podmínka -> Věc v ruce
podmínka -> Věc v ruce
Chtěl bych se optat zkušeného programátora jak by byla podmínka pro určitou věc v ruce.... Né ovšem aby to bralo i věc va backpacku.
Re: podmínka -> Věc v ruce
Jestli si to dobre pamatuju tak je tam neco jakoDriana píše:Chtěl bych se optat zkušeného programátora jak by byla podmínka pro určitou věc v ruce.... Né ovšem aby to bralo i věc va backpacku.
UO.FindType( <type>, <color>, <container> );
container:
"backpack" - backpack
"my" - backpack a vsechny otevreny subcontainery (mozna i obleceno)
"self" - obleceno
a nebo
UO.ObjAtLayer( <layer>)
Evil League of Evil
Re: podmínka -> Věc v ruce
sub bandaja()
UO.FindType("0x13B5","0x052D","self")
if (Uo.count(0x13B5) - Uo.findcount()) == 1 then
UO.UseType(0x0E21,0x0000)
UO.WaitTargetSelf()
else
Uo.say("Mas u sbe Mythril Scimitar")
EndIF
wait(50)
endsub
UO.FindType("0x13B5","0x052D","self")
if (Uo.count(0x13B5) - Uo.findcount()) == 1 then
UO.UseType(0x0E21,0x0000)
UO.WaitTargetSelf()
else
Uo.say("Mas u sbe Mythril Scimitar")
EndIF
wait(50)
endsub
Re: podmínka -> Věc v ruce
UO.WaitTargetSelf() před Usetype
a barvu u band bych nedával, když dostaneš haluze, tak ti to může blbnout.
Každopadně v tomhle případě bude lepši příkaz bandageself
a barvu u band bych nedával, když dostaneš haluze, tak ti to může blbnout.
Každopadně v tomhle případě bude lepši příkaz bandageself