Poponášení těžkých věcí

Skripty týkající se tohoto externího programu

Moderátor: Caleb

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rod Sacketts II
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 387
Registrován: 04 dub 2009 22:02
Kontaktovat uživatele:

Poponášení těžkých věcí

Příspěvek od Rod Sacketts II »

Jak už to tak bývá každej narazí na některé věci které musí donést někam daleko, ale ejhle je to težké......

,exec poponaseni

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix.Runtime.Reflection;
using Phoenix;
using Phoenix.Communication;
using System.Linq;
using System.Runtime.CompilerServices;
using System.Threading;
using System.Diagnostics;

namespace Scripts.DarkParadise
{
  public class Poponaseni
  {
    [Executable]
    public void poponaseni()
    {
	float x = 0;
	float y = 0;
	float z = 0;
	int check = 0;
	
			UO.Print("Zamer item/y");
            UOItem bag = new UOItem(UIManager.TargetObject());
            UO.Wait(200);
			UO.Print(0x0862,"Zamereno! Muzes bezet!");
				Graphic itemtype = bag.Graphic;
                UOColor itemcolor = bag.Color;
  
      while (!World.Player.Dead)
	  {
	  if (check == 0) {
        x = World.Player.X;
	    y = World.Player.Y;
        z = World.Player.Z;
		}
		
		UO.Wait(500); //vysoce nedoporucuji davat mensi jak 400! I 500 je limit DP pro scripty! mensi hodnoty na vlastni zodpovednost!
		if (World.Player.X != x || World.Player.Y != y || World.Player.Z != z )
        {
		   x = World.Player.X;
			y = World.Player.Y;
			z = World.Player.Z;
			check = 1;
			UOItem sa = World.Ground.FindType(itemtype,itemcolor);
			
			if(sa.Exist)
                {
				 UO.MoveItem(sa.Serial,0, World.Player.X, World.Player.Y, World.Player.Z);
                } else {
					UO.Print(0x0862,"Jsi moc daleko, nebo item zmizel!");
					return;
				}
		}
      }
    }
  }
}
IceJames
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 3
Registrován: 08 led 2017 01:06

Re: Poponášení těžkých věcí

Příspěvek od IceJames »

Prosím nebyla by i úprava pro věci, které už jsou natolik těžké, že nejdou najednou zvednout ze země?
Prostě přesun navíckrát.
Odpovědět