Phoenix - Pomoc

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku

Moderátor: Caleb

Criiios
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 3
Registrován: 11 čer 2016 16:06

Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Criiios »

Zdravím Vás zkušenější hráče. Jsem nováček ve světě hry UO i když nějaké základy ze hry jsem již pochytil. Nyní jsem ve fázi kdy zkouším Phoenix ale absolutně nevím jak udělat makra - scripty a jak je rozjet. Vím že už jsou zde na fóru nějaké scripty udělány ale nevím jak je rozjet. Nenašla by se zde nějaká dobrá duše která by se mnou ztratila trochu času a nepomohl by mi s tím ? Předem děkuji za pomoc.
cermi
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 384
Registrován: 25 led 2012 10:41

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od cermi »

pro uplně základní nastavení máš info od mikeeho tu http://www.amonthia.com/wiki/index.php?title=Phoenix , pokud by jsi si ani potom nevěděl s něčím rady, tak se zeptej zase tady...
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
Uživatelský avatar
Waringull
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 182
Registrován: 15 říj 2015 13:53

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Waringull »

Ahoj,
ještě Ti doporučím aby jsi naštivil stránky http://www.smoce.net, dále phoenix, a tam si třeba stáhl zakladní balíček (máš tam ruzné skripty do startu) a když ti nějaké budou chybět tak v pohodě stáhneš přes Atenu, popřípadě dohledáš ručně na jeho stránkách.
STOP SUPPORTU!
Criiios
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 3
Registrován: 11 čer 2016 16:06

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Criiios »

Děkuji za rady ale obě dve stránky jsem již prolistoval a zřejmě jsem to prve špatně napsal :) Phoenixe sem rozjel bez problému i nějaká scripta se mi podařilo nahrát do phoenixu ale nevím jak ty scripta spustit ve hře :) aby to dělalo co to má dělat :)
Uživatelský avatar
Tzeentch
Inkless