se pouzivat script z smoceho webu na bowcraft,kterej tam je jedinej takovej. funguje to tak ze to veme jeden log,udela shafty,a tu kupku shaftu to rozklikne predpokladam a vypada to jak nepredelane sipy,nic jineho jsem tu nenasel.Kdybych vedel jak,tak by mi stacilo do toho scriptu dodelat,aby to davalo shafty rovnou do nejake bedny.Resp. jak se to pta na zacatku scriptu odkud brat logy,tak treba aby se to zeptalo kam davat hotove shafty
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Raziel »

No já to dělal před 10 lety ten skill takže už ani nepamatuju jak to funguje ... roste skill z dělání unfinished shafts ? roste skill z předělávání unfinished shafts ? myslím že to dávalo skill
Depka
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 18 zář 2011 14:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Depka »

Uf myslim ze skill roste jen z vyroby log>unfinished shaft ale nejsem si jistej,ale asi je lepsi ,aby to rovnou rozkliklo i na shafty

je to tenhle script,tak na nej zkus mrknout :)

http://ultima.smoce.net/dark_paradise/t ... /Bowcraft/
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Raziel »

No už jsem napsal svůj, přidal jsem ho do výrobních scriptů: https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... =67&t=5404

,bowcraft - stačí mít v bedně suroviny, zbytek pořeší script ...
dělá shafty, překlikává ty vyrobené a pak pokud máš skill tak dělá i šípy.
vyřešen i problém že nejde brát jedno poleno z logů kde jich máš moc a to že když se ti něco nepovede vyrobit, nebo dojde peří, logy ... na cokoliv zbývaj surky tak script pokračuje
ještě to bude mít mouchy asi na vyšším skillu je třeba dělat víc šípů protože to dělá víc shaftů z jednoho polena ale to se mi dneska už nechce dělat, asi by i stačilo prostě nemít v surkách polena at se dělají jen šípy pokud budeš mít moc shaftů ...
Depka
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 18 zář 2011 14:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Depka »

funguje,diky moc !!!
Uživatelský avatar
Ján Páleš
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 92
Registrován: 16 zář 2013 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Ján Páleš »

Ahojte ľudkovia!

Tak som sa dnes zahľadel na Razielov skript na tréning bowcraft a povedal si "hmmm, z tohto by sa dal spraviť script na výrobu šípov!"

Dal som sa teda do toho a spr..avil z neho toto:

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix;
 
 
namespace Phoenix.Script
{
  public class arrowcraft
  {
    public static void EnsureItem(UOItem item)
    {
      if (String.IsNullOrEmpty(item.Name)) item.Click();
      UO.Wait(800);
    }
 
    public static void EnsureContainer(UOItem container)
    {
      EnsureItem(container);
      container.Use();
      UO.Wait(500);
    }
 
    [Executable]
    public static void kraftisipy()
    {
      EnsureContainer(UO.Backpack);
      UOItem shafty = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000);
       
      if (shafty.Serial == Serial.Invalid) 
      {
        shafty = World.Player.Layers.FindType(0x1BD4, 0x0000);
        if (shafty.Serial == Serial.Invalid)
        {
          UO.Print("Nemas shafty:");
          return;
        }
      }
 
       UO.Print("Zvol konterjner s shafty:");
      UOItem container = new UOItem(UIManager.TargetObject());
      EnsureContainer(container);
      UOItem shafts = null;
      if ((shafts = container.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000)) == null)
      {
        UO.Print("DoslyShafty:");
        return;
      }
      
      UO.Print("Zvol konterjner s pierkami:");
      UOItem container2 = new UOItem(UIManager.TargetObject());
      EnsureContainer(container);
      UOItem featherss = null;
      if ((featherss = container.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000)) == null)
      {
        UO.Print("DoslyPierka:");
        return;
      }
 
      int count = shafts.Amount;
 
      for (int i = 0; i < count; i++)
      {
        UOItem shaft = GetShaft(container);
        if (shaft.Serial == Serial.Invalid)
        {
          UO.Print("Invalid:");
          return;
        }
        UO.Print("sychr " + i);
        UO.WaitTargetObject(shaft);
        UO.UseObject(shaft);
        UO.WaitMenu("Select arrow type", "Arrows");
        JournalEventWaiter jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the", "You fail to create the item" );
        jew.Wait(5000);
        UOItem craftedItem = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BFB, 0x0000);
        if (craftedItem.Serial != Serial.Invalid)
        {
          UO.UseObject(craftedItem);
          jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the arrows in your pack");
          jew.Wait(5000);
 
        }
 
 
      }
    }
 
    public static UOItem GetFeather(UOItem container)
    {
      UOItem feathers = null;
      if ((feathers = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000)).Serial != Serial.Invalid) return feathers;
      container.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000).Move(2, UO.Backpack);
      UO.Wait(500);
      UO.Print("2");
      return UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000);
    }
    
    public static UOItem GetShaft(UOItem container)
    {
      UOItem log = null;
      if ((log = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000)).Serial != Serial.Invalid) return log;
      container.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000).Move(2, UO.Backpack);
      UO.Wait(500);
      UO.Print("2");
      return UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000);
    }
  }
}
Phoenix tvrdí že je všetko v poho, ale akonáhle má script vybrať šípy z kontextového okna tak sa zacyklí a len otvorí ďalšie kontextové okná.

Jasne - toto nie je profi script, je to len také núdzové riešenie človeka ktorý to písať nevie a vie to akurát tak prečítať a ako-tak pochopiť. Takže prakticky som len "znásilnil" jeden skript na niečo iné než na čo je. Neukameňujte ma pls. :-)

Neviete niekto na to pls kuknúť a skonštatovať kde by asi mohla byť chyba? resp. oplatí sa to vôbec riešiť? Dá sa výrobou šípov trénovať bowcraft?
moja armáda núbov zahŕňa - Ecki (vamp), Joneleth (necro), Nubik Obycajny (loladin), Astar (cleric), Katrina (craft), Silverblade (craft), Beregond (warr), Elliara (mage), Asminia (ranger). because I can... ICQ = 261129403, email = eckister@gmail.com
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Raziel »

Díval jsem se na to a ani nevím, proč si to psal, protože ten můj script taky vyrábí i šípy....
To leda jestli bys chtěl vyrábět šípy ne po jednom ale normálně po XY. K tomu stačí přepsat čísla kolik surek si to bere z truhly a nemusíš nic složitě vymýšlet. Jestli si myslel něco jiného než tyhle dvě možnosti tak řekni ;)
Uživatelský avatar
Ján Páleš
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 92
Registrován: 16 zář 2013 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Ján Páleš »

Zdravíčko! Aj som v tom zhone a zmätku zabudol že som tu mal príspevok. :-O

Hovoril si že ten skript robí aj šípy? Tým asi nemyslíš tento script, či?

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix;
 
 
namespace Phoenix.Script
{
  public class bowcraft
  {
    public static void EnsureItem(UOItem item)
    {
      if (String.IsNullOrEmpty(item.Name)) item.Click();
      UO.Wait(800);
    }
 
    public static void EnsureContainer(UOItem container)
    {
      EnsureItem(container);
      container.Use();
      UO.Wait(500);
    }
 
    [Executable]
    public static void kraftishafty()
    {
      EnsureContainer(UO.Backpack);
      UOItem nuz = UO.Backpack.Items.FindType(0x0F51, 0x0000);
       
      if (nuz.Serial == Serial.Invalid) 
      {
        nuz = World.Player.Layers.FindType(0x0F51, 0x0000);
        if (nuz.Serial == Serial.Invalid)
        {
          UO.Print("Nemas nuz:");
          return;
        }
      }
 
      UO.Print("Zvol konterjner s logy:");
      UOItem container = new UOItem(UIManager.TargetObject());
      EnsureContainer(container);
      UOItem logs = null;
      if ((logs = container.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000)) == null)
      {
        UO.Print("DoslyLogy:");
        return;
      }
 
      int count = logs.Amount;
 
      for (int i = 0; i < count; i++)
      {
        UOItem log = GetLog(container);
        if (log.Serial == Serial.Invalid)
        {
          UO.Print("Invalid:");
          return;
        }
        UO.Print("sychr " + i);
        UO.WaitTargetObject(log);
        UO.UseObject(nuz);
        UO.WaitMenu("Bowcraft", "Shafts");
        JournalEventWaiter jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the", "You fail to create the item" );
        jew.Wait(5000);
        UOItem craftedItem = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD6, 0x0742);
        if (craftedItem.Serial != Serial.Invalid)
        {
          UO.UseObject(craftedItem);
          jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the shaftss in your pack");
          jew.Wait(5000);
 
        }
 
 
      }
    }
 
    public static UOItem GetLog(UOItem container)
    {
      UOItem log = null;
      if ((log = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000)).Serial != Serial.Invalid) return log;
      container.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000).Move(2, UO.Backpack);
      UO.Wait(500);
      UO.Print("2");
      return UO.Backpack.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000);
    }
  }
}
Ak áno, tak ako to prosím funguje? :-O nikde som totiž nevidel serial na nič iné než shafty a materiál s nimi spojený. 0_o
moja armáda núbov zahŕňa - Ecki (vamp), Joneleth (necro), Nubik Obycajny (loladin), Astar (cleric), Katrina (craft), Silverblade (craft), Beregond (warr), Elliara (mage), Asminia (ranger). because I can... ICQ = 261129403, email = eckister@gmail.com
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Raziel »

Myslel jsem ten můj script že už šípy craftí ...
Uživatelský avatar
Ján Páleš
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 92
Registrován: 16 zář 2013 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Bowcraft

Příspěvek od Ján Páleš »

:oops: ešte čítať tak vedieť. :-) prepáč pls, našiel som. v dohľadnej dobe oskúšam, ale keďže to každému ide tak nevidím dôvod prečo by práve mne nemalo. :-)
moja armáda núbov zahŕňa - Ecki (vamp), Joneleth (necro), Nubik Obycajny (loladin), Astar (cleric), Katrina (craft), Silverblade (craft), Beregond (warr), Elliara (mage), Asminia (ranger). because I can... ICQ = 261129403, email = eckister@gmail.com
Peleg
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 3
Registrován: 30 pro 2019 16:35

Re: Bowcraft

Příspěvek od Peleg »

Ahoj, nebyl by prosím script na shafty a šipky?
Odpovědět