Zobrazeni targetu

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku

Moderátor: Caleb

Odpovědět
Neplecha
Inkless
Inkless
Příspěvky: 20
Registrován: 23 zář 2015 16:34

Zobrazeni targetu

Příspěvek od Neplecha »

Zdravím,

mám takový problém. Když používám "TargetNext" v UO neukazují se jména NPC v levo dole.Nevím pak které ma zaměřené,když je víc NPC na jednom místě.
A ještě jsem se chtěl zeptat , jestli jde "TargetNext" nějak nastavit i v Phoenixu ,aby se dal nastavit na speciální tlačítka

Předem dík
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: Zobrazeni targetu

Příspěvek od Penelope »

Neplecha píše:Zdravím,

mám takový problém. Když používám "TargetNext" v UO neukazují se jména NPC v levo dole.Nevím pak které ma zaměřené,když je víc NPC na jednom místě.
A ještě jsem se chtěl zeptat , jestli jde "TargetNext" nějak nastavit i v Phoenixu ,aby se dal nastavit na speciální tlačítka

Předem dík
Já osobně targetnext nastavuju v clientovi a jestli chceš aby si viděl zaměřeného hráče/NPC potažmo jeho životy tak na to musíš mít skript, který ti to umožní.

Určitě to lze, ale opět jako v prvním případě, potřebuješ na to skript
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: Zobrazeni targetu

Příspěvek od Penelope »

Pokuď ten skript na Status.cs nemáš, tak využij tenhle:

Kód: Vybrat vše

using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using System.Diagnostics;
using Phoenix.Configuration;
using Phoenix.Communication;
using Scripts.DarkParadise;
 
 
namespace Scripts.barustatus
{
    public class statuspack
    {
        public static List<Serial> inList = new List<Serial>();
 
        [ServerMessageHandler(0x11)]
        public CallbackResult OnNextTarget(byte[] data, CallbackResult prevResult)
        {
            PacketReader reader = new PacketReader(data);
            if (reader.ReadByte() != 0x11) throw new Exception("Invalid packet passed to OnNextTarget method.");
            ushort blockSize = reader.ReadUInt16();
            uint serial = reader.ReadUInt32();
            if (serial == Aliases.Self || inList.Contains(serial))
            {
                return CallbackResult.Normal;
            }
            Aliases.SetObject("laststatus", serial);
            UOCharacter cil = World.GetCharacter(serial);
            if (cil.MaxHits == -1)
            {
                cil.RequestStatus();
                return CallbackResult.Normal;
            }
            else
            {
                ushort color = 0;
                String not = cil.Notoriety.ToString();
                switch (not)
                {
 
                    case "Criminal":
                        color = 0x0026;
                        break;
 
                    case "Enemy":
                        color = 0x0031;
                        break;
 
                    case "Guild":
                        color = 0x0B50;
                        break;
 
                    case "Innocent":
                        color = 0x0058;
                        break;
 
                    case "Murderer":
                        color = 0x0026;
                        break;
 
                    case "Neutral":
                        color = 0x03BC;
                        break;
                    case "Unknown":
                        color = 0x03BC;
                        break;
                    default:
                        color = Phoenix.Env.DefaultInfoColor;
                        break;
                }
                UO.Print(color, "{0} : {1}/{2} ({3})", cil.Name, cil.Hits, cil.MaxHits, cil.Distance);
                return CallbackResult.Normal;
            }
        }
 
        
    }
}
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
Neplecha
Inkless
Inkless
Příspěvky: 20
Registrován: 23 zář 2015 16:34

Re: Zobrazeni targetu

Příspěvek od Neplecha »

Už mi jména vybíhají, mockrát děkuji ;-)
Taky to mám v clientovi, ale tam to nejde nastavit na určitý klávesy :-/
Neplecha
Inkless
Inkless
Příspěvky: 20
Registrován: 23 zář 2015 16:34

Re: Zobrazeni targetu

Příspěvek od Neplecha »

Ještě maličkost, pokaždé když mi něco vyběhne , tak mi to automaticky zaměří jako target. Mám něco špatně nastavené?
Neplecha
Inkless
Inkless
Příspěvky: 20
Registrován: 23 zář 2015 16:34

Re: Zobrazeni targetu

Příspěvek od Neplecha »

Našel jsem toto :
http://ultima.smoce.net/dark_paradise/a ... xt_780829/

Ale zas kdyz na NPC najedu , tak nefunguje attacklast, to se musí zaměřit kurzorem? Nejde to si vybrat a pak dát rovnou attack na toho kterího jsem vybral?
Odpovědět