RunUO Champion Spawn

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fero
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 120
Registrován: 10 lis 2018 19:04

RunUO Champion Spawn

Příspěvek od Fero »

Na RunUO serveroch bolo jedine PvM, ktore malo zmysel prave champion spawn. Boli lokalizovane v dungoch a na jednom mieste bol stred spawnu. V urctiom okruhu od stredu sa spawnlovali vacsinou dva typy priser a cela akcia mala 5 levelov.

Priklad:
1. level zombie, skeleton
2. level wraith,specter
3. level lost soul, sorcerer mage
4. level silnejsi skeletoni
5. level este silnejsi skeletoni

Zacali ste zabijat prvy level, v strede sa zacali objavovat lebky za zabity pocet priser, potom to skocilo na level 2,3,4,5 a potom prisiel BOSS. Ak ste nemali dostatocny DMG lebky mizli a mohli ste aj z levelu 4 padnut uplne na zaciatok.

Takto to fungovalo na runUO a sfera by asi taky isty system nezvladla ale nemoze to byt tazke ani nascriptit. Pripadne vyuzit nieco ako mechaniku sedych mysiek vo FDD ale slzicky by casom mizli? (urco by sa to dalo vyspekulovat).

Co si myslim ze by to prinieslo:

1. ozivenie PvP:
ide o to jak by sa nastavila obtiaznost a odmena. byvalo bezne ze PK alebo nepriatelska guilda cakali kym ludia vybiju spawn po BOSSa, nabehli sundali vypravu a bolo. Co sa mi na tom paci je ze modraci mohli ocakavat, prichod a prirapvit sa na nich.

2. miesto kde by aj neznamy ludia mohli spolupracovat:
viem si predstavit keby to je napr v PvP zone, miesto lahko dostupne. spravil by som to nemozne dokoncit solo alebo v 4,5 ludoch. mohla by sa pisat aj hlaska do hry nieco ako s timed dungom, ze champion spawn zacal. a modraci spolupracuju

3. ozivenie PvM:
teraz su dungy zalozene na dmgu priser a nie cisto na ich mnozstve aj ked to samozrejme trocha spolu suvisi. ale predstavte si otvoreny priestor kde je 100 archerov ktory len cakaju aby vam dali gulomet. sposob davania 4 magovia ktory kooperativne stenuju a zvysok rychlo zabija prisery, ktore sa spawnuju vsade naokolo, chaos jedna padnuta stena a vylah. ale zas mozna lahka zachrana..

4. iny system risk verzus odmena:
jak pisem nizsie, odmena napr spotrebak, rare oblecenie ktore po mesiaci zmizne aby kazdy videl kto je ozaj champion tohto serveru. mozno by to ozivilo aj order/chaos co by dalo prilezitost modrym guildam sa navzajom jazdit. kazdy kto by sa zucastnil vie ze tam je obrovska sanca na pojazd a bolo by na kadom kto si co chce do toho dungu zobrat. ked uz hrava relativne malo ludi a aby sa obmedzilo to ze by to chodili ludia ked su ostatni v praci/spia nechal by som dung otvoreny bud 1. vzdy pod dohladom GMs a spravit to skor formou mesacneho eventu, 2. otvarat to iba ked je spicka (povedzme kazdy den od 6 do polnoci).

Popravde ma napada dost veci a sposobov jak by sa to dalo urobit aj na sfere a kludne ak sa vyjadri zaujem GMs ze su za ist do toho a na tej sfere to naskriptovat, aby ste nemohli pouzit vyhovorku ze nemate cas. Len sa nechcem dostat do situacie ked by som prisiiel s kompletnym riesenim a funkcnym systemom a narazil by som do steny s napisom nie neda sa nechceme nemame to cas riesit.

Prisery by nemali ziaden loot aby sa to nedalo zneuzivat na harvest, a odmenu za bossa si netrufam odhadnut (keby to je napr pvp zona a sucastou by vzdy bolo pvp tak odmenu kopec spotrebaku?)

Co si o tom myslite? V pripade zaujimu by som spravil proof of concept na vlastnom serveri (iba spawnowanie priser, zmena levelov atd) aby to vas GMs vyslo co najmenej casu, ale urcite by ste to museli nasadit na DP vy, cize by som aj tak vasu pomoc a cas potreboval.

Osobne sa necitim povolany odhadnut dopad niecoho takehoto na cely server, ale myslim ze by som ten dung vedel spravit zabavny a tazky inym sposobom nez sme zvyknuti. V tomto treba vaas hracov, aby ste dali nejake rozumne napady ako si myslite ze by to dokazalo fungovat a prosim zdrzte sa napadov preco by to nemohlo fungovat (samozrejme upozornenie na chyby v tom systeme a co by sa dalo zneuziat su vitane s otvorenou narucou).

Konstruktivny feedback prosim.
Uživatelský avatar
Tersivan
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 158
Registrován: 26 lis 2010 11:02

Re: RunUO Champion Spawn

Příspěvek od Tersivan »

to uz lidi radsi uekcej k tomu aby se dal wipe a nahodila se novejsi verze UO:)
Uživatelský avatar
GM Alois
Dark Paradise GM
Příspěvky: 588
Registrován: 31 srp 2016 13:27

Re: RunUO Champion Spawn

Příspěvek od GM Alois »

Ahoj,

neví, zda je to v technických schopnostech sphere, na novější by to asi nebyl problém. Problém je s nastavením světa, protože mnoho věcí na nové sphere funguje jinak a nastavit to a překlopit scripty tak, aby to nějak fungovalo, je spousty (stovky možná i tisíce) intenzivních člověkohodin.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord

FACEBOOK
YOUTUBE
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: RunUO Champion Spawn

Příspěvek od Raziel »

To je inspirace z diabla kde tyhle mini-eventy jsou na každém kroku.
Koncept je i dost podobný současnému questu "prst Ityho" (na různých místech se spawnuje gate za kterou je questové NPC - boss).

Problém by byl s obtížností/odměnou, vzhledem k převaze lidí v jedné guildě. Pokud by jim to stálo za to, nemají problém si to pohlídat (i ityho si guildy hlídaly vzhledem k pravidelnému spawnu brány v době guild her). Na druhou stranu event v náhodném čase by znamenal že by žádné soupeřící skupiny nebyly a lidi by to vybírali "zadarmo" stejně jako když se event spustí když jsou lidi v dungu.

Tak možná to udělat jako turnaj ve skupinkách 4-5 různých povolání s tím kdo to vybije jako první. Nebo to udělat nastavitelné s tím že každý učastník vybere 5 typů monster pro každé kolo a hodnotil by se součet časů.

Alois: Tohle nascriptit na staré sphere není problém.
Uživatelský avatar
Fero
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 120
Registrován: 10 lis 2018 19:04

Re: RunUO Champion Spawn

Příspěvek od Fero »

Mne by sa najviac pacil nejaky event, kde je moznost prepojit PvP a PvM. Ked chodime s chalanmi dung, zacneme hocikedy len tak blbnut a zabijat sa navzajom a vela krat sa kvoli tomu dostaneme do krizovky. Aj ked vela krat prerobime a skoro vykapeme zabavime sa pri tom mega moc.

Preto sa moc nedrzte mojho navrhu, viem ze na sphere by sme to museli zrobit inak. A rozmyslat nad nejakou cisto PvM vecou mi pride odveci, ked dungov je uz kopec. Aloisovi som este sukromne pisal ohladom dungu gladiatorov (kde by prave v poslednom kole musela ist vyprava proti sebe a pozabijat sa a dovtedy by chodili bossovia). Inak dik za rychle reakcie a ochotu nieco riesit.

- ako osetrenie proti hlidaniu, by mohola vyhrat iba jedna, dve postavy? Cize by uplne na konci musela ist aj vlastna guilda proti sebe. a tito by mali bud kozmetiku alebo maly boost kym nepride (artefakt, nb nevycerpatelna reactive loutna, atd..)

Iba update par veci co si myslim ze by mohli fungovat a ludi by to bavilo:
1. priestor by bol ako timed dung (vyprava skoci, napise to do hry upozornenie) - hraci by mali moznost sledovat, alebo sa zucastnit
2. dat tam rychle spawny celkom lakavych priser, ktore sa daju provokovat atd.. zakazat odtial kop a utiect by clovek mohol iba ak to zabije hlidacov
3. vybrat priestor, ktory by bol vzdy rovnaky, ale vzdy iny (volne prehadzovat rozne pasce, neviem jak moc narocne by to bolo rucne sa tam haluzit, nizske stropy atd)
4. vzdy robit tento event v uz existujucich dung miestnostiach? - clovek by nikdy nevedel do coho ide, na co sa ma pripravit. (povedzme je pripravenych 5 teamov po 2 ludoch, a zrazu vsetci naraz naskacu do fdd fire miestnosti a ide sa free for all. vyhra ten kto zostane zivy

Fakt si myslim, ze by to bolo mega, ludia by si mohli navzajom robit "zle" a prudit sa aspon na chvilku oficialne :D A imho existuje sposob, ktory by zabral minimum potrebneho scriptovania, stacilo by to raz za tyzden pustit a ide sa. Ak by to bolo dostupne nonstop asi by sa to veru zneuzivalo.
Odpovědět