Fishing

Skripty týkající se tohoto externího programu

Moderátor: Caleb

Uživatelský avatar
Amigor
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 163
Registrován: 28 kvě 2010 16:27
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Fishing

Příspěvek od Amigor »

Helloween píše:
Amigor píše:Mužete mi někdo poradit porad mi to piše "Hotkey error: Method of name "fishing" not found
a co do hotkey napsat: ,exec Fishing ? pokud tam nemáš jen fishing, nebo ,exec fishing...fena rozlišuje i malá a velká písmena, jeslti se nepletu
Pokaď vím tak se nepleteš, ale i když to mám v Hotkey napsane, ať už velké nebo malé "f,, tak to piše pořad...
Amigor - Padlý anděl,vyhnán svatým Michealem z nebe,jenž bloudí po zemi,a zotročuje všechny duše.
Zortlak - Temny Elfí mág, jenž poznal černou magii, a snaži se zotročit duše, živých i mrtvých.
Uživatelský avatar
Atalia
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 290
Registrován: 14 čer 2007 13:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Fishing

Příspěvek od Atalia »

Wizzy píše: 1. !!! Pozor, je potreba knihovna Objects.dll !!!
cteni zas tolik neboli ne ? :p
../plugins

Pridat do hlavicky *.cs:
using System.Linq;
tohle všechno sis tam dal?
Uživatelský avatar
Tommy
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 319
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: Fishing

Příspěvek od Tommy »

Ahoj,
mam momentalni script ze smoce.net ktery psal wizzy viz.:

Kód: Vybrat vše

 
 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 //
 //     www.ultima.smoce.net
 //     Name: Fishing by Wizzy
 //
 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System.Linq;
using Phoenix.Communication;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix.Runtime.Reflection;

namespace Scripts.DarkParadise
{       
  public class ultima_smoce_net_1395710394
	{ [Executable]
        public void fishing()
        {
            ushort[] ryba = new ushort[13];
            ushort[] cryba = new ushort[13];
            string hid, steaky, bagl;
            /*  *************************  */
            /*  Nastaveni - "Ano" / "Ne"   */
            /*  *************************  */

            /*         Hidovat ?           */
            hid = "ano";

            /* Rezat ryby a sbirat steaky? */
            steaky = "ne";

            /* Ukladat do specialni baglu? */
            bagl = "ne";

            /*  *************************  */


            ryba[0] = 0x09CC;
            ryba[1] = 0x09CD;
            ryba[2] = 0x09CE;
            ryba[3] = 0x09CF;
            ryba[4] = 0x09CD;
            ryba[5] = 0x09CD;
            ryba[6] = 0x09CD;
            ryba[7] = 0x099B;
            ryba[8] = 0x097A;
            ryba[9] = 0x09CD;
            ryba[10] = 0x09CD;
            ryba[11] = 0x09CD;
            ryba[12] = 0x099B;
 
            cryba[0] = 0x0000;
            cryba[1] = 0x0000;
            cryba[2] = 0x0000;
            cryba[3] = 0x0000;
            cryba[4] = 0x0850;
            cryba[5] = 0x0482;
            cryba[6] = 0x084C;
            cryba[7] = 0x0000;
            cryba[8] = 0x0000;
            cryba[9] = 0x0000;
            cryba[10] = 0x0B7C;
            cryba[11] = 0x0799;
            cryba[12] = 0x08A4;

            hid = hid.ToUpper();
            steaky = steaky.ToUpper();
            bagl = bagl.ToUpper();

            UOItem b = new UOItem(Aliases.GetObject("fishbag"));
            if (!(b.Exist) && (bagl == "ANO"))
            {
                UO.Print(0x480, "Nastav bagl kam maji padat ryby:");
                UO.Exec("addobjectzalozkascript", "fishbag", UIManager.TargetObject());
            }

            UO.PrintWarning("Hiding: {0}, Sbirani steaku: {1}, Bagl: {2}", hid, steaky, bagl);

            while (!World.Player.Dead)
            {
                if ((World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0DBF, 0x0000) > 0) || (World.Player.Layers[Layer.LeftHand].Graphic == 0x0DBF))
                {
                    UO.DeleteJournal();
                    for (int x = -6; x < 7; x++)
                    {
                        for (int y = -6; y < 7; y++)
                        {
                            UO.DeleteJournal();
                            do
                            {
                                if (hid == "ANO")
                                {
                                    while (!World.Player.Hidden)
                                    {
                                        UO.UseSkill("Hiding");
                                        UO.Wait(1000);
                                        if (UO.InJournal("preoccupied with"))
                                        {
                                            World.Player.ChangeWarmode(WarmodeChange.Switch);
                                            UO.Wait(500);
                                            if (!World.Player.Hidden) UO.UseSkill("Hiding");
                                        }
                                        UO.Wait(1500);
                                        Journal.WaitForText("hidden yourself well", "to hide here.", "preoccupied with");
                                    }

                                }

                                UO.DeleteJournal();
                                UO.PrintWarning("Chytam na {0}, {1}", x, y);
                                UO.WaitTargetTileRel(x, y, World.Player.Z, 0);
                                UO.UseType(0x0DBF);
                                UO.Wait(1500);

                                Journal.WaitForText("no fish here", "location", "far away", "in water", "You pull", "You fish a while");
                                if (UO.InJournal("Kraken") || UO.InJournal("Sea Serpent"))
                                {
                                    while (!(UO.InJournal("pokracovat")))
                                    {
                                        UO.Print(SpeechFont.Bold, 0x0481, "Detekovano monstrum");
                                        UO.Wait(10000);
                                    }
                                }
                                if (UO.InJournal("no fish here"))
                                {
                                    if (steaky == "ANO")
                                    {
                                        for (int i = 0; i < 5; i++)
                                        {
                                            if (!(World.Player.Layers[Layer.RightHand].Graphic == 0x0F51))
                                            {
                                                UO.Print("oblikam kudlicku");
                                                UO.WaitTargetCancel();
                                                UO.UseType(0x0F51);
                                            }

                                            foreach (UOItem item in from q in World.Ground where q.Distance < 2 && q.Graphic == ryba[i] && q.Color == cryba[i] select q)
                                            {
                                                UO.WaitTargetObject(item.Serial);
                                                UO.UseObject(World.Player.Layers[Layer.RightHand].Serial);
                                                UO.Wait(500);
                                            }
                                        }
                                    }
                                }
                                for (int i = 4; i < 9; i++)
                                {
                                    foreach (UOItem item in from q in World.Ground where q.Distance < 2 && q.Graphic == ryba[i] && q.Color == cryba[i] select q)
                                    {
                                        if (bagl == "ANO")
                                        {
                                            item.Move(100, Aliases.GetObject("fishbag"));
                                        }
                                        else
                                        {
                                            item.Move(100, World.Player.Backpack);
                                        }
                                        UO.Wait(500);
                                    }
                                }
                            }
                            while (UO.InJournal("You pull") || UO.InJournal("You fish a while"));
                        }
                    }
                    UO.Print("-6x6 Vychytano!");
                    break;
                }
                else
                {
                    UO.Print("Nemas prut!");
                    break;
                }
            }
        }
		}
	}
	
	 
nicmene mi to nesbira ani lahve, ani ryby pro shamana. Zkousel sem to tam nejakym zpusobem pridat ale akorat mi to vypisovalo ze index je mimo pole, ci neco v tom smyslu. Muzete mi prosim poradit, co bud delam blbe, popripade postnout svuj script, jestli mate funkcni, ktery sbira?
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Fishing

Příspěvek od Raziel »

Je to jen upravený tenhle script měl by fungovat

Kód: Vybrat vše

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System.Linq;

namespace Phoenix.Scripts
{
    public class Fishing
    {
        public Fishing()
        {        
        }
        
        [Executable]
        public void fishing()
        {
        int xx;
        int yy;
        ushort[] ryba = new ushort[12];
        ushort[] cryba = new ushort[12];
        string hid, steaky, bagl;
        /*  *************************  */
        /*  Nastaveni - "Ano" / "Ne"   */
        /*  *************************  */
        
        /*         Hidovat ?           */
        hid = "ne";
        
        /* Rezat ryby a sbirat steaky? */
        steaky = "ne";
        
        /* Ukladat do specialni baglu? */
        bagl = "ne";
        
        /*  *************************  */
        
        
        ryba[0] = 0x09CC;
        ryba[1] = 0x09CD;
        ryba[2] = 0x09CE;
        ryba[3] = 0x09CF;
        ryba[4] = 0x09CD;
        ryba[5] = 0x09CD;
        ryba[6] = 0x09CD;
        ryba[7] = 0x099B;
        ryba[8] = 0x097A;
        ryba[9]=0x09CD; // Shamanska vzacna ryba
        ryba[10]=0x09CD; // Shamanska vzacna ryba
        ryba[11]=0x09CD; // Shamanska vzacna ryba
        
        cryba[0] = 0x0000;
        cryba[1] = 0x0000;
        cryba[2] = 0x0000;
        cryba[3] = 0x0000;
        cryba[4] = 0x0850;
        cryba[5] = 0x0482;
        cryba[6] = 0x084C;
        cryba[7] = 0x08A4;
        cryba[8] = 0x0000;
        cryba[9]=0x0481;
        cryba[10]=0x0799;
        cryba[11]=0x0B7C;
        
        hid=hid.ToUpper();
        steaky=steaky.ToUpper();
        bagl=bagl.ToUpper();
        
        UOItem b = new UOItem(Aliases.GetObject("fishbag"));
        if (!(b.Exist) && (bagl == "ANO"))
        {
            UO.Print(0x480, "Nastav bagl kam maji padat ryby:");
            UO.Exec("addobjectzalozkascript", "fishbag", UIManager.TargetObject());
        }
        
        UO.PrintWarning("Hiding: {0}, Sbirani steaku: {1}, Bagl: {2}", hid, steaky, bagl);
        
            while (!World.Player.Dead)
            {
                if ((World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0DBF, 0x0000) > 0) || (World.Player.Layers[Layer.LeftHand].Graphic == 0x0DBF))
                {
                    UO.DeleteJournal();
                    for (int x = -6; x < 7; x++)
                    {
                        for (int y = -6; y < 7; y++)
                        {
                            UO.DeleteJournal();
                            do
                            {
                                if (hid == "ANO")
                                {
                                    while (!World.Player.Hidden)
                                    {
                                        UO.UseSkill("Hiding");
                                        UO.Wait(1000);
                                        if (UO.InJournal("preoccupied with"))
                                        {
                                            World.Player.ChangeWarmode(WarmodeChange.Switch);
                                            UO.Wait(500);
                                            if (!World.Player.Hidden) UO.UseSkill("Hiding");
                                        }
                                        UO.Wait(1500);
                                        Journal.WaitForText("hidden yourself well", "to hide here.", "preoccupied with");
                                    }
        
                                }
        
                                UO.DeleteJournal();
                                UO.PrintWarning("Chytam na {0}, {1}", x, y);
                                UO.WaitTargetTileRel(x, y, World.Player.Z, 0);
                                UO.UseType(0x0DBF);
                                UO.Wait(1500);
        
                                Journal.WaitForText("no fish here", "location", "far away", "in water", "You pull", "You fish a while");
                                if (UO.InJournal("Kraken") || UO.InJournal("Sea Serpent"))
                                {
                                    UO.Print(SpeechFont.Bold, 0x0481, "Detekovano monstrum");
                                    UO.PlayWav("c:\\windows\\media\\ringin.wav");
                                    while (!(UO.InJournal("pokracovat")))
                                    {
                                        UO.Print("Detekovano monstrum, skript je pausnut!");
                                        UO.Wait(2500);
                                    }
                                }
                                    if (UO.InJournal("no fish here"))
                                    {
                                        if (steaky == "ANO")
                                        {
                                            for (int i = 0; i < 5; i++)
                                            {
                                                if (!(World.Player.Layers[Layer.RightHand].Graphic == 0x0F51))
                                                {
                                                    UO.Print("oblikam kudlicku");
                                                    UO.WaitTargetCancel();
                                                    UO.UseType(0x0F51);
                                                }
         
                                                foreach (UOItem item in from q in World.Ground where q.Distance < 2 && q.Graphic == ryba[i] && q.Color == cryba[i] select q)
                                                {
                                                    UO.WaitTargetObject(item.Serial);
                                                    UO.UseObject(World.Player.Layers[Layer.RightHand].Serial);
                                                    UO.Wait(500);
                                                }
                                            }
                                        }
                                    }
                                        for (int i = 4; i < 12; i++)
                                        {
                                            foreach (UOItem item in from q in World.Ground where q.Distance < 2 && q.Graphic == ryba[i] && q.Color == cryba[i] select q)
                                            {
                                                if (bagl == "ANO")
                                                {
                                                    item.Move(100, Aliases.GetObject("fishbag"));
                                                }
                                                else
                                                {
                                                    item.Move(100, World.Player.Backpack);
                                                }
                                                UO.Wait(500);
                                            }
                                        }                               
                            }
                            while (UO.InJournal("You pull") || UO.InJournal("You fish a while"));
                        }
                    }
                    UO.Print("-6x6 Vychytano!");
                    break;
                }
                else
                {
                    UO.Print("Nemas prut!");
                    break;
                }
            }
        }
    }
}
Lmk
Inkless
Inkless
Příspěvky: 22
Registrován: 13 dub 2014 16:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Fishing

Příspěvek od Lmk »

Mám dotaz, co kam vložit do toho Razielova skriptu, aby když vychtá to místo, tak 15 sekund jel dopředu, pak zastavil a zase chytal? :-)
Uživatelský avatar
Rod Sacketts II
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 387
Registrován: 04 dub 2009 22:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Fishing

Příspěvek od Rod Sacketts II »

Lmk píše:Mám dotaz, co kam vložit do toho Razielova skriptu, aby když vychtá to místo, tak 15 sekund jel dopředu, pak zastavil a zase chytal? :-)
Jen nebejt AFK co
Lmk
Inkless
Inkless
Příspěvky: 22
Registrován: 13 dub 2014 16:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Fishing

Příspěvek od Lmk »

Není to kvuli afk, jen bych rad aby to vsechno delal sam :D lenost no :/
Odpovědět