Stránka 2 z 2

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 23 led 2019 19:58
od Tuzemack
Fairy píše: 23 led 2019 18:17 Poděkování všem autonomním scriupterům.
Autonomní scriptěři si to sekají automatickým scriptem dál a když jsem tam jednoho takovýho borce před pár dny viděl, tak to nevypadalo, že mu dělá problém nějaká captcha. Takže to prudí akorát lidi, co to sekají ručně a problém to neřeší. Změny jsou tu na serveru super, od té doby, co se tu toho chopila nový GMka, tak popřemýšlejte i nad tímhle.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 25 led 2019 09:24
od GM Alois
Jail není odměnou. Jail je trestem. Pokud možno se snažte se tam nedostat.

Myslím si, že naše snaha o to, aby v jailu nikdo nebyl, je mnohem větší, než tomu bývalo dříve. Takže jak se říká, míč je na Vaší straně hřiště a jestli si dáte vlastní gól, tak to není naše chyba.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 25 led 2019 10:40
od Caleb
Tuzemack píše: 23 led 2019 19:58
Fairy píše: 23 led 2019 18:17 Poděkování všem autonomním scriupterům.
Autonomní scriptěři si to sekají automatickým scriptem dál a když jsem tam jednoho takovýho borce před pár dny viděl, tak to nevypadalo, že mu dělá problém nějaká captcha. Takže to prudí akorát lidi, co to sekají ručně a problém to neřeší. Změny jsou tu na serveru super, od té doby, co se tu toho chopila nový GMka, tak popřemýšlejte i nad tímhle.
Myslim ze toto neni, obzvlast od GM Fairy, fairy play. Pokud Scripter = ten kdo pise scripty. Osobne jsem nikdy zadny script na vysekani z Jailu nenapsal, protoze je to proti pravidlum. Ja bych to reformuloval.

Poděkoval bych hračům, co porušují pravidla použiváním autonomnich scriptuv jailu, potom co porušili pravidla a dostali trest...

1) Jak pise GM Alois, Jail je za trest, jeho podoba ma byt odstrasujici. Primarne ma byt cilem vsech nedostat se do Jailu. Ja se vysekaval v 2012 a tech 250 polen mi stacilo, abych vedel ze uz tam nechci.

2) GM team v poslednim roce udelal spousty kroku k tomu, aby hraci nemuseli travit cas "AFK" treningem skillu/vyrobou veci potrebnych k hrani (NB questy, Skill knizky, GM psaci stul atd). Zde bych vzdy roslisoval ale skupiny hracu co AFK trenuji a AFK vydelavaji.
- pro ty co vydelavaji, je bohuzel riziko AFK trestu ciste v jejich rukou, snizuji naklady a zde neni prostor pro zadne ustupky, proste delat to nemusi.
- pro ty vo AFK trenuji, by byl jeste potencial na zlepseni v systemu.
- castejsi drop 10% skill booku v NB dungach / mini dungach
- quest ala abraham na 10% skill book
- Presunout nejcasteji trestane a nejvice nezbytne (Brujah, Gangrel) skilly do Mistrovy knihy (Alchemy). Myslim ze to nikomu neuskodi. A Abraham quest bude o to atraktivnejsi.
- Gain skillu ze skill pointu do vsech hlavnich skillu. Napr nynu Warrior / Pal + jen do SW, Cler + Heal uz ne Veterinary a podobne. Ideal by byl War, Pal +SW/Fenc/MF/Tac/Heal atd. Tento problem je u kazdeho povolani.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 25 led 2019 13:45
od Xan
Je to trochu offtopic, ale za vice skillu ze skillpointu bych se taky primlouval. Viz wamp - wrest a heal a jako odmeny ve forme majetku horizit...vsecko antihuman:-)

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 26 kvě 2020 09:57
od Jesse James
Jak tady může někdo napsat že mining je otázka 4 dnů? Mám skill 91.7 a za 7hodin a 35 minut jsem vytrenil 0.3 a dvakrát mě zabilo PK. Což vám hru znechutí totálně. Protože jít se ress, loot navíc trejnim takže víceméně u sebe nic nemám. Tak ať mi tady někdo neříká že to trvá 4 dny... Tímhle stylem se na 100 dostanu... No však si to spočítejte. A cokoliv autonomního tady je mě taky sere. Hlavně Taming. Když je potkám hned bych jim dal .jail

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 07 čer 2020 12:38
od erunno
Pokud vezmu argumentaci GM že Jail je trest tak sakra přitvrďte vraťte do trestů mínusy do skillu který byl afk způsobem trénovan a nakonec i smazání postavy jako tomu bývalo kdysi, nebo aspoň setnutí skillu na startovní pozici.. Přitvrdit se dá různými způsoby zvednout počet logů, přidat počet dní v jailu i když vysekám logy tak tam budu třeba 3dny, snižování skillu odstupňovaného od počtu afk prohřešků 5/20/50/ban postavy... V dnešní době není třeba u hry být afk.. je doba duálů můžete jednou postavou být "afk" ale na druhé hrát.. Takže to že AFK je nutné jak tu někteří dokola tvrdí je stupidní hovadina.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 18 čer 2020 11:53
od Gilraen
erunno píše: 07 čer 2020 12:38 Pokud vezmu argumentaci GM že Jail je trest tak sakra přitvrďte vraťte do trestů mínusy do skillu který byl afk způsobem trénovan a nakonec i smazání postavy jako tomu bývalo kdysi, nebo aspoň setnutí skillu na startovní pozici.. Přitvrdit se dá různými způsoby zvednout počet logů, přidat počet dní v jailu i když vysekám logy tak tam budu třeba 3dny, snižování skillu odstupňovaného od počtu afk prohřešků 5/20/50/ban postavy... V dnešní době není třeba u hry být afk.. je doba duálů můžete jednou postavou být "afk" ale na druhé hrát.. Takže to že AFK je nutné jak tu někteří dokola tvrdí je stupidní hovadina.
Skill se snižuje při 3. afk. Dobu v jailu již neovlivníme, leda bychom dali ban na acc.