Pathfinding

Skripty týkající se tohoto externího programu

Moderátor: Caleb

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leny-m
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 12 říj 2006 22:18
Kontaktovat uživatele:

Pathfinding

Příspěvek od Leny-m »

Vyresil uz nekdo efektivne pathfinding? Pruchod mezi stromy, kameny, domy atd.

Nejak jsem necekal, ze se jeste na UO vratim a smazal jsem skripty :))

Je to podle me docela prijemny hlavolam. Chodim naslepo a cekam, do ceho narazim.

Co vim ohledne cestovani:
- souradnice cile
- sve souradnice
- puvodni smer, kterym jsem chtel jit, nez jsem narazil
- souradnice prekazky, do ktere jsem narazil jsem schopny dopocitat

Jsem schopny cestovat ve vsech smerech (0-7), ktere jsem si obecne pojmenoval (jdouci od severu dokola): North, Right, East, Down, South, Left, West, Up

Zatim jsem narychlo naimplementoval vyhybani se stylem "kdyz narazis North, udelej krok East, kdyz narazis Right, udelej krok Down, dalsi analogicky". To samozrejme neni ono a staci to pouze pro hodne jednoduche prekazky.
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Re: Pathfinding

Příspěvek od Carda »

Asi to není to co vyloženě chceš, ale když sem si s tym kdysi hrál, povedlo se mi rozfachat pathfinding co je přímo v klientovi. Už si nejsu jistej jestli to fachalo úplně 100%, v assembleru nejsu žádnej expert, popravdě už ani nevim jak přesně to funguje a jestli to vůbec funguje :-) Ale za zkoušku nic nedáš no :p
V linku v podpisu, Skills/Pathfinding.cs. Samozřejmě to funguje jen v rámci obrazovky, kdybys s tym chtěl cestovat někam dál, musel bys to holt rozdělit do víc částí + teda neobejde to překážky větší než obrazovka že jo :-)
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Uživatelský avatar
Leny-m
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 12 říj 2006 22:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinding

Příspěvek od Leny-m »

Carda píše:Asi to není to co vyloženě chceš, ale když sem si s tym kdysi hrál, povedlo se mi rozfachat pathfinding co je přímo v klientovi. Už si nejsu jistej jestli to fachalo úplně 100%, v assembleru nejsu žádnej expert, popravdě už ani nevim jak přesně to funguje a jestli to vůbec funguje :-) Ale za zkoušku nic nedáš no :p
V linku v podpisu, Skills/Pathfinding.cs. Samozřejmě to funguje jen v rámci obrazovky, kdybys s tym chtěl cestovat někam dál, musel bys to holt rozdělit do víc částí + teda neobejde to překážky větší než obrazovka že jo :-)
Luxus, diky.

Jeste kdybys dokazal vykouzlit neco na ziskani grafiky statiku :)
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Re: Pathfinding

Příspěvek od Carda »

Jestli ve Phoenixu vážně nic není, tak můžeš zkusit prostě hodit mezi pluginy http://ultimasdk.codeplex.com -> Ultima.Map.Felucca(???).Tiles.GetStaticTiles(x, y) (asi, no někde to tam je :-))
Netušim jestli to funguje na tomdle historickym klientovi, ale mělo by...
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Odpovědět